Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:19 schreef meowingtons het volgende:
Jezus tchock, met je fokverslaving
En toen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat dit uitkwam
#classic
2009? Dat is inderdaad maar goed dan, Korsakof is geen pretje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat dit uitkwam
#classic
nee man, huiswerk gedaan enzo, nu in bed een serie kijken en dan pitten, maar ondertussen eens kijken wat jij zoal op fok nog deedquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet hetHele dag aan studie gezeten maar lukt voor geen meter dus dan gaat het heel hard. Wat kom jij hier doen, moet je niet Dota'en?
2008quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2009? Dat is inderdaad maar goed dan, Korsakof is geen pretje.
Ik wilde minder buiten de SC's posten maar als je hier dan 250 posts maakt schiet dat niet erg op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
nee man, huiswerk gedaan enzo, nu in bed een serie kijken en dan pitten, maar ondertussen eens kijken wat jij zoal op fok nog deed
Dat kan ik me voorstellen, hij trekt het niveau van Amsterdam wel omhoog.quote:
korsakov is korte termijngeheugen manquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2009? Dat is inderdaad maar goed dan, Korsakof is geen pretje.
Het gaat om dat je iets vet cools zegt, niet of het waar is. Tering.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
korsakov is korte termijngeheugen man
Ik ben redelijk afstandelijk naar het Amsterdamse dialect maar wat die gozer in zijn teksten weet te leggen, die pure emotie... Goddelijkquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde minder buiten de SC's posten maar als je hier dan 250 posts maakt schiet dat niet erg op.
doei tot laterquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Welterusten stu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:
Oh ga jij ook weg dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Zo nu kan het eindelijk gezellig worden.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben redelijk afstandelijk naar het Amsterdamse dialect maar wat die gozer in zijn teksten weet te leggen, die pure emotie... Goddelijk
pfrtstrttrquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om dat je iets vet cools zegt, niet of het waar is. Tering.
Moest lachenquote:
En trachtte ik niet juist te stellen dat het ook niet oud was? Maar je hebt gelijk. Korsakof gaat anders te werkt de volgende keer voeg ik er meer medische details bij als ik een post wil chargeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
korsakov is korte termijngeheugen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |