we hebben toen maar pizza in de oven gegooidquote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
VOlgens mij is de enige keer dat ik iets heb laten aanbranden oid, toen ik naar de wc moest rennen omdat ik diarree kreeg ofzoVoor de rest nooit iets gemaakt wat ech tniet te eten was. Niet alles was even lekker, maar dt nog nooit
Is toch mooi manquote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Godver AldoIk wilde echt geen naam tt maken dit keer
Jij had hem zeker ook al gemaakt?quote:
Nee ik was tanden aan het poetsen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is toch mooi man
[..]
Jij had hem zeker ook al gemaakt?
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
Ze vonden het fantastischWe pikten ze op op Schiphol, en daarna met de trein naar CS. En dat we daar uitstapten hadden ze helemaal zoiets van 'We're in amsterdam!
OMG WE'RE IN AMSTERDAM!!!!
' en ze waren de hele tijd onder de indruk van hoe oud alles is enzo
Singapore is natuurlijk helemaal nieuw enzo
![]()
Het is niet anders. Heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet ik niet meer) ook gedaan. Is niet extreem druk hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
Maar Stu, is vliegen op 1 januari niet vreselijk irritant?
lijkt me wel stoer eigenlijk, eerst joepie gelukkig 2014 hoera hoera in NL, daarna vlieg je naar de UK, kom je daar aan en woeh joepie joepie happy two thousand and fourteen evriewan woehooe echt wel vet soort tijdreizen wel.quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
Maar Stu, is vliegen op 1 januari niet vreselijk irritant?
Speciaal voor Nederland?quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar inderdaad.
Ze hebben in Azie ook heel veel respect voor Nederland als land enzo
sorry stuquote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet anders. Heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet ik niet meer) ook gedaan. Is niet extreem druk hoor.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben toen maar pizza in de oven gegooid
Jaja, Amerikanen ook, die zijn helemaal erg. OMG DO YOU COME FROM THE NETHERLANDS, AWESOMEEquote:
Dat is ook een vorm van beleefdheid.quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, Amerikanen ook, die zijn helemaal erg. OMG DO YOU COME FROM THE NETHERLANDS, AWESOMEE
Geen last van. Daarnaast kies ik altijd een late vlucht terug, zo rond 8pmquote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enigste wat irritant is aan het vliegen op 1 januari is de kater.
Waarom dat hahaquote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, Amerikanen ook, die zijn helemaal erg. OMG DO YOU COME FROM THE NETHERLANDS, AWESOMEE
Klopt. Maar toch zien ze Nederlanders altijd wel als een tof volk op de een of andere manier.quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook een vorm van beleefdheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |