Motorolie smeert goed bij hoge temperaturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neukt wel lastig als vocht verdampt
Zou ikeachick goed staanquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Motorolie smeert goed bij hoge temperaturen.
Een overall met olievlekken ja?quote:
Nee gewoon nakendquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een overall met olievlekken ja?
Maak me eens niet zo nieuwsgierig
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijdquote:
Stiekem nog best veel denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijd
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijd
Valt toch wel mee, die led krengen zijn pas niet te betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem nog best veel denk ik.
---
Damn, 12 spaarlampen = 50 euri
Ik ga vanavond keiheet douchenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een warme douche eigenlijk
Zou 't?quote:
Dat maakt het niet minder leuk om ermee te spelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgen
ik ga zo een uur in bad liggen denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond keiheet douchen![]()
Niet warm te krijgen vandaag
Dat is waar, hoewel er wel weer alternatieven zijn ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou 't?
[..]
Dat maakt het niet minder leuk om ermee te spelen
True, ik schrok me dood gisterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgen
[..]
Valt toch wel mee, die led krengen zijn pas niet te betalen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond keiheet douchen![]()
Niet warm te krijgen vandaag
Heb hier van die lampen waar 5xGU10 per lamp ingaan, 3 lampen. En dan 8euro per lampje ongeveerquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, ik schrok me dood gisteren
Mwah..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel er wel weer alternatieven zijn ook natuurlijk.
Kom je een stukje bij mij brengen?quote:
Nee all minequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je een stukje bij mij brengen?
ik heb geen badquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ga zo een uur in bad liggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |