Uh, van Strootman verering tot het openen van voetbalpakjes. Stuk voor stuk topkwaliteit met een diepere laag. Helaas is deze verdieping niet voor iedereen makkelijk op te pakken. Het kijken van mijn filmpjes is als het leren drinken van een goede wijn.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij voor materiaal daar staan dan?
Aan de ene kant niet, bedoel. ben vaak alleen met mijn broertje en we hebben een groot huis, niks te klagen ook qua huishouden en geld enzo.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het vervelend om nog thuis te wonen?
Ja vooral de Strootman verering zal mij een hoop moeite gaan kosten.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, van Strootman verering tot het openen van voetbalpakjes. Stuk voor stuk topkwaliteit met een diepere laag. Helaas is deze verdieping niet voor iedereen makkelijk op te pakken. Het kijken van mijn filmpjes is als het leren drinken van een goede wijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 18 november 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vooral de Strootman verering zal mij een hoop moeite gaan kosten.
Snap best dat je ook wel iets voor jezelf zou willen. Nou ja, vooralsnog maar een beetje proberen te genieten van het feit dat een hoop waarschijnlijk nog voor je gedaan/geregeld wordtquote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet, bedoel. ben vaak alleen met mijn broertje en we hebben een groot huis, niks te klagen ook qua huishouden en geld enzo.
Maar ik wil wel heel graag een eigen plekje ja, 23 is niet heel erg oud om nog thuis te wonen maar voor mij voelt het wel zo.
Hij komt niet heel goed binnen neequote:Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof dat Youtube er inmiddels wel mee opgehouden is.
ik mis styloquote:Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof dat Youtube er inmiddels wel mee opgehouden is.
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23stequote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap best dat je ook wel iets voor jezelf zou willen. Nou ja, vooralsnog maar een beetje proberen te genieten van het feit dat een hoop waarschijnlijk nog voor je gedaan/geregeld wordt
Je hebt straks nog genoeg tijd om zelf alles te regelen
Met ietwat overgewicht en daarom extra ingezweet tussen alle naden, toch?quote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Hallo geile mannen! Ook behoefte om eens lekker te snuiven te ruiken en te likken aan een geile slip? Bij deze bied ik de mijne aan! Ik ben een hardwerkende student van 21 jaar met mooie lange benen, bruin krullend haar en groene ogen! Voor ¤15.00 bied ik mijn gedragen slips aan inclusief verzendkosten! Voel je de spanning al? Neem dan snel contact op en geef jou wensen door! Een hele geile spannende dag toegewenst!
ess gespot
t werkt niet goed nee, soms wel soms niet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
Als in naar de site van YouTube ga krijg ik nog steeds die foutmelding
Nog steeds niks van die gast gehoord?quote:
Wat?quote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Hallo geile mannen! Ook behoefte om eens lekker te snuiven te ruiken en te likken aan een geile slip? Bij deze bied ik de mijne aan! Ik ben een hardwerkende student van 21 jaar met mooie lange benen, bruin krullend haar en groene ogen! Voor ¤15.00 bied ik mijn gedragen slips aan inclusief verzendkosten! Voel je de spanning al? Neem dan snel contact op en geef jou wensen door! Een hele geile spannende dag toegewenst!
ess gespot
Hoewel ik je gevoel snap is 23 in mijn ogen nog niet zo oud hoor. Ik begrijp het verlangen maar als je over 10 jaar terugkijkt denk je er wellicht anders over. Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat zoals het gaatquote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23ste![]()
En mocht ik volgend jaar gaan studeren, tsja.. om op je 24ste nog op kamers te gaan.. weet ook niet helemaal of dat wat is.
Sommige delen lijken te werken inderdaad, weirdquote:Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
t werkt niet goed nee, soms wel soms niet.
Ja heb je wellicht ook wel gelijk in jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik je gevoel snap is 23 in mijn ogen nog niet zo oud hoor. Ik begrijp het verlangen maar als je over 10 jaar terugkijkt denk je er wellicht anders over. Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat zoals het gaat
Laiejcasofnóquote:
Hoe kun je dat nou denken?quote:Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik je gevonden had.
Ja, heb uitverkoop.quote:
Ik vind het positief dat je kijkt naar studiemogelijkheden. En op jezelf wonen komt vanzelf wel. Je lijkt het vooralsnog niet slecht te hebben dus dan de focus maar verplaatsen naar je studie of iets anders waar je wel wat mee kan op dit momentquote:Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je wellicht ook wel gelijk in ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |