Hoezo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond al dat ik op moet rotten
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 ding op posten
Hij maakt hun zinnen en tirades af. Om te eindigen met "Haha, zinskaap"quote:
Was ook beetje overdrevenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn wel de duurste steden van het landGeheel zelfstandig is dan waarschijnlijk inderdaad te duur, maar je hoeft echt niet je shit met een halve volksstam te delen hoor.
Haha! Haahahaha!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakt hun zinnen en tirades af. Om te eindigen met "Haha, zinskaap"
De moderators leren het ons ook enkel af uit eigen belang.
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis meequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Amsterdam bedoelde ik meer als het aanbod in Utrecht zo dramatisch schaars zou zijn.
Is Amsterdam eventueel een goeie uitvalsbasis, rustig maar![]()
Kans dat ik in Utrecht wat zoek en vind ligt wel wat hoger
Dan mogen de waarschuwingen eerst wel eens komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar zorgt je slechte gevoel voor humor wel voor. Uiteindelijk wordt het een optelsom van opmerkingen die op het randje zitten.
wtf..quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik een vriendin heb, dat mag niet, moest ik maar weer oprotten naar portugal
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik een vriendin heb, dat mag niet, moest ik maar weer oprotten naar portugal
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 is ook niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook beetje overdrevenmaar 1 huisgenoot zou me dan nog wel okay lijken ja
Komen? Je balanceert nu al op het randje. Je mag dan wel unbanned zijn maar dit staat voor eeuwig op je Fok!-CVquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mogen de waarschuwingen eerst wel eens komen.![]()
Nu word ik juist vaak gewaardeerd. En heb mij vandaag nog geen moment misdragen.
ze willen dat ik me bezighoud met mijn reet die nooit zal herstellenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en waarom mag dat niet?
Ja maar stel dat ik die Psychologie in Deventer zou gaan doen. Dan heb ik er niks aan dat ik in Roffa studeerquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis mee
Zeg dat ze hem masseert. En dat je ouders het anders mogen gaan doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze willen dat ik me bezighoud met mijn reet die nooit zal herstellen
en wat moet je doen om je daar 24/7 mee bezig te houden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze willen dat ik me bezighoud met mijn reet die nooit zal herstellen
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ik die Psychologie in Deventer zou gaan doen. Dan heb ik er niks aan dat ik in Roffa studeerDan is Utrecht gewoon handig
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg dat ze hem masseert. En dat je ouders het anders mogen gaan doen.
deventer > zwollequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doen
thuis zitten op de vompuyerstoelquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en wat moet je doen om je daar 24/7 mee bezig te houden?
Iedereen heeft een verleden LR.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen? Je balanceert nu al op het randje. Je mag dan wel unbanned zijn maar dit staat voor eeuwig op je Fok!-CV
Denk dat Inso dan beetje boos op me wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
fokkie al worden wij dikke matters dan heb ik kamer voor je in Amsterdam.
Sorry, maar dat is helaas incorrect. Probeer het volgende keer weer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deventer > zwolle
zwolle alleen goed feunen in holtenbroek zover ik zwolle ken
Die Kuipie staat dan ook in Rotterdam Zuidquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roffa mattie betaalbaar en dicht bij kuipie niets mis mee
niets mis meequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Kuipie staat dan ook in Rotterdam Zuid
Ik ga echt nooit in Zuid wonen, dan nog liever in de Schilderwijk/Stationsbuurt Den Haag
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je wat dan ook in Deventer gaan doen
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Inso dan beetje boos op me wordt
kom deventer gaan we samen op kamers ;@quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja niet mijn favoriete optie. Maar goed.
Stel dat: Ik hbo Psychologie wil doen, moet ik normaal gesproken en een 21+toets afleggen en door een loting.
De enige kans dat ik alleen 21+ hoef te doen is in Deventer, en dat is best wel het overwegen waard
fok-it is stiekem een lekker wijfquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Waarom willen jullie allemaal zo graag bij elkaar wonen
Pauper. Al chargeer ik het ook wel enigszins natuurlijk, maar Rotterdam Zuid moet je het wel echt goed uitzoeken. Sommige delen zijn echt, echt kut.quote:
Ik wil niet bij fokkers wonen ;squote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Hoeven ze maar een kast te kopen om uit te stappen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Dat spreekt voor zich. Als je huisgenoot de hele dag aan het Fok!ken op zijn kamer is heb jij het huis voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Hou eens op jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeven ze maar een kast te kopen om uit te stappen.
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerdquote:
Ken het daar niet zo goed. Alleen Kralingse bosquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger standaard haten op mensen in kralingen
Hij heeft gelijk Tjacka. Directheid wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quasi-homoseksuele opmerkingen worden evenmin getolereerd
Het is goed met jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |