niks hoor, het verbaast me gewoon vaakquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik voel mij verraden
[..]
waz the problem?
Zoals het hoortquote:Op maandag 18 november 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
Wat een beschaafdheid hieriedereen braaf wachten enzo
Jaquote:
Toepasselijk klusje want dat is echt kutwerk.quote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka wil jij laminaat voor mij komen leggen terwijl je in een sexy pakje staat?
Bij mij staan niet veel dingen sexy.quote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka wil jij laminaat voor mij komen leggen terwijl je in een sexy pakje staat?
Keep us posted.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij mij staan niet veel dingen sexy.
Ik ga die mensen trollen.
Geen ideequote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toepasselijk klusje want dat is echt kutwerk.
Als je het geld hebtquote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeik heb 2 linkerhanden dus ik huur waarschijnlijk voor alles iemand in later
Nee, laminaat leggen is echt kut. Heel erg irritant.quote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeik heb 2 linkerhanden dus ik huur waarschijnlijk voor alles iemand in later
Jawel, maar even geen zinquote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Weer 700+ posts Ess, heb jij geen zak te doen voor je studie soms?
Ja inderdaad. Nja, voorlopig kom ik niet uit huis dusquote:
Hm, klussen sowieso welquote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, laminaat leggen is echt kut. Heel erg irritant.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.
Bij mij werkt het prima? Sterker nog ik kom er momenteel achter dat ik voornamelijk 45-55 jarige vrouwen aantrek met mijn glorieuze materiaal.quote:
Vind je het vervelend om nog thuis te wonen?quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nja, voorlopig kom ik niet uit huis dus
[..]
Hm, klussen sowieso wel![]()
Oh en op je vraag van vannacht, want ik viel in slaap![]()
Iemand een tweede kans geven vind ik heel wat anders dan iemand een 3de en een 4de/5de blabla
Wat heb jij voor materiaal daar staan dan?quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima? Sterker nog ik kom er momenteel achter dat ik voornamelijk 45-55 jarige vrouwen aantrek met mijn glorieuze materiaal.
Uh, van Strootman verering tot het openen van voetbalpakjes. Stuk voor stuk topkwaliteit met een diepere laag. Helaas is deze verdieping niet voor iedereen makkelijk op te pakken. Het kijken van mijn filmpjes is als het leren drinken van een goede wijn.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij voor materiaal daar staan dan?
Aan de ene kant niet, bedoel. ben vaak alleen met mijn broertje en we hebben een groot huis, niks te klagen ook qua huishouden en geld enzo.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het vervelend om nog thuis te wonen?
Ja vooral de Strootman verering zal mij een hoop moeite gaan kosten.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, van Strootman verering tot het openen van voetbalpakjes. Stuk voor stuk topkwaliteit met een diepere laag. Helaas is deze verdieping niet voor iedereen makkelijk op te pakken. Het kijken van mijn filmpjes is als het leren drinken van een goede wijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 18 november 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vooral de Strootman verering zal mij een hoop moeite gaan kosten.
Snap best dat je ook wel iets voor jezelf zou willen. Nou ja, vooralsnog maar een beetje proberen te genieten van het feit dat een hoop waarschijnlijk nog voor je gedaan/geregeld wordtquote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet, bedoel. ben vaak alleen met mijn broertje en we hebben een groot huis, niks te klagen ook qua huishouden en geld enzo.
Maar ik wil wel heel graag een eigen plekje ja, 23 is niet heel erg oud om nog thuis te wonen maar voor mij voelt het wel zo.
Hij komt niet heel goed binnen neequote:Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof dat Youtube er inmiddels wel mee opgehouden is.
ik mis styloquote:Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof dat Youtube er inmiddels wel mee opgehouden is.
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23stequote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap best dat je ook wel iets voor jezelf zou willen. Nou ja, vooralsnog maar een beetje proberen te genieten van het feit dat een hoop waarschijnlijk nog voor je gedaan/geregeld wordt
Je hebt straks nog genoeg tijd om zelf alles te regelen
Met ietwat overgewicht en daarom extra ingezweet tussen alle naden, toch?quote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Hallo geile mannen! Ook behoefte om eens lekker te snuiven te ruiken en te likken aan een geile slip? Bij deze bied ik de mijne aan! Ik ben een hardwerkende student van 21 jaar met mooie lange benen, bruin krullend haar en groene ogen! Voor ¤15.00 bied ik mijn gedragen slips aan inclusief verzendkosten! Voel je de spanning al? Neem dan snel contact op en geef jou wensen door! Een hele geile spannende dag toegewenst!
ess gespot
t werkt niet goed nee, soms wel soms niet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
Als in naar de site van YouTube ga krijg ik nog steeds die foutmelding
Nog steeds niks van die gast gehoord?quote:
Wat?quote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Hallo geile mannen! Ook behoefte om eens lekker te snuiven te ruiken en te likken aan een geile slip? Bij deze bied ik de mijne aan! Ik ben een hardwerkende student van 21 jaar met mooie lange benen, bruin krullend haar en groene ogen! Voor ¤15.00 bied ik mijn gedragen slips aan inclusief verzendkosten! Voel je de spanning al? Neem dan snel contact op en geef jou wensen door! Een hele geile spannende dag toegewenst!
ess gespot
Hoewel ik je gevoel snap is 23 in mijn ogen nog niet zo oud hoor. Ik begrijp het verlangen maar als je over 10 jaar terugkijkt denk je er wellicht anders over. Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat zoals het gaatquote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23ste![]()
En mocht ik volgend jaar gaan studeren, tsja.. om op je 24ste nog op kamers te gaan.. weet ook niet helemaal of dat wat is.
Sommige delen lijken te werken inderdaad, weirdquote:Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
t werkt niet goed nee, soms wel soms niet.
Ja heb je wellicht ook wel gelijk in jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik je gevoel snap is 23 in mijn ogen nog niet zo oud hoor. Ik begrijp het verlangen maar als je over 10 jaar terugkijkt denk je er wellicht anders over. Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat zoals het gaat
Laiejcasofnóquote:
Hoe kun je dat nou denken?quote:Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik je gevonden had.
Ja, heb uitverkoop.quote:
Ik vind het positief dat je kijkt naar studiemogelijkheden. En op jezelf wonen komt vanzelf wel. Je lijkt het vooralsnog niet slecht te hebben dus dan de focus maar verplaatsen naar je studie of iets anders waar je wel wat mee kan op dit momentquote:Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je wellicht ook wel gelijk in ja
ohja.quote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou denken?![]()
Naast het voorstel zelf, ben ik 23, heb ik stijl rossig-blond haar en blauwe ogen
Ja heb je ook wel gelijk in hoorquote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het positief dat je kijkt naar studiemogelijkheden. En op jezelf wonen komt vanzelf wel. Je lijkt het vooralsnog niet slecht te hebben dus dan de focus maar verplaatsen naar je studie of iets anders waar je wel wat mee kan op dit moment
Waarom zou je niet op je 24 op kamers kunnen? Ja, het is wat ouder dan gemiddeld, maar lekker boeiend.quote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23ste![]()
En mocht ik volgend jaar gaan studeren, tsja.. om op je 24ste nog op kamers te gaan.. weet ook niet helemaal of dat wat is.
ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.theguardian.co(...)makeover-in-pictures
ik vind dit altijd zo mooi he
ik ben 18 en woon HELAAS ook nog thuisquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in hoorMaar ik denk dat ik een beetje teveel kijk naar iedereen die op hun 18de of iets al uit huis is gegaan, en dat ik dan al 5 jaar ouder ben en nog thuis woon.
Die van die nucleaire bom en die monnikquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.theguardian.co(...)makeover-in-pictures
ik vind dit altijd zo mooi he
vond eigen boodschappen doen juist fijnquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
Uit huis zijn is maar kut. Zelf voor je eten moeten zorgen
De raszuiverheid is hoog in jouquote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou denken?![]()
Naast het voorstel zelf, ben ik 23, heb ik stijl rossig-blond haar en blauwe ogen
Ja, geen idee?quote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op je 24 op kamers kunnen? Ja, het is wat ouder dan gemiddeld, maar lekker boeiend.
Ik was niet helemaal serieus, het is heel fijn. Maar wel hartstikke lastig.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vond eigen boodschappen doen juist fijn
Ja, maar jij bent pas 18.quote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben 18 en woon HELAAS ook nog thuis
Nee, het is niet eens dat je schijt moet hebben, ik vraag je oprecht wat het probleem is.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee?Is misschien ook wel zo, gewoon meer schijt hebben
The grass is always greener on the other sidequote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in hoorMaar ik denk dat ik een beetje teveel kijk naar iedereen die op hun 18de of iets al uit huis is gegaan, en dat ik dan al 5 jaar ouder ben en nog thuis woon.
Lastig wel, maar ik vond het fijn eigen eten en drinken te hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus, het is heel fijn. Maar wel hartstikke lastig.
Inderdaad, een van de dingen die ik lastig vind. Niet eens zozeer het koken maar vooral het bedenken wat te etenquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
Uit huis zijn is maar kut. Zelf voor je eten moeten zorgen
Nou ja, ik zag niet echt meteen een probleem. Meer dat ik me het gewoon afvroeg hoe daar op gereageerd zou wordenquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is niet eens dat je schijt moet hebben, ik vraag je oprecht wat het probleem is.
Voor een korte periode is dat wel leuk ja, maar na een paar maanden begint dat best lastig te wordenquote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vond eigen boodschappen doen juist fijn
Was het je weer niet gelukt he om mij een ban aan te smeren.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De raszuiverheid is hoog in jou
Dan zet ik nu nog even Clash of the Empires (Video 2012) - IMDb op.
Alles behalve avondeten is heel fijn, avondeten heb ik vaak nog wel moeite mee. Vaak geen zin in eten, niet heel veel variatie (al probeer ik ongezond voedsel wel te beperken).quote:Op maandag 18 november 2013 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lastig wel, maar ik vond het fijn eigen eten en drinken te hebben
Ja weet ik ook wel. Maar dat is dus dan ook de andere kant; je bent pas 18. Toen ik 18 was had ik die behoefte ook totaal nog niet hoor.quote:
dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor een korte periode is dat wel leuk ja, maar na een paar maanden begint dat best lastig te worden
Mijn huisgenoot is ook 26 of zo. Lekker boeiend. Het is echt niet dat je dat veel merkt, of zo. Zit in je hoofd!quote:Op maandag 18 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag niet echt meteen een probleem. Meer dat ik me het gewoon afvroeg hoe daar op gereageerd zou wordenEn ook of ik het zelf wel wil of niet gewoon een plekje voor mezelf wil.
Al heb je natuurlijk ook studentenkamers met compleet eigen voorziening.
Ik heb de behoefte 100% welquote:Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel. Maar dat is dus dan ook de andere kant; je bent pas 18. Toen ik 18 was had ik die behoefte ook totaal nog niet hoor.
Het lukt je altijd weer om terug te komenquote:Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was het je weer niet gelukt he om mij een ban aan te smeren.
Hm ja probably. Maar dan zou ik wel iets voor mezelf willen en niet met 10 studenten waarbij ik m`n douche, keuken en wc moet delenquote:Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is ook 26 of zo. Lekker boeiend. Het is echt niet dat je dat veel merkt, of zo. Zit in je hoofd!
quote:
Als je mijn ouders had nietquote:
Het gaat je nooit lukken. Ik ben net een kakkerlak.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lukt je altijd weer om terug te komen
ruilen voor een weekje? je komt jankend terugquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Als je mijn ouders had niet![]()
Maar ik snap je
Nou ja, dan doe je dat toch niet? Overigens heb ik nog nooit gehoord van de situatie die je beschrijft. Ik ken wel complexen met een eigen badkamer/wc en keuken gedeeld met tien anderen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja probably. Maar dan zou ik wel iets voor mezelf willen en niet met 10 studenten waarbij ik m`n douche, keuken en wc moet delen
Voorlopig kon je toch maar weer 'gewoon' thuis terecht na je Portugal adventurequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruilen voor een weekje? je komt jankend terug
Nee dankjequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruilen voor een weekje? je komt jankend terug
Dat lijkt mij ook verschrikkelijk hoor, ik zit nu in een normale eengezinswoning met 2 andere studentes. Dus met z'n drieën delen we de badkamer en keuken. En dat gaat primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja probably. Maar dan zou ik wel iets voor mezelf willen en niet met 10 studenten waarbij ik m`n douche, keuken en wc moet delen
Dit. Ik snap dat je baalt van je ouders maar je moet niet té negatief doen Totoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voorlopig kon je toch maar weer 'gewoon' thuis terecht na je Portugal adventure
Tuurlijk wel. Daar zorgt je slechte gevoel voor humor wel voor. Uiteindelijk wordt het een optelsom van opmerkingen die op het randje zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het gaat je nooit lukken. Ik ben net een kakkerlak.
Ik hoorde vanavond al dat ik op moet rottenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voorlopig kon je toch maar weer 'gewoon' thuis terecht na je Portugal adventure
Naja, als ik op kamernet kijk zie ik af en toe weleens dingetjes met eigen, badkamer en keuken hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dan doe je dat toch niet? Overigens heb ik nog nooit gehoord van de situatie die je beschrijft. Ik ken wel complexen met een eigen badkamer/wc en keuken gedeeld met tien anderen.
Ik zelf woon met drie anderen waarmee ik keuken en badkamer/wc deel. Ja, natuurlijk lever je in ten opzichte van thuis, maar dat is a) niet onoverkomelijk en b) tijdelijk. Ik weet trouwens niet waar je op kamers wil, maar in heel veel steden is iets zelfstandigs ook best mogelijk. Of net niet zelfstandig, zoals Crack heeft (die heeft eigen keuken/wc en deelt badkamer met één ander).
Zolang de daad nog niet bij het woord is gevoegd kan het altijd erger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond al dat ik op moet rotten
Hier kan ik maar 1 ding op postenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, als ik op kamernet kijk zie ik af en toe weleens dingetjes met eigen, badkamer en keuken hoor.
Maar is meestal iets te prijzig![]()
En denk in Utrecht of Amsterdam.
Dat duurt niet lang.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang de daad nog niet bij het woord is gevoegd kan het altijd erger.
Dat zijn wel de duurste steden van het landquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, als ik op kamernet kijk zie ik af en toe weleens dingetjes met eigen, badkamer en keuken hoor.
Maar is meestal iets te prijzig![]()
En denk in Utrecht of Amsterdam.
Zorg dat je alvast wat regelt (srs, anders is het echt kut)quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond al dat ik op moet rotten
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 ding op posten
Hij maakt hun zinnen en tirades af. Om te eindigen met "Haha, zinskaap"quote:
Was ook beetje overdrevenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn wel de duurste steden van het landGeheel zelfstandig is dan waarschijnlijk inderdaad te duur, maar je hoeft echt niet je shit met een halve volksstam te delen hoor.
Haha! Haahahaha!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakt hun zinnen en tirades af. Om te eindigen met "Haha, zinskaap"
De moderators leren het ons ook enkel af uit eigen belang.
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis meequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Amsterdam bedoelde ik meer als het aanbod in Utrecht zo dramatisch schaars zou zijn.
Is Amsterdam eventueel een goeie uitvalsbasis, rustig maar![]()
Kans dat ik in Utrecht wat zoek en vind ligt wel wat hoger
Dan mogen de waarschuwingen eerst wel eens komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar zorgt je slechte gevoel voor humor wel voor. Uiteindelijk wordt het een optelsom van opmerkingen die op het randje zitten.
wtf..quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik een vriendin heb, dat mag niet, moest ik maar weer oprotten naar portugal
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik een vriendin heb, dat mag niet, moest ik maar weer oprotten naar portugal
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 is ook niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook beetje overdrevenmaar 1 huisgenoot zou me dan nog wel okay lijken ja
Komen? Je balanceert nu al op het randje. Je mag dan wel unbanned zijn maar dit staat voor eeuwig op je Fok!-CVquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mogen de waarschuwingen eerst wel eens komen.![]()
Nu word ik juist vaak gewaardeerd. En heb mij vandaag nog geen moment misdragen.
ze willen dat ik me bezighoud met mijn reet die nooit zal herstellenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en waarom mag dat niet?
Ja maar stel dat ik die Psychologie in Deventer zou gaan doen. Dan heb ik er niks aan dat ik in Roffa studeerquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis mee
Zeg dat ze hem masseert. En dat je ouders het anders mogen gaan doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze willen dat ik me bezighoud met mijn reet die nooit zal herstellen
en wat moet je doen om je daar 24/7 mee bezig te houden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze willen dat ik me bezighoud met mijn reet die nooit zal herstellen
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ik die Psychologie in Deventer zou gaan doen. Dan heb ik er niks aan dat ik in Roffa studeerDan is Utrecht gewoon handig
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg dat ze hem masseert. En dat je ouders het anders mogen gaan doen.
deventer > zwollequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doen
thuis zitten op de vompuyerstoelquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en wat moet je doen om je daar 24/7 mee bezig te houden?
Iedereen heeft een verleden LR.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen? Je balanceert nu al op het randje. Je mag dan wel unbanned zijn maar dit staat voor eeuwig op je Fok!-CV
Denk dat Inso dan beetje boos op me wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
fokkie al worden wij dikke matters dan heb ik kamer voor je in Amsterdam.
Sorry, maar dat is helaas incorrect. Probeer het volgende keer weer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deventer > zwolle
zwolle alleen goed feunen in holtenbroek zover ik zwolle ken
Die Kuipie staat dan ook in Rotterdam Zuidquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis mee
niets mis meequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Kuipie staat dan ook in Rotterdam Zuid
Ik ga echt nooit in Zuid wonen, dan nog liever in de Schilderwijk/Stationsbuurt Den Haag
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doen
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Inso dan beetje boos op me wordt
kom deventer gaan we samen op kamers ;@quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja niet mijn favoriete optie. Maar goed.
Stel dat: Ik hbo Psychologie wil doen, moet ik normaal gesproken en een 21+toets afleggen en door een loting.
De enige kans dat ik alleen 21+ hoef te doen is in Deventer, en dat is best wel het overwegen waard
fok-it is stiekem een lekker wijfquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Waarom willen jullie allemaal zo graag bij elkaar wonen
Pauper. Al chargeer ik het ook wel enigszins natuurlijk, maar Rotterdam Zuid moet je het wel echt goed uitzoeken. Sommige delen zijn echt, echt kut.quote:
Ik wil niet bij fokkers wonen ;squote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Hoeven ze maar een kast te kopen om uit te stappen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Dat spreekt voor zich. Als je huisgenoot de hele dag aan het Fok!ken op zijn kamer is heb jij het huis voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Hou eens op jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeven ze maar een kast te kopen om uit te stappen.
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerdquote:
Ken het daar niet zo goed. Alleen Kralingse bosquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger standaard haten op mensen in kralingen
Hij heeft gelijk Tjacka. Directheid wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerd
Het is goed met jequote:
Dat kan beterquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk Tjacka. Directheid wordt gewaardeerd.
Fok-it. Vieze relnicht.
Dat staat niet in de FOK!-policy.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerd
Wel in mijn policyquote:
Vind Rotterdam als stad wel meevallen, het is meer de omliggende gebieden zoals Hoogvliet dusquote:
hahahhahaha penisquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Rotterdam als stad wel meevallen, het is meer de omliggende gebieden zoals Hoogvliet dus![]()
Of PernisWat een aids is dat
Geen idee wat je hier precies mee tracht te zeggen dus ik houd het opquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh hey kijk meneer kan ook serieus posten
quote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 18-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 549 essnhills
02. 280 Fok-it
03. 245 Tchock
04. 241 Insomnia_
05. 232 supersof
06. 216 VoornaamAchternaam
07. 215 Toto69
08. 157 Omdatappel
09. 150 Ezell
10. 110 Tjacka
11. 110 Ceviche
12. 110 Muto
13. 096 Mexicanobakker
14. 091 d4v1d
15. 090 xcachet
16. 085 Crack_
17. 074 Rodawa
18. 074 wietparkiet
19. 072 Stuart
20. 063 AldoTheApache
Reeks-statistieken!
Hij moet ze bek houden anders geef je hem een holstootquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier precies mee tracht te zeggen dus ik houd het op
Uh, oké
Ik ben altijd in je blijven geloven, toppertje dat je bent.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij moet ze bek houden anders geef je hem een holstoot
Dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd in je blijven geloven, toppertje dat je bent.
| 1 | Houden we het hier even gezellig? :) |
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:19 schreef meowingtons het volgende:
Jezus tchock, met je fokverslaving
En toen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat dit uitkwam
#classic
2009? Dat is inderdaad maar goed dan, Korsakof is geen pretje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat dit uitkwam
#classic
nee man, huiswerk gedaan enzo, nu in bed een serie kijken en dan pitten, maar ondertussen eens kijken wat jij zoal op fok nog deedquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet hetHele dag aan studie gezeten maar lukt voor geen meter dus dan gaat het heel hard. Wat kom jij hier doen, moet je niet Dota'en?
2008quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2009? Dat is inderdaad maar goed dan, Korsakof is geen pretje.
Ik wilde minder buiten de SC's posten maar als je hier dan 250 posts maakt schiet dat niet erg op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
nee man, huiswerk gedaan enzo, nu in bed een serie kijken en dan pitten, maar ondertussen eens kijken wat jij zoal op fok nog deed
Dat kan ik me voorstellen, hij trekt het niveau van Amsterdam wel omhoog.quote:
korsakov is korte termijngeheugen manquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2009? Dat is inderdaad maar goed dan, Korsakof is geen pretje.
Het gaat om dat je iets vet cools zegt, niet of het waar is. Tering.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
korsakov is korte termijngeheugen man
Ik ben redelijk afstandelijk naar het Amsterdamse dialect maar wat die gozer in zijn teksten weet te leggen, die pure emotie... Goddelijkquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde minder buiten de SC's posten maar als je hier dan 250 posts maakt schiet dat niet erg op.
doei tot laterquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Welterusten stu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:
Oh ga jij ook weg dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Zo nu kan het eindelijk gezellig worden.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben redelijk afstandelijk naar het Amsterdamse dialect maar wat die gozer in zijn teksten weet te leggen, die pure emotie... Goddelijk
pfrtstrttrquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om dat je iets vet cools zegt, niet of het waar is. Tering.
Moest lachenquote:
En trachtte ik niet juist te stellen dat het ook niet oud was? Maar je hebt gelijk. Korsakof gaat anders te werkt de volgende keer voeg ik er meer medische details bij als ik een post wil chargeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
korsakov is korte termijngeheugen man
Wat schattig. Wat stond erin?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moest lachen
Ik kreeg een hele lieve dm van inso vandaag dus je liegt.
Het Rotterdamse hart is weggevaagd toen de Duitsers Rotterdam een ruime en goed toegankelijke infrastructuur gunde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ROTTERDAM STAD ZONDER HART MIJN HART LIGT ER WEL VEDOMME
Zou kunnen, het is wel met een "v" thoughquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En trachtte ik niet juist te stellen dat het ook niet oud was? Maar je hebt gelijk. Korsakof gaat anders te werkt de volgende keer voeg ik er meer medische details bij als ik een post wil chargeren.
Je begeeft je wel op glad ijs nu he? Dms openbaar maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat deze sc zonder mij niks waard is.
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is wel met een "v" though
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op glad ijs nu he? Dms openbaar maken.
Graag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?
Beershower fotoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?
Ik zal je matsen deze keer.quote:
Inso zit je toevallig in je menopauze?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
waar utrecht provinciaal is, den haag te liberaal is, amsterdam veel te brutaal is wint de maasstad het beslist.
zelden zulke mooie tekst gehoord.
aardbevinkie he, ja daar ben je mooi klaar mee als knut zijnde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand in de Filipijnen?
Waait wel weer overquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand in de Filipijnen?
wats datquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso zit je toevallig in je menopauze?
Het begin van het eindequote:
wat is je facebookquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook FOK! uit. Meow, facebook maar als je nog een brainfart hebt om te delen.
Moest wel even tissues halen ja, lijkt de Titanic voor het eerst kijken welquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik begrijp dat iedereen nu emotioneel is
quote:
waar komt dit ineens vandaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens leiding geven aan je eigen lul, laat staan een forumpje.
moest toch iets counterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar komt dit ineens vandaan
Ik streef al naar een plek op cre sinds die bokster uit Amsterdam mij het licht deed zien.quote:
watwaarhoequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry jongens ik moet jullie echt vragen dit niet meer te doen. Er is al een hele reeks TR`s binnengekomen en anders moeten we deze SC echt sluiten
Deze voorspelling is vandaag al door een medium gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry jongens ik moet jullie echt vragen dit niet meer te doen. Er is al een hele reeks TR`s binnengekomen en anders moeten we deze SC echt sluiten
Hahhahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DIE CLUB UIT AMSTERDAM SCHOP ZE OP HUN NEUZEN JA ZO HARD ALS JE MAAR KAN WANT HET LEVEN DUURT MAAR EVEN ALLE JODEN IN EEN JAS
Derek Ogreviel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze voorspelling is vandaag al door een medium gedaan.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Grappig eigenlijk, ik ken alleen ajacieden op FOK!
Mijn vader werkt bij de McDonalds.quote:
Verlate reactie dan maar. Die menopauze kan wel kloppen jaquote:
Oh zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik irl geen ajacieden ken
dan ben je echt heel erg debielquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh zo![]()
Mijn neef komt uit Rotterdam en is voor Ajax
Zie hem bijna n ooitquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben je echt heel erg debiel
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hem bijna n ooitMaar dat snap ik ook niet helemaal nee
Hele tijd van die joden berichten op Facebook
Ik hoop serieus dat je een Rens act opvoert.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.
die hebben t geweten
Dan ben je een nog grotere debiel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.
die hebben t geweten
het waren undercover stillenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een Rens act opvoert.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
WAT GAAN FRANS EN DANIELLE UIT ELKAAR?
Je loopt bijna een week achter qua showbizznieuwsquote:
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie oh moppiequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Moppie moppie moppie, ik vind jou helemaal toppie
Goeie lyrics waren dat met zijn brada Baas Bquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie oh moppie
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie lyrics waren dat met zijn brada Baas B
Die schoenenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die niet full kit wanker zijn
Wel een andere pummel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?
kwam toen vast te zitten voor ontvoeringquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een andere pummel.
Brace of hoe hij ook mocht heten
Brutus?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?
Geen idee, de aids van de Nederrap is dat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kwam toen vast te zitten voor ontvoering
Classic ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vroeger echt genoten van het nummer.
Kimo - vraag jezelf eens gast
en die deel ik altijd met m'n clickquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben gezegen met een lange pik twee chicks dat is de eerste zin.
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en die deel ik altijd met m'n click
Ik acht de kans heel klein dat ik toentertijd 11 was. Dus dit is best wel confronterend...quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
als je dat niet hebt geluisterd op je 11e heb je wat gemist in je leven
uit welk jaar kom jequote:Op dinsdag 19 november 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans heel klein dat ik toentertijd 11 was. Dus dit is best wel confronterend...
'94 bazen jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1990 je weet. Zoals alle grootheden. Hitler, Stalin etc. etc.
Op dinsdag 19 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |