Mijn vader werkt bij de McDonalds.quote:
Verlate reactie dan maar. Die menopauze kan wel kloppen jaquote:
Oh zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik irl geen ajacieden ken
dan ben je echt heel erg debielquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh zo![]()
Mijn neef komt uit Rotterdam en is voor Ajax
Zie hem bijna n ooitquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben je echt heel erg debiel
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hem bijna n ooitMaar dat snap ik ook niet helemaal nee
Hele tijd van die joden berichten op Facebook
Ik hoop serieus dat je een Rens act opvoert.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.
die hebben t geweten
Dan ben je een nog grotere debiel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ajax kampioen was geworden kwamen er savonds een paar joden met ajax shirt op rotterdam CS uitstappen.
die hebben t geweten
het waren undercover stillenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een Rens act opvoert.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
WAT GAAN FRANS EN DANIELLE UIT ELKAAR?
Je loopt bijna een week achter qua showbizznieuwsquote:
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie oh moppiequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Moppie moppie moppie, ik vind jou helemaal toppie
Goeie lyrics waren dat met zijn brada Baas Bquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie oh moppie
Frans zijn dikke broer deed ook mee toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie lyrics waren dat met zijn brada Baas B
Die schoenenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die niet full kit wanker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |