ohja.quote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou denken?![]()
Naast het voorstel zelf, ben ik 23, heb ik stijl rossig-blond haar en blauwe ogen
Ja heb je ook wel gelijk in hoorquote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het positief dat je kijkt naar studiemogelijkheden. En op jezelf wonen komt vanzelf wel. Je lijkt het vooralsnog niet slecht te hebben dus dan de focus maar verplaatsen naar je studie of iets anders waar je wel wat mee kan op dit moment
Waarom zou je niet op je 24 op kamers kunnen? Ja, het is wat ouder dan gemiddeld, maar lekker boeiend.quote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat ik dan kan zeggen en weten van mezelf dat ik in ieder geval iets heb `bereikt'' of zo op mijn 23ste![]()
En mocht ik volgend jaar gaan studeren, tsja.. om op je 24ste nog op kamers te gaan.. weet ook niet helemaal of dat wat is.
ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.theguardian.co(...)makeover-in-pictures
ik vind dit altijd zo mooi he
ik ben 18 en woon HELAAS ook nog thuisquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in hoorMaar ik denk dat ik een beetje teveel kijk naar iedereen die op hun 18de of iets al uit huis is gegaan, en dat ik dan al 5 jaar ouder ben en nog thuis woon.
Die van die nucleaire bom en die monnikquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.theguardian.co(...)makeover-in-pictures
ik vind dit altijd zo mooi he
vond eigen boodschappen doen juist fijnquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
Uit huis zijn is maar kut. Zelf voor je eten moeten zorgen
De raszuiverheid is hoog in jouquote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou denken?![]()
Naast het voorstel zelf, ben ik 23, heb ik stijl rossig-blond haar en blauwe ogen
Ja, geen idee?quote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op je 24 op kamers kunnen? Ja, het is wat ouder dan gemiddeld, maar lekker boeiend.
Ik was niet helemaal serieus, het is heel fijn. Maar wel hartstikke lastig.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vond eigen boodschappen doen juist fijn
Ja, maar jij bent pas 18.quote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben 18 en woon HELAAS ook nog thuis
Nee, het is niet eens dat je schijt moet hebben, ik vraag je oprecht wat het probleem is.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee?Is misschien ook wel zo, gewoon meer schijt hebben
The grass is always greener on the other sidequote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in hoorMaar ik denk dat ik een beetje teveel kijk naar iedereen die op hun 18de of iets al uit huis is gegaan, en dat ik dan al 5 jaar ouder ben en nog thuis woon.
Lastig wel, maar ik vond het fijn eigen eten en drinken te hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus, het is heel fijn. Maar wel hartstikke lastig.
Inderdaad, een van de dingen die ik lastig vind. Niet eens zozeer het koken maar vooral het bedenken wat te etenquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
Uit huis zijn is maar kut. Zelf voor je eten moeten zorgen
Nou ja, ik zag niet echt meteen een probleem. Meer dat ik me het gewoon afvroeg hoe daar op gereageerd zou wordenquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is niet eens dat je schijt moet hebben, ik vraag je oprecht wat het probleem is.
Voor een korte periode is dat wel leuk ja, maar na een paar maanden begint dat best lastig te wordenquote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vond eigen boodschappen doen juist fijn
Was het je weer niet gelukt he om mij een ban aan te smeren.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De raszuiverheid is hoog in jou
Dan zet ik nu nog even Clash of the Empires (Video 2012) - IMDb op.
Alles behalve avondeten is heel fijn, avondeten heb ik vaak nog wel moeite mee. Vaak geen zin in eten, niet heel veel variatie (al probeer ik ongezond voedsel wel te beperken).quote:Op maandag 18 november 2013 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lastig wel, maar ik vond het fijn eigen eten en drinken te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |