Wat schattig. Wat stond erin?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moest lachen
Ik kreeg een hele lieve dm van inso vandaag dus je liegt.
Het Rotterdamse hart is weggevaagd toen de Duitsers Rotterdam een ruime en goed toegankelijke infrastructuur gunde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ROTTERDAM STAD ZONDER HART MIJN HART LIGT ER WEL VEDOMME
Zou kunnen, het is wel met een "v" thoughquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En trachtte ik niet juist te stellen dat het ook niet oud was? Maar je hebt gelijk. Korsakof gaat anders te werkt de volgende keer voeg ik er meer medische details bij als ik een post wil chargeren.
Je begeeft je wel op glad ijs nu he? Dms openbaar maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat deze sc zonder mij niks waard is.
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is wel met een "v" though
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op glad ijs nu he? Dms openbaar maken.
Graag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?
Beershower fotoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik niks tegen inbrengen ben ik bang. Tijd om deze zonde van mij af te spoelen onder de douche. Is er nog behoefte aan foto's?
Ik zal je matsen deze keer.quote:
Inso zit je toevallig in je menopauze?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
waar utrecht provinciaal is, den haag te liberaal is, amsterdam veel te brutaal is wint de maasstad het beslist.
zelden zulke mooie tekst gehoord.
aardbevinkie he, ja daar ben je mooi klaar mee als knut zijnde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand in de Filipijnen?
Waait wel weer overquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand in de Filipijnen?
wats datquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso zit je toevallig in je menopauze?
Het begin van het eindequote:
wat is je facebookquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook FOK! uit. Meow, facebook maar als je nog een brainfart hebt om te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |