Denk dat Inso dan beetje boos op me wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
fokkie al worden wij dikke matters dan heb ik kamer voor je in Amsterdam.
Sorry, maar dat is helaas incorrect. Probeer het volgende keer weer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deventer > zwolle
zwolle alleen goed feunen in holtenbroek zover ik zwolle ken
Die Kuipie staat dan ook in Rotterdam Zuidquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis mee
niets mis meequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Kuipie staat dan ook in Rotterdam Zuid
Ik ga echt nooit in Zuid wonen, dan nog liever in de Schilderwijk/Stationsbuurt Den Haag
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doen
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Inso dan beetje boos op me wordt
kom deventer gaan we samen op kamers ;@quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja niet mijn favoriete optie. Maar goed.
Stel dat: Ik hbo Psychologie wil doen, moet ik normaal gesproken en een 21+toets afleggen en door een loting.
De enige kans dat ik alleen 21+ hoef te doen is in Deventer, en dat is best wel het overwegen waard
fok-it is stiekem een lekker wijfquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Waarom willen jullie allemaal zo graag bij elkaar wonen
Pauper. Al chargeer ik het ook wel enigszins natuurlijk, maar Rotterdam Zuid moet je het wel echt goed uitzoeken. Sommige delen zijn echt, echt kut.quote:
Ik wil niet bij fokkers wonen ;squote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Hoeven ze maar een kast te kopen om uit te stappen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Dat spreekt voor zich. Als je huisgenoot de hele dag aan het Fok!ken op zijn kamer is heb jij het huis voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Hou eens op jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeven ze maar een kast te kopen om uit te stappen.
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerdquote:
Ken het daar niet zo goed. Alleen Kralingse bosquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger standaard haten op mensen in kralingen
Hij heeft gelijk Tjacka. Directheid wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerd
Het is goed met jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |