Wat schattig. Wat stond erin?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moest lachen
Ik kreeg een hele lieve dm van inso vandaag dus je liegt.
Het Rotterdamse hart is weggevaagd toen de Duitsers Rotterdam een ruime en goed toegankelijke infrastructuur gunde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ROTTERDAM STAD ZONDER HART MIJN HART LIGT ER WEL VEDOMME
Zou kunnen, het is wel met een "v" thoughquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En trachtte ik niet juist te stellen dat het ook niet oud was? Maar je hebt gelijk. Korsakof gaat anders te werkt de volgende keer voeg ik er meer medische details bij als ik een post wil chargeren.
Je begeeft je wel op glad ijs nu he? Dms openbaar maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat deze sc zonder mij niks waard is.
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is wel met een "v" though
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op glad ijs nu he? Dms openbaar maken.
Graag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?
Beershower fotoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?
Ik zal je matsen deze keer.quote:
Inso zit je toevallig in je menopauze?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
waar utrecht provinciaal is, den haag te liberaal is, amsterdam veel te brutaal is wint de maasstad het beslist.
zelden zulke mooie tekst gehoord.
aardbevinkie he, ja daar ben je mooi klaar mee als knut zijnde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand in de Filipijnen?
Waait wel weer overquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand in de Filipijnen?
wats datquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso zit je toevallig in je menopauze?
Het begin van het eindequote:
wat is je facebookquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook FOK! uit. Meow, facebook maar als je nog een brainfart hebt om te delen.
Moest wel even tissues halen ja, lijkt de Titanic voor het eerst kijken welquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik begrijp dat iedereen nu emotioneel is
quote:
waar komt dit ineens vandaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens leiding geven aan je eigen lul, laat staan een forumpje.
moest toch iets counterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar komt dit ineens vandaan
Ik streef al naar een plek op cre sinds die bokster uit Amsterdam mij het licht deed zien.quote:
watwaarhoequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry jongens ik moet jullie echt vragen dit niet meer te doen. Er is al een hele reeks TR`s binnengekomen en anders moeten we deze SC echt sluiten
Deze voorspelling is vandaag al door een medium gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry jongens ik moet jullie echt vragen dit niet meer te doen. Er is al een hele reeks TR`s binnengekomen en anders moeten we deze SC echt sluiten
Hahhahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DIE CLUB UIT AMSTERDAM SCHOP ZE OP HUN NEUZEN JA ZO HARD ALS JE MAAR KAN WANT HET LEVEN DUURT MAAR EVEN ALLE JODEN IN EEN JAS
Derek Ogreviel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze voorspelling is vandaag al door een medium gedaan.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Grappig eigenlijk, ik ken alleen ajacieden op FOK!
Mijn vader werkt bij de McDonalds.quote:
Verlate reactie dan maar. Die menopauze kan wel kloppen jaquote:
Oh zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik irl geen ajacieden ken
dan ben je echt heel erg debielquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh zo![]()
Mijn neef komt uit Rotterdam en is voor Ajax
Zie hem bijna n ooitquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben je echt heel erg debiel
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hem bijna n ooitMaar dat snap ik ook niet helemaal nee
Hele tijd van die joden berichten op Facebook
Ik hoop serieus dat je een Rens act opvoert.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.
die hebben t geweten
Dan ben je een nog grotere debiel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.
die hebben t geweten
het waren undercover stillenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een Rens act opvoert.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
WAT GAAN FRANS EN DANIELLE UIT ELKAAR?
Je loopt bijna een week achter qua showbizznieuwsquote:
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie oh moppiequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Moppie moppie moppie, ik vind jou helemaal toppie
Goeie lyrics waren dat met zijn brada Baas Bquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie oh moppie
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie lyrics waren dat met zijn brada Baas B
Die schoenenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die niet full kit wanker zijn
Wel een andere pummel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?
kwam toen vast te zitten voor ontvoeringquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een andere pummel.
Brace of hoe hij ook mocht heten
Brutus?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?
Geen idee, de aids van de Nederrap is dat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kwam toen vast te zitten voor ontvoering
Classic ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vroeger echt genoten van het nummer.
Kimo - vraag jezelf eens gast
en die deel ik altijd met m'n clickquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben gezegen met een lange pik twee chicks dat is de eerste zin.
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en die deel ik altijd met m'n click
Ik acht de kans heel klein dat ik toentertijd 11 was. Dus dit is best wel confronterend...quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
als je dat niet hebt geluisterd op je 11e heb je wat gemist in je leven
uit welk jaar kom jequote:Op dinsdag 19 november 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans heel klein dat ik toentertijd 11 was. Dus dit is best wel confronterend...
'94 bazen jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1990 je weet. Zoals alle grootheden. Hitler, Stalin etc. etc.
Op dinsdag 19 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |