Moest wel even tissues halen ja, lijkt de Titanic voor het eerst kijken welquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik begrijp dat iedereen nu emotioneel is
quote:
waar komt dit ineens vandaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens leiding geven aan je eigen lul, laat staan een forumpje.
moest toch iets counterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar komt dit ineens vandaan
Ik streef al naar een plek op cre sinds die bokster uit Amsterdam mij het licht deed zien.quote:
watwaarhoequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry jongens ik moet jullie echt vragen dit niet meer te doen. Er is al een hele reeks TR`s binnengekomen en anders moeten we deze SC echt sluiten
Deze voorspelling is vandaag al door een medium gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry jongens ik moet jullie echt vragen dit niet meer te doen. Er is al een hele reeks TR`s binnengekomen en anders moeten we deze SC echt sluiten
Hahhahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DIE CLUB UIT AMSTERDAM SCHOP ZE OP HUN NEUZEN JA ZO HARD ALS JE MAAR KAN WANT HET LEVEN DUURT MAAR EVEN ALLE JODEN IN EEN JAS
Derek Ogreviel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze voorspelling is vandaag al door een medium gedaan.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Grappig eigenlijk, ik ken alleen ajacieden op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |