niks hoor, het verbaast me gewoon vaakquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik voel mij verraden
[..]
waz the problem?
Zoals het hoortquote:Op maandag 18 november 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
Wat een beschaafdheid hieriedereen braaf wachten enzo
Jaquote:
Toepasselijk klusje want dat is echt kutwerk.quote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka wil jij laminaat voor mij komen leggen terwijl je in een sexy pakje staat?
Bij mij staan niet veel dingen sexy.quote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka wil jij laminaat voor mij komen leggen terwijl je in een sexy pakje staat?
Keep us posted.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij mij staan niet veel dingen sexy.
Ik ga die mensen trollen.
Geen ideequote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toepasselijk klusje want dat is echt kutwerk.
Als je het geld hebtquote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeik heb 2 linkerhanden dus ik huur waarschijnlijk voor alles iemand in later
Nee, laminaat leggen is echt kut. Heel erg irritant.quote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeik heb 2 linkerhanden dus ik huur waarschijnlijk voor alles iemand in later
Jawel, maar even geen zinquote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Weer 700+ posts Ess, heb jij geen zak te doen voor je studie soms?
Ja inderdaad. Nja, voorlopig kom ik niet uit huis dusquote:
Hm, klussen sowieso welquote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, laminaat leggen is echt kut. Heel erg irritant.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.
Bij mij werkt het prima? Sterker nog ik kom er momenteel achter dat ik voornamelijk 45-55 jarige vrouwen aantrek met mijn glorieuze materiaal.quote:
Vind je het vervelend om nog thuis te wonen?quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nja, voorlopig kom ik niet uit huis dus
[..]
Hm, klussen sowieso wel![]()
Oh en op je vraag van vannacht, want ik viel in slaap![]()
Iemand een tweede kans geven vind ik heel wat anders dan iemand een 3de en een 4de/5de blabla
Wat heb jij voor materiaal daar staan dan?quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima? Sterker nog ik kom er momenteel achter dat ik voornamelijk 45-55 jarige vrouwen aantrek met mijn glorieuze materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |