we hebben toen maar pizza in de oven gegooidquote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
VOlgens mij is de enige keer dat ik iets heb laten aanbranden oid, toen ik naar de wc moest rennen omdat ik diarree kreeg ofzoVoor de rest nooit iets gemaakt wat ech tniet te eten was. Niet alles was even lekker, maar dt nog nooit
Is toch mooi manquote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Godver AldoIk wilde echt geen naam tt maken dit keer
Jij had hem zeker ook al gemaakt?quote:
Nee ik was tanden aan het poetsen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is toch mooi man
[..]
Jij had hem zeker ook al gemaakt?
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
Ze vonden het fantastischWe pikten ze op op Schiphol, en daarna met de trein naar CS. En dat we daar uitstapten hadden ze helemaal zoiets van 'We're in amsterdam!
OMG WE'RE IN AMSTERDAM!!!!
' en ze waren de hele tijd onder de indruk van hoe oud alles is enzo
Singapore is natuurlijk helemaal nieuw enzo
![]()
Het is niet anders. Heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet ik niet meer) ook gedaan. Is niet extreem druk hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
Maar Stu, is vliegen op 1 januari niet vreselijk irritant?
lijkt me wel stoer eigenlijk, eerst joepie gelukkig 2014 hoera hoera in NL, daarna vlieg je naar de UK, kom je daar aan en woeh joepie joepie happy two thousand and fourteen evriewan woehooe echt wel vet soort tijdreizen wel.quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
Maar Stu, is vliegen op 1 januari niet vreselijk irritant?
Speciaal voor Nederland?quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar inderdaad.
Ze hebben in Azie ook heel veel respect voor Nederland als land enzo
sorry stuquote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet anders. Heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet ik niet meer) ook gedaan. Is niet extreem druk hoor.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben toen maar pizza in de oven gegooid
Jaja, Amerikanen ook, die zijn helemaal erg. OMG DO YOU COME FROM THE NETHERLANDS, AWESOMEEquote:
Dat is ook een vorm van beleefdheid.quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, Amerikanen ook, die zijn helemaal erg. OMG DO YOU COME FROM THE NETHERLANDS, AWESOMEE
Geen last van. Daarnaast kies ik altijd een late vlucht terug, zo rond 8pmquote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enigste wat irritant is aan het vliegen op 1 januari is de kater.
Waarom dat hahaquote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, Amerikanen ook, die zijn helemaal erg. OMG DO YOU COME FROM THE NETHERLANDS, AWESOMEE
Klopt. Maar toch zien ze Nederlanders altijd wel als een tof volk op de een of andere manier.quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook een vorm van beleefdheid.
DO YOU SMOKE A LOT OF POT?quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig ook al in paar staten dusquote:Op maandag 18 november 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DO YOU SMOKE A LOT OF POT?
Jupquote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar inderdaad.
Ze hebben in Azie ook heel veel respect voor Nederland als land enzo
Ik ben toevallig heel goed in pizza bakkenquote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag tegenwoordig altijd koken (en bepalen wat we eten trouwens ook) met vriendinnen
Meerdere keren gehad dat als we ergens samen aten en iemand anders de leiding had over eht eten het best wel tegen viel, en dat als ik alles uitkoos en de leiding nam met koken het echt superlekker wasDus nu is het gewoon vaak zo van 'Ehm, ess, wat moet ik voor eten kopen? Maak even een lijstje wat je nodig hebt!'
Voor de meeste oude culturen in Europa wel eigenlijkquote:
Nee maar lijkt me zo'n rotdagquote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet anders. Heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet ik niet meer) ook gedaan. Is niet extreem druk hoor.
Even een vliegende start makenquote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
lijkt me wel stoer eigenlijk, eerst joepie gelukkig 2014 hoera hoera in NL, daarna vlieg je naar de UK, kom je daar aan en woeh joepie joepie happy two thousand and fourteen evriewan woehooe echt wel vet soort tijdreizen wel.
Ja is zo streng daar ookquote:Op maandag 18 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Er waren er bijvoorbeeld een paar bij die best wel gelovig waren en dus ook tegen homoseksualiteit. Hoe het op dat onderwerp kwam weet ik niet meer, maar je kon zien dat ze echt hun best deden om ons te begrijpen. Toen zijn we maar ergens anders over gaan pratenze waren toch onze gasten hè?
Maar ze waren echt oprecht onder de indruk van Amsterdam
Oww you're from the Netherlands, how cool is that!! So you smoke weed! (let erop dat het constatering is, geen vraagquote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerikanen..quote:
Slaap lekkerquote:
Omdat ze (zeker jonge Amerikanen) bijna louter positieve dingen over Nederland horen. Deltawerken, enorme haven, heel vrij beleid, weinig armoede, enz enz. Plus dat het in sommige delen ook in de geschiedenis van het land zit.quote:
Ja maar toch, iedereen hier is continu stoned toch?quote:Op maandag 18 november 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig ook al in paar staten dus
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 17-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 415 Fok-it
02. 281 Insomnia_
03. 221 Tjacka
04. 199 Toto69
05. 178 Jhali
06. 158 supersof
07. 151 VoornaamAchternaam
08. 146 essnhills
09. 126 Crack_
10. 122 Muto
11. 122 AldoTheApache
12. 087 Ezell
13. 084 Stuart
14. 075 jordyqwerty
15. 074 d4v1d
16. 060 xcachet
17. 048 LittleBrownie
18. 042 bondage
19. 021 Rodawa
20. 019 VMSDKR
Reeks-statistieken!
Zo grappig is datquote:Op maandag 18 november 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oww you're from the Netherlands, how cool is that!! So you smoke weed! (let erop dat het constatering is, geen vraag)
Je stond ook bovenaan in de dagcijfers vandaagquote:
Washington en een andere.quote:Op maandag 18 november 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig ook al in paar staten dus
Inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo grappig is datDie denken dat omdat het hier legaal is, het meteen ook net zo normaal is als kauwgom
Nee echt?quote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stond ook bovenaan in de dagcijfers vandaag
Nu wil ik een pizza bakkenquote:Op maandag 18 november 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heel goed in pizza bakken
Maar wel tof dat je zo goed kunt koken en zelf ook dingen verzint.
Doet mijn moeder ook, maar die kiest vieze dingenpompoen, venkel, selderij, avocado, aubergine en zoete aardappels enzo
Oh ja dat klopt idd. Had niet eens aan deltawerken gedacht eigenlijk lolquote:Op maandag 18 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze (zeker jonge Amerikanen) bijna louter positieve dingen over Nederland horen. Deltawerken, enorme haven, heel vrij beleid, weinig armoede, enz enz. Plus dat het in sommige delen ook in de geschiedenis van het land zit.
Ik probeer wel heel veel dingen uitquote:Op maandag 18 november 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heel goed in pizza bakken
Maar wel tof dat je zo goed kunt koken en zelf ook dingen verzint.
Doet mijn moeder ook, maar die kiest vieze dingenpompoen, venkel, selderij, avocado, aubergine en zoete aardappels enzo
Jupquote:
Dat kloptquote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt?
Dat is dus de eerste keer
Ja ouderen lopen met bordjes om hun nekquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Maar er zijn ook heel veel conservatieve Amerikanen die denken dat het hier één grote losgeslagen communistische drugsgebruikende arborterende teringzooi is, maar daar kom je nou eenmaal minder mee in contact
Ik ben heel bescheiden gebleven vandaagquote:
nicequote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/kariusvega/5-am-karius-vega-remix
Ook magisch.
Zoiets jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo grappig is datDie denken dat omdat het hier legaal is, het meteen ook net zo normaal is als kauwgom
Een iets rustiger dagje mag ook wel eensquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heel bescheiden gebleven vandaag
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ouderen lopen met bordjes om hun nek_O
quote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stond ook bovenaan in de dagcijfers vandaag
Ja, net onder de speler staan een aantal knopjes, like/repost/add to playlist etc. De downloadlink staat er ook tussen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
hoe kan ik downloaden, via die site?
haha dat is wel leukquote:Op maandag 18 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer wel heel veel dingen uitEn soms pakt dat niet lekker uit
Laatst ahd ik voor het eerst iets met pompoen en de smaak was heerlijk, maar de textuur
![]()
gatverdamme, daardoor was he tneit te eten gewoon
Als soepje met die kruiden had het prima geweest bijvoorbeeld
En ik vind koken gewoon leukEn ik word er ook steeds beter in natuurlijk
waar voorheen ik dingen aan m'n ouders vroeg belt m'n moeder me nu zelfs soms op met een vraag wat lekkerder is of wat ze kan maken van wat ze in huis heeft.
En vandaag wilde ze haar nieuwe grillpan inwerken, had ze mee gewacht tot ik weer eens thuis was met etenstijd enzo, want dan kon ik het laten zien
O dat, dat was toen groot in het nieuws.quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenEn heel serieus ook
Vergeet niet dat we oudere mensen die verkouden zijn met bosjes tegelijk euthaniserenquote:Op maandag 18 november 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Maar er zijn ook heel veel conservatieve Amerikanen die denken dat het hier één grote losgeslagen communistische drugsgebruikende arborterende teringzooi is, maar daar kom je nou eenmaal minder mee in contact
Gvdquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst nog zo'n vrouw in een interview gezien die zei dat oude mensen in Nederland worden doodgemaakt als ze te veel zorg nodig hebbenEn heel serieus ook
Klopt, ik stond pas een keer of 8/9 bovenaan deze maandquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een iets rustiger dagje mag ook wel eens
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O dat, dat was toen groot in het nieuws.
Oh lol sorry.quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, net onder de speler staan een aantal knopjes, like/repost/add to playlist etc. De downloadlink staat er ook tussen.
Ja nou ehmquote:
Was toch een bandje?quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?
Ja, af en toe. Maar het heeft weinig nut omdat je er niks meer aan kan veranderen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook dingen waarvan jullie spijt hebben, omdat jullie het NIET gedaan hebben?
Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook dingen waarvan jullie spijt hebben, omdat jullie het NIET gedaan hebben?
Haha, de smaak die ik eruit haalde was prima, maar zóóó ranzig om te eten op die manierquote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dat is wel leuk![]()
Pompoen is idd echt RANZIG. Bah.
Dat zijn dezelfden die denk dat Obama een terrorist, homo, moslim en atheist is?quote:Op maandag 18 november 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vast wel. Kan er nu even niet op komenquote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee die smaak vond ik ook niet lekker.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, de smaak die ik eruit haalde was prima, maar zóóó ranzig om te eten op die manier![]()
Weinig. Niet dat ik niet heel veel niet heb gedaan waar ik misschien best wel heel erg spijt van zou kunnen hebben, want ik doe echt zát verkeerd. Maar ik probeer me daar zo min mogelijk op te focussen, vooral als het gaat om zaken die heel lang geleden waren of waar niemand behalve ik last van heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Precies. Alle vier tegelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfden die denk dat Obama een terrorist, homo, moslim en atheist is?
Het hoogste aantal dit jaar in 1 maand is 11 (3x gehaald)quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat alle Nederlanders boven een bepaalde leeftijd een 'euthanaseer-mij-niet' kaart bij zich hadden om te zorgen dat ze bleven leven, of zo?
quote:
Ja, die ene keer dat ik in Lissabon woonde en daar niet bleef.quote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neequote:Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij had dan ook niet mijn kruidenmixquote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die smaak vond ik ook niet lekker.
Oh ik heb er best last van soms. OH ALS IK DAT GEDAAN HAD HAD HET VAN ALLES GERED AARRGGHHHHquote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Maar het heeft weinig nut omdat je er niks meer aan kan veranderen.
Niet?quote:
*facepalm*quote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, die ene keer dat ik in Lissabon woonde en daar niet bleef.
Vergeet niet dat hij een marionet van de raptillions isquote:
Geen spijt hebben van de toekomst. Die ligt toch al in de goot.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Geen spijt hebben van het verleden. Kan je niks meer aan veranderen.
jammer genoeg sleep je veel te veel mee vaak in sommige gevallenquote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
In het geval van "iets niet gedaan hebben" is het soms nog wel in te halen. Tenzij het nalatigheid was of iets dergelijks.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Oh, moet beter kunnen dusquote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het hoogste aantal dit jaar in 1 maand is 11 (3x gehaald)
Door Karina, JR en door mij
sorry VAquote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap ook niet dat mensen geen neuk kunnen geven om de mening van anderen.
Nee. Eerder spijt van dingen die ik wel heb gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik heb er best last van soms. OH ALS IK DAT GEDAAN HAD HAD HET VAN ALLES GERED AARRGGHHHH
[..]
Niet?
[..]
*facepalm*
Jou UI hypnotiseert mequote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap ook niet dat mensen geen neuk kunnen geven om de mening van anderen.
Moet inderdaad kunnen, wie weetquote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, moet beter kunnen dusNog 3 dagen verspreid over de rest van de maand
Als ik brutaal kan zijn, wat dan?quote:Op maandag 18 november 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Eerder spijt van dingen die ik wel heb gedaan.
Naja, aangezien ik nu ruim de helft van de keren bovenaan stondquote:
Ja je kan er nu wel wat aan gaan doen. Maar dan hoef je er ook niet echt spijt van te hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In het geval van "iets niet gedaan hebben" is het soms nog wel in te halen. Tenzij het nalatigheid was of iets dergelijks.
sof.rarquote:Op maandag 18 november 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik brutaal kan zijn, wat dan?
je hebt een PM HIHIHIHHIIHIquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
Doe maar nummer 6quote:
Kut doen tegen mn moeder.quote:Op maandag 18 november 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik brutaal kan zijn, wat dan?
Dat eerste kan ik me nog wel herinneren van FOK! Jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Kut doen tegen mn moeder.
Studiekeuze.
Slecht doen op school.
Vriendschappen laten verdwijnen.
verwaterenquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
lol vriendschappen laten verdwijnen. wist het woord ff niet meer.
verwaterenquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me nog wel herinneren van FOK! Ja
Davidquote:
quote:
Ja datquote:
Die laatste twijfel ik bij mezelf over. Waren uiteindelijk best klootzakken. Maar dat is iedereen welquote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Kut doen tegen mn moeder.
Studiekeuze.
Slecht doen op school.
Vriendschappen laten verdwijnen.
Hoe gaat het met haar gezondheid trouwens?quote:Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja
En ik doe het nu nog. Maar ik vind haar ZO vervelend.
Klopt. Spijt hebben is sowieso niet 'handig', dat betekent dus dat je in een (voor jezelf negatief) punt in het verleden blijft hangen. Maar soms is het een zware ballast, daar doe je niks aan. Afleiding zoeken helpt vaak nog het beste denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je kan er nu wel wat aan gaan doen. Maar dan hoef je er ook niet echt spijt van te hebben.
Swiffer Duster, POEF, AND DEH FREINDSHIPZ DISAPAERquote:Op maandag 18 november 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Gaat wel goed. Wel nog steeds last van oedeem enzo. Als je niet weet wat dat is vraag maar ff dan. En ze kan niet intensieve dingen doen. Stofzuigen enzo.quote:Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar gezondheid trouwens?
Dan wordt het tijd uit huis te gaanquote:Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja
En ik doe het nu nog. Maar ik vind haar ZO vervelend.
sommige shit blijft terugkomen. I'm not shitting you, maar het had een haar gescheeld of iemand was dood.quote:Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt. Spijt hebben is sowieso niet 'handig', dat betekent dus dat je in een (voor jezelf negatief) punt in het verleden blijft hangen. Maar soms is het een zware ballast, daar doe je niks aan. Afleiding zoeken helpt vaak nog het beste denk ik.
Heel lastig woord enzoquote:
Je wilt niet weten hoelang ik deed over die zin typenquote:
Maar uhm, ze is nog niet 100 procent gezond verklaard dus?quote:Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Wel nog steeds last van oedeem enzo. Als je niet weet wat dat is vraag maar ff dan. En ze kan niet intensieve dingen doen. Stofzuigen enzo.
Spijt is echt een waardeloze emotie. Je voelt je enorm kut en je schiet er werkelijk níets mee op.quote:Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt. Spijt hebben is sowieso niet 'handig', dat betekent dus dat je in een (voor jezelf negatief) punt in het verleden blijft hangen. Maar soms is het een zware ballast, daar doe je niks aan. Afleiding zoeken helpt vaak nog het beste denk ik.
Hoe bedoel je het laatste precies, iemand uit je eigen leven? Zo ja, dan weet ik over wie je het hebt. Zo niet (ik twijfel of je het over mij hebt door het eerste gedeelte van de tweede zin), dan moet je het even toelichten. ;$quote:Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sommige shit blijft terugkomen. I'm not shitting you, maar het had een haar gescheeld of iemand was dood.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoelang ik deed over die zin typen
thank god autocorrect
Ja kon ik maar uit huis. Maar het gaat al beterquote:Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd uit huis te gaan![]()
Ik had nooit echt ruzie maar echt soepel ging het ook niet meer, steeds gezeur enzo omdat ik als studente nou eenmaal een heel ander ritme had dan mijn ouders. toen ik uit huis ging nooit meer ruzie gehad eigenlijk![]()
Vanmorgen ook dat ik verscheen 'hey nachtbraker, nu al wakker, papa dacht je pas om half 5 te horen?' "ehm ja'' 'Was gezellig dus:? Koppie soep?'
Precies. Het kan echter wel een motivatiebron zijn, maar dan moet je niet in spijt (en in veel gevallen zelfmedelijden) blijven hangen, maar dit blijkt in de praktijk makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spijt is echt een waardeloze emotie. Je voelt je enorm kut en je schiet er werkelijk níets mee op.
Ja, negatieve gedachten zijn vervelend. Soms kan je er idd niks aan doen, dan blijf je er echt in hangen. Heb ik de laatste tijd niet meer zo vaak gelukkigquote:Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hehe, hardop lachenquote:Op maandag 18 november 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Swiffer Duster, POEF, AND DEH FREINDSHIPZ DISAPAER
Oh tofquote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kon ik maar uit huis. Maar het gaat al betermijn vader is vooral chill. "Ja ze is 18, laat haar maar doen wat ze wilt." Dus geen gezeik meer over te laat naar bed gaan enzo, en eten blabla.
Nee, kans dat het terug komt is aanwezig. Iets met dr bloed ofzo. En ze heeft ook hartonderzoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uhm, ze is nog niet 100 procent gezond verklaard dus?
Hahaha jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens dat je met iemand in gesprek bent en dan ineens halverwege het woord kwijt bent en dat je dan een beetje staat te stotteren en dan echt alleen maar op het Engelse woord kan komen?dat je dan zo staat van 'ehh,, ja, ehm, wat is het Nederlandse woord voor ... ook al weer?
Hm, ja je moet eerst 5 of 10 jaar clean zijn ofzo, maar wel goed dat het nu goed gaat in ieder gevalquote:Op maandag 18 november 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, kans dat het terug komt is aanwezig. Iets met dr bloed ofzo. En ze heeft ook hartonderzoeken.
Zo stom is datquote:
Ja klopt, vaders zijn vaak veel chillerquote:Op maandag 18 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh tof![]()
Mijn vader is ook chiller wat dat betreft hoor. M'n moeder is heel zorgzaam dus die wil dan gaan koken voor mij enzo (naja nu wat minder omdat ik he tinmiddels beter kan) dus als ik dan om 8 uur thuis kom om te eten dan deed ze het wel maar eigenlijk was ze dan een beetje boos
En m'n vader had zoiets van, wat maakt dat nou uit, dan laat je haar toch lekker zelf iets maken? Ze weet hoe laat we hier eten'
Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.quote:Op maandag 18 november 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het laatste precies, iemand uit je eigen leven? Zo ja, dan weet ik over wie je het hebt. Zo niet (ik twijfel of je het over mij hebt door het eerste gedeelte van de tweede zin), dan moet je het even toelichten. ;$
Jaaa, eindelijk weer beetje rust in de tent. Maar ze is nog heel emotioneel enzo. Ze denkt ook dat ze dement aan het worden is door de chemo's enzo. Vind het zelf echt belachelijk klinkenquote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ja je moet eerst 5 of 10 jaar clean zijn ofzo, maar wel goed dat het nu goed gaat in ieder geval
Haha, ik ben zowel qua uiterlijk als qua innerlijk veel meer mijn vaderquote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, vaders zijn vaak veel chillermaar mijn vader is gewoon een kind lol
Hier kan je dus echt helemaal niets aan doen hè.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.
Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.
Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.
Ja, daar heb ik spijt van.
Wtfquote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex. Het ging pittig slecht, de communicatie ook. Ik had een tentamen op maandag en had zondag mijn telefoon voor een aantal uren uitgezet.
Toen ik hem weer aanzette vele gemiste telefoontjes en een waslijst aan berichten. Ze had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze overtuigd was dat ik haar haatte.
Ik ben geen perfect vriendje of het prins op het witte paard. Ik kan een goede autist zijn en ik lees je gedachten niet. Als ik beter was geweest was ze nooit op dat punt gekomen. Ze had dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld geweest.
Dat kan denk ik niet inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa, eindelijk weer beetje rust in de tent. Maar ze is nog heel emotioneel enzo. Ze denkt ook dat ze dement aan het worden is door de chemo's enzo. Vind het zelf echt belachelijk klinken
It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekkenquote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekken
Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
truequote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.
Ze zat al een tijdje te zeiken dat ik blijkbaar haar niet meer wilde ofzo. Maarja.quote:Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
It's not your fault man. Wel kut dat ze suicidaal werd na een paar uur geen gesprekken
Ja echt hequote:Op maandag 18 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan denk ik niet inderdaad![]()
Al zijn die chemo`s wel een aanslag op je lichaam natuurlijk
quote:Op maandag 18 november 2013 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik ben zowel qua uiterlijk als qua innerlijk veel meer mijn vaderAls we dan met z'n tweeën iets doen zitten we maar een beetje te kloten en te chillen
en als m'n moeder dan vind dat we wat nuttigs moeten gaan doen gaan we eerst een uur wandelen ofzo (heerlijk in de verse sneeuw wandelen met m'n vader
![]()
) en als we dan thuiskomen moeten we natuurlijk eerst bij de kachel met warme chocomel bijkomen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.
Uhu. En daar krijg je dan weer ruzie om en allesquote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt heof dan zeg je iets wat helemaal niet slecht bedoelt is ofzo. En dan heeft ze de tranen al in dr ogen staan. Soms wel zielig, maar ook vervelend.
Idd, die paar uur dat jij je telefoon niet opneemt is echt geen reden hoor, maar een excuus.quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die suïcidaal is vind altijd wel een reden.
Ik dacht dat het een VBL-trolletje was maar hoe langer ie meepost hoe meer ik deze vent waardeer.quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, hier hebben we het in het kort eerder over gehad. Ik vind niet dat je jezelf als schuldige aan moet wijzen ofzo. Natuurlijk ken ik de situatie verder niet, maar een zelfmoordpoging puur omdat jij een slecht vriendje zou zijn? Dat gaat er bij mij niet in, zoiets gaat te ver. Dan speelt er veel meer, dan was er veel meer aan de hand met haar waar jij geen schuld aan hebt, en wat initieel de trigger is geweest tot haar poging.
Niet doenquote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zat al een tijdje te zeiken dat ik blijkbaar haar niet meer wilde ofzo. Maarja.
Het knaagt aan je
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get itquote:Op maandag 18 november 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. En daar krijg je dan weer ruzie om en alles
Oh ik ben de enige die zulke dingen doet met m'n oudersquote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]nice. Ik doe eigenlijk niet zoveel dingen samen met mijn ouders. Meer gewoon als gezin samen.
Chemo kan ook mentaal/psychisch dusdanig zwaar vallen dat men er 'apart' van wordt.quote:Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get it
Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.quote:Op maandag 18 november 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zitquote:Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo raar, vijf minuten later doet ze alsof er niks is gebeurd? I dont get it
Die chemo is ook een aanslag op je psychische gesteldheid en dat kan lang durenquote:Op maandag 18 november 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan. Je bent een toffe peer alleen ik ben geen homodus sorry je poepertje ga ik niet betredenquote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.
quote:
Hormonen kunnen inderdaad ook een erg grote rol spelen jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zit
Hehe.quote:Op maandag 18 november 2013 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een VBL-trolletje was maar hoe langer ie meepost hoe meer ik deze vent waardeer.
niks of niemand betreed mijn poepertje dus dat zit wel goedquote:Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan. Je bent een toffe peer alleen ik ben geen homodus sorry je poepertje ga ik niet betreden
Awww zo gezelligquote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik ben de enige die zulke dingen doet met m'n oudersToneelstukje kijken en shoppen met m'n moeder, wandelen en klieren met m'n vader
En m'n moeder vanmiddag nog, over 2 weken is er een open borrel op het werk van m'n vader. Of ik dan ook mee wilde want m'n vader is dan toch met iedereen aan het praten en dan ben ik er tenminste nog voor de gezelligheid
Jup, het zijn altijd gewoon kutsituaties. Maar VA moet er niet in blijven hangen natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Suicidaal zijn is gewoon kut voor zowel het slachtoffer als degene die er dicht bij staat.
I know both sides.
Ja klopt, maar het is wel raar om je moeder zo te zien veranderen in bijna twee jaar.quote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Chemo kan ook mentaal/psychisch dusdanig zwaar vallen dat men er 'apart' van wordt.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks of niemand betreed mijn poepertje dus dat zit wel goed
49, maar door chemo is ze super snel daar doorheen gegaan.quote:Op maandag 18 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud ze is maar kan natuurlijk ook zijn dat ze in de overgang zit
Ik prik zijn piemeltje lek als ie dat probeertquote:Op maandag 18 november 2013 00:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]hoorde dat fokit een poging ging wagen
Snap ik helemaal. Ik hoop voor je dat ze weer helemaal de oude wordt.quote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is wel raar om je moeder zo te zien veranderen in bijna twee jaar.
Ja vind ik ook leuk hoorquote:
Even over die meid; je hebt geen facebook voor alle zekerheid.quote:Op maandag 18 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik prik zijn piemeltje lek als ie dat probeert
True. Ik heb in deze wel veel aan mijn ex te danken overigens, die mij belde toen ik najaquote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, het zijn altijd gewoon kutsituaties. Maar VA moet er niet in blijven hangen natuurlijk.
Jup, zoiets is voor het hele gezin enorm ingrijpendquote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is wel raar om je moeder zo te zien veranderen in bijna twee jaar.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik heb in deze wel veel aan mijn ex te danken overigens, die mij belde toen ik naja
Beetje persoonlijk misschienMaar toen ik wel bijna kantje boord was
cuuuuuuute.quote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind ik ook leuk hoor![]()
Of dan eerst met m'n moeder uitgebreid gaan lopen lullen over wat ik met m'n kamer ga doen enzo, en op internet plaatjes gaan zoeken of in reclamefoldertjes of het ikea boeken dan met m'n vader de daadwerkelijke dingen gaan shoppen en klussen enzo
Even kijken of ik het zoeken kan afschermenquote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even over die meid; je hebt geen facebook voor alle zekerheid.
Die voelde het gelukkig al aankomen. Kan je nagaan hoe verraderlijk je gedachtes zijn en hoe snel ze kunnen veranderen.quote:
Je kan het hier gewoon kwijt als je dat wilt. Gaat iemand kut doen dan hak ik zijn of haar penis eraf en voer ik deze aan mijn hond moniquequote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik heb in deze wel veel aan mijn ex te danken overigens, die mij belde toen ik naja
Beetje persoonlijk misschienMaar toen ik wel bijna kantje boord was
Ja oke, dat is ook gewoon kut. Zoiets moet van twee kanten komen, in een ideaal scenario ben je gewoon altijd open en eerlijk naar elkaar toe, maar in de praktijk is dit soms toch nog wel eens anders. Ik denk ook nog wel eens terug aan bepaalde dingen, dat ik zou willen dat er meer openheid was, naar mijn mening is dat één van de belangrijkste punten als je samen iets op wil bouwen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook heel erg. Wat was er nog meer? Ik vertrouwde haar met alles. Uren in de AH werken voor de retourtjes Den Haag. ¤40,-/stuk. Zoveel energie er in steken en je krijgt er niks dan wantrouwen voor terug.
Hahaquote:Op maandag 18 november 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
cuuuuuuute.![]()
Ik kan wel omgaan met mijn moeder, maar dan maar vijf minuten per half uur ofzo lol
topquote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even kijken of ik het zoeken kan afschermen
Oh nee, is al 3 jaar geleden dus. Verder niet relevant meer.quote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan het hier gewoon kwijt als je dat wilt. Gaat iemand kut doen dan hak ik zijn of haar penis eraf en voer ik deze aan mijn hond monique
Gelukkig maar dat zij op dat moment voor jou de juiste persoon op de juiste tijd wasquote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die voelde het gelukkig al aankomen. Kan je nagaan hoe verraderlijk je gedachtes zijn en hoe snel ze kunnen veranderen.
ik vind het geen sensatie...quote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, is al 3 jaar geleden dus. Verder niet relevant meer.
Of iemand moet een sensatie willen horen
Ik heb nog weinig sensatie gehad vandaag.quote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heet jouw hond moniquequote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan het hier gewoon kwijt als je dat wilt. Gaat iemand kut doen dan hak ik zijn of haar penis eraf en voer ik deze aan mijn hond monique
quote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spanning en sensatie!quote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat Crack en ik iets waren geworden als we geen studenten-OV haddenquote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig sensatie gehad vandaag.
Dus kom maar op.
Nja, is de shop zo ver dan?quote:Op maandag 18 november 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat Crack en ik iets waren geworden als we geen studenten-OV hadden![]()
Kennen jullie elkaar via fok?quote:Op maandag 18 november 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat Crack en ik iets waren geworden als we geen studenten-OV hadden![]()
Ik wel johquote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig sensatie gehad vandaag.
Dus kom maar op.
quote:
Ik ben me er echt bewust van dat het niet aan mij zou liggen. Maar die angst. Dat het over en uit is en ze weg is. Iemand waarvan je echt houd.quote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook gewoon kut. Zoiets moet van twee kanten komen, in een ideaal scenario ben je gewoon altijd open en eerlijk naar elkaar toe, maar in de praktijk is dit soms toch nog wel eens anders. Ik denk ook nog wel eens terug aan bepaalde dingen, dat ik zou willen dat er meer openheid was, naar mijn mening is dat één van de belangrijkste punten als je samen iets op wil bouwen.
Je kan enkel gissen naar wat er is gebeurd. Wellicht is ze eens gekwetst en was ze bang om zich open om te stellen. "Als ik het voor mezelf houd kan het ook niet tegen mij gebruikt worden" ofzo. Misschien was ze bang voor je reactie. Maar je moet het jezelf niet kwalijk nemen - je hebt het geprobeerd, natuurlijk is het klote dat je er wantrouwen voor terug kreeg, maar als ik het zo hoor vind ik niet dat je de schuld bij jezelf moet leggen.
Vraag me af of ik het zou hebben gedurfd hoor. Ik stond al bekant op het spoor maarja, ik heb altijd wel zoiets gehad van, nee dat zou ik echt never nooit kunnen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat zij op dat moment voor jou de juiste persoon op de juiste tijd was
Dat denk ik niet, maar soit.quote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hehe oke, nice. Er ontstaan meer relaties via FOK! dan via Parship of Lexa.
Goed zo.quote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of ik het zou hebben gedurfd hoor. Ik stond al bekant op het spoor maarja, ik heb altijd wel zoiets gehad van, nee dat zou ik echt never nooit kunnen.
Dat is het ook, je weet niet wat je had gedaan als het puntje bij paaltje kwam. Maar beter dat je nu niet meer zo bent iigquote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of ik het zou hebben gedurfd hoor. Ik stond al bekant op het spoor maarja, ik heb altijd wel zoiets gehad van, nee dat zou ik echt never nooit kunnen.
En terecht. Ik was toen 16 johquote:Op maandag 18 november 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken heel veel Monique/Moniek whatever mensen en die zijn niet allemaal even appetijtelijk hoorquote:Op maandag 18 november 2013 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vond ik wel een appeteitelijke naam
Bij momenten nog wel. Maargoedquote:Op maandag 18 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ook, je weet niet wat je had gedaan als het puntje bij paaltje kwam. Maar beter dat je nu niet meer zo bent iig![]()
Ja ik hoop het. Komt wel goed uiteindelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaMisschien verandert het als je wat ouder wordt (want dan verander jij ook natuurlijk
) of als je uit huis gaat
En dat zij zich weer beter voelt helpt msschien ook wel
quote:Op maandag 18 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken heel veel Monique/Moniek whatever mensen en die zijn niet allemaal even appetijtelijk hoor
gvd essquote:Op maandag 18 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken heel veel Monique/Moniek whatever mensen en die zijn niet allemaal even appetijtelijk hoor
Ik ging in het begin van onze relatie ook steevast daarheen, want toen woonde ik nog thuis. Dus dat is gemiddeld 1,5 keer per week een retourtje van een euro of ¤40quote:Op maandag 18 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En terecht. Ik was toen 16 joh
Ze was boos dat ik nooit op een zaterdag kon komen. Ja sorry dat ik dan werk voor die klotekaartjes en dat mijn ouders me niet verwennen omdat ze filthy rich zijn
quote:
quote:
Ik kan hier nog heel lang over doorgaan en er zit nog wel wat frustratie, maar ik houd verstandig mijn harsesquote:Op maandag 18 november 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging in het begin van onze relatie ook steevast daarheen, want toen woonde ik nog thuis. Dus dat is gemiddeld 1,5 keer per week een retourtje van een euro of ¤40![]()
Wtfquote:
Dat is ook waarschijnlijk niet het geval, het was slechts een opmerking met grappige ondertoon om mee aan te geven hoeveel relaties er ontstaan via FOK!.quote:
Slaap lekker sofquote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen.
Slaap lekker schatjes
wow hoe heet datquote:
Trustenquote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen.
Slaap lekker schatjes
quote:
waar haal je ze vandaan?quote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou houd ik op met spammen
Ik praat niet meer tegen je.quote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel joh![]()
Ik stond hier voor m'n huis op de stoep en toen kwam Sinterklaas voorbij
ZO VOOR MIJN HUIS LANGSwaar ik stond enzo
![]()
Ik voel een pittige depri sfeer in die plaatjesquote:Op maandag 18 november 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou houd ik op met spammen
De figuurtjes lijken wel wat op die uit een heel bekend kinderboek waar ik de naam van kwijt ben.quote:Op maandag 18 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel een pittige depri sfeer in die plaatjes
Waarom nietquote:
Je vond mij maar een troll net een uur geleden.quote:Op maandag 18 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Was echt spannend hoor
Ohja die monique'en/Monieken die ik ken zijn op een paar na echt hele leuke mensen, dat zeker, maar het ging over appetijtelijk, en dat is iets andersquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja die monique'en/Monieken die ik ken zijn op een paar na echt hele leuke mensen, dat zeker, maar het ging over appetijtelijk, en dat is iets anders
quote:Op maandag 18 november 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je vond mij maar een troll net een uur geleden.
Yes?quote:
Dat ben jij heul nietquote:
Voor hem welquote:
Oh, ja verwarrend enzo. Gewoon eenduidig zijn in je naamquote:
Ik krijg nog wel harde plasser van je hoor, telt dat ook?quote:
Je negert me...quote:Op maandag 18 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel harde plasser van je hoor, telt dat ook?
nee gewoon fuck itquote:Op maandag 18 november 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het eigenlijk FOK! het of FOK! IT (als in van die pcmannetjes)?
Oh.quote:
Wat heb jij tegen negers?quote:
breezerstijl dusquote:Op maandag 18 november 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee gewoon fuck itMaar dan FOK! it
Okquote:Op maandag 18 november 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh.
Sorry dan. Maar ik wil echt echt echt stoppen dat zweer ik op mijn opa's grap. Maar ik heb iemand nodig die zegt. Tjackie ga het nu niet weer doen.
Geef toe, hij verdient de originaliteitsprijsquote:
Breezers waren wel smerig trouwens.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef toe, hij verdient de originaliteitsprijs
mehquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef toe, hij verdient de originaliteitsprijs
Ja? nooit gehadquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Breezers waren wel smerig trouwens.
*grafquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok
Ik zal volgende keer als ik het zie dat zeggen
Nee, zodra de hype om jonge meisjes breezersletjes te noemen voorbij was zijn ze gestopt met dat spul maken.quote:
ik een paar keerquote:
waar negeer ik je dan neger?quote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Negeert*
Niks, heb ik dat ooit gezegd dan?
Dat snapte ikquote:
Je had daarna ook nog iets van KWD ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik een paar keerchemische zoete troep
Treurig welquote:
Ja zeg, ik kom nou eenmaal nooit in het drankpad jaquote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, zodra de hype om jonge meisjes breezersletjes te noemen voorbij was zijn ze gestopt met dat spul maken.
Ja, jij begint te kokhalsen.quote:
wkdquote:Op maandag 18 november 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had daarna ook nog iets van KWD ofzo?
Wat? Wwat is dat?quote:Op maandag 18 november 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had daarna ook nog iets van KWD ofzo?
Watquote:Op maandag 18 november 2013 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kom nou eenmaal nooit in het drankpad jaIk drink alleen als ik ergens anders ben
je 4 cm bedoel jequote:Op maandag 18 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij begint te kokhalsen.Kan er niks aan doen dat je alleen maar de 12 cm van Tjacka gewend bent. Dit is 30 cm bitch
Jij weet het blijkbaarquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |