abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133398884
Goed, ik neem er nog 1 en dan ga ik slapen :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_133398895
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat heb jij voor materiaal daar staan dan?
Uh, van Strootman verering tot het openen van voetbalpakjes. Stuk voor stuk topkwaliteit met een diepere laag. Helaas is deze verdieping niet voor iedereen makkelijk op te pakken. Het kijken van mijn filmpjes is als het leren drinken van een goede wijn.
pi_133398896
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Vind je het vervelend om nog thuis te wonen?
Aan de ene kant niet, bedoel. ben vaak alleen met mijn broertje en we hebben een groot huis, niks te klagen ook qua huishouden en geld enzo.

Maar ik wil wel heel graag een eigen plekje ja, 23 is niet heel erg oud om nog thuis te wonen maar voor mij voelt het wel zo.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133398921
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Uh, van Strootman verering tot het openen van voetbalpakjes. Stuk voor stuk topkwaliteit met een diepere laag. Helaas is deze verdieping niet voor iedereen makkelijk op te pakken. Het kijken van mijn filmpjes is als het leren drinken van een goede wijn.
Ja vooral de Strootman verering zal mij een hoop moeite gaan kosten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133399016
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja vooral de Strootman verering zal mij een hoop moeite gaan kosten.
Bekijk deze YouTube-video
Hmm. Ik geloof dat Youtube er inmiddels wel mee opgehouden is.
pi_133399036
Hallo geile mannen! Ook behoefte om eens lekker te snuiven te ruiken en te likken aan een geile slip? Bij deze bied ik de mijne aan! Ik ben een hardwerkende student van 21 jaar met mooie lange benen, bruin krullend haar en groene ogen! Voor ¤15.00 bied ik mijn gedragen slips aan inclusief verzendkosten! Voel je de spanning al? Neem dan snel contact op en geef jou wensen door! Een hele geile spannende dag toegewenst!

:)

ess gespot
Groot fan van User Wotte
pi_133399039
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Aan de ene kant niet, bedoel. ben vaak alleen met mijn broertje en we hebben een groot huis, niks te klagen ook qua huishouden en geld enzo.

Maar ik wil wel heel graag een eigen plekje ja, 23 is niet heel erg oud om nog thuis te wonen maar voor mij voelt het wel zo.
Snap best dat je ook wel iets voor jezelf zou willen. Nou ja, vooralsnog maar een beetje proberen te genieten van het feit dat een hoop waarschijnlijk nog voor je gedaan/geregeld wordt :)

Je hebt straks nog genoeg tijd om zelf alles te regelen :P
pi_133399044
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij komt niet heel goed binnen nee
pi_133399058
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

ik mis stylo
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133399079
Als in naar de site van YouTube ga krijg ik nog steeds die foutmelding :?
pi_133399090
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Snap best dat je ook wel iets voor jezelf zou willen. Nou ja, vooralsnog maar een beetje proberen te genieten van het feit dat een hoop waarschijnlijk nog voor je gedaan/geregeld wordt :)

Je hebt straks nog genoeg tijd om zelf alles te regelen :P
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23ste :P

En mocht ik volgend jaar gaan studeren, tsja.. om op je 24ste nog op kamers te gaan.. weet ook niet helemaal of dat wat is. :)
pi_133399093
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Hallo geile mannen! Ook behoefte om eens lekker te snuiven te ruiken en te likken aan een geile slip? Bij deze bied ik de mijne aan! Ik ben een hardwerkende student van 21 jaar met mooie lange benen, bruin krullend haar en groene ogen! Voor ¤15.00 bied ik mijn gedragen slips aan inclusief verzendkosten! Voel je de spanning al? Neem dan snel contact op en geef jou wensen door! Een hele geile spannende dag toegewenst!

ess gespot
Met ietwat overgewicht en daarom extra ingezweet tussen alle naden, toch?
pi_133399098
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
Als in naar de site van YouTube ga krijg ik nog steeds die foutmelding :?
t werkt niet goed nee, soms wel soms niet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133399099
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ik mis stylo
Nog steeds niks van die gast gehoord?
pi_133399102
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:

ess gespot
Wat?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133399124
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23ste :P

En mocht ik volgend jaar gaan studeren, tsja.. om op je 24ste nog op kamers te gaan.. weet ook niet helemaal of dat wat is. :)
Hoewel ik je gevoel snap is 23 in mijn ogen nog niet zo oud hoor. Ik begrijp het verlangen maar als je over 10 jaar terugkijkt denk je er wellicht anders over. Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat zoals het gaat :)
pi_133399125
LæPîî½èñ
pi_133399154
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

t werkt niet goed nee, soms wel soms niet.
Sommige delen lijken te werken inderdaad, weird :? :@ :X
pi_133399157
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoewel ik je gevoel snap is 23 in mijn ogen nog niet zo oud hoor. Ik begrijp het verlangen maar als je over 10 jaar terugkijkt denk je er wellicht anders over. Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat zoals het gaat :)
Ja heb je wellicht ook wel gelijk in ja :Y
pi_133399164
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef essnhills het volgende:

[..]

Wat?
Oh ik dacht dat ik je gevonden had.
Groot fan van User Wotte
pi_133399194
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Toto69 het volgende:
LæPîî½èñ
Laiejcasofnó
pi_133399240
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat ik je gevonden had.
Hoe kun je dat nou denken? :o

Naast het voorstel zelf, ben ik 23, heb ik stijl rossig-blond haar en blauwe ogen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133399250
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laiejcasofnó
find your penis
1 dollar
pi_133399269
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

find your penis
1 dollar
Ja, heb uitverkoop.
pi_133399271
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja heb je wellicht ook wel gelijk in ja :Y
Ik vind het positief dat je kijkt naar studiemogelijkheden. En op jezelf wonen komt vanzelf wel. Je lijkt het vooralsnog niet slecht te hebben dus dan de focus maar verplaatsen naar je studie of iets anders waar je wel wat mee kan op dit moment :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')