Een bak kwark van ¤0,65 bevat al 50 gram eiwitten. Plus een pak melk van ¤0,60 cent=35 gr eiwitten. Is al 85gr eiwitten in totaal voor maar ¤1,25. Dus zo duur hoeft het geen eens te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Met een snelle berekening kom ik op ongeveer 2 cent voor 1 gram.
Dus een ei is wellicht goedkoper
Tips? heb ongeveer het zelfde eet "schema"quote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vervang (deel van) het brood met nuttige voeding en dan ben je al een heel eind.
ik krijg ze momenteel ook niet meer weg. Al een paar weken geen eieren meer gegetenquote:
gedegen scemequote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Mwah valt mee, tijdens mn afstudeerstage nam ik elke dag 2-3 eieren mee.
Mijn menu was toen ongeveer dit toen. Kcals zijn wel redelijk afgerond in makkelijke units voor m'n hoofdrekenen
Ontbijt
0.5L volle melk met 50gr havermout - 500kcal
Lunch
2 boterhammen met 4 plakjes kipfilet - 250kcal (dit is het maximale wat ik aan brood kan eten. Meer dan 2 boterhammen trek ik srs niet omdat het smerige troep is)
halve liter volle melk - 325kcal
3 eieren - 200kcal
Pre workout (at altijd rond 16:00, uurtje voordat ik vrij was)
50 gram pinda's - 310kcal
schep whey (35gr) - 140kcal
Totaal aan kcals nog voor het avondeten: 2050
Dan avondeten, waar ik voor het gemak 700kcal voor reken > 2750.
's Avonds nog een schaaltje pinda's > 3060
Een bak magere kwark > 3260
Voor het slapen nog een whey shake met 300ml melk > 3560
Op dit moment zit ik gewoon thuis de hele dag en dan eet ik wat er op m'n pad komt. Trek niet iig niet om brood met kip te eten als ik thuis zit, dus veel havermout maar ook hamburgers, hot dogs, pizza etc
Ik zie ruimte voor een pizzaquote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Mwah valt mee, tijdens mn afstudeerstage nam ik elke dag 2-3 eieren mee.
Mijn menu was toen ongeveer dit toen. Kcals zijn wel redelijk afgerond in makkelijke units voor m'n hoofdrekenen
Ontbijt
0.5L volle melk met 50gr havermout - 500kcal
Lunch
2 boterhammen met 4 plakjes kipfilet - 250kcal (dit is het maximale wat ik aan brood kan eten. Meer dan 2 boterhammen trek ik srs niet omdat het smerige troep is)
3 eieren - 200kcal
Pre workout (at altijd rond 16:00, uurtje voordat ik vrij was)
50 gram pinda's - 310kcal
schep whey (35gr) - 140kcal
Totaal aan kcals nog voor het avondeten: 2050
Dan avondeten, waar ik voor het gemak 700kcal voor reken > 2750.
's Avonds nog een schaaltje pinda's > 3060
Een bak magere kwark > 3260
Voor het slapen nog een whey shake met 300ml melk > 3560
Op dit moment zit ik gewoon thuis de hele dag en dan eet ik wat er op m'n pad komt. Trek niet iig niet om brood met kip te eten als ik thuis zit, dus veel havermout maar ook hamburgers, hot dogs, pizza etc
Inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 08:11 schreef dreamerbulk het volgende:
Een zeer goed weekend voor de PL wereld
Dat is vaker met die super elite toch, alsof er nog makkelijk wat pondjes bij kunnen aan de barquote:Op maandag 18 november 2013 11:02 schreef seto het volgende:
die lifts van lilliebridge zagen er nog best simpel uit
Haha klopt, ik vind brood ook echt niet te eten. Nu ik thuis zit of kort weg ben eet ik het niet, al een paar maanden geen brood gehad. Op witte bolletjes met hamburgers of knakworst na danquote:Op maandag 18 november 2013 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gedegen sceme![]()
jij zat toch ook op een veel hoger surplus voorheen?
als je dat brood vies vind, gooi je dat er toch gerwoon uit?
ik doe al dik 1,5jr geen brood meer. Ik kreeg er echt een mega opgezette buik van, werd er dood moe van na het eten. Tijdje zelf brood gebakken ging iets beter, maar ohw echt een gevecht.
gewoon bruine rijst met kip. Veel makkelijker weg te krijgen...
athans vind ik![]()
Pizza erbij is een goede ja, maar dat doe ik nu ook wel af en toe. Dit was mijn 9 tot 5 kantoorslaaf schemaquote:
Wil ik OOK graag weten, buiten leunen op de buitenkant van je voeten bij het kracht zetten.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag 8x100kg gesquat. Ging op zich redelijk, maar had wel wat form issues bij de laatste twee a drie reps. Hoe voorkom ik bij de squat dat mijn knieën naar binnen klappen? Ik merk dat met name na de zesde rep ongeveer ik mijn knieën naar binnen moet laten zakken en daar vanuit moet persen om omhoog te komen. Is dit een glute probleem?
Vaak verhelpt een iets wijdere stand dat de knieen naar binnen gaan.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag 8x100kg gesquat. Ging op zich redelijk, maar had wel wat form issues bij de laatste twee a drie reps. Hoe voorkom ik bij de squat dat mijn knieën naar binnen klappen? Ik merk dat met name na de zesde rep ongeveer ik mijn knieën naar binnen moet laten zakken en daar vanuit moet persen om omhoog te komen. Gevolg is dat ik dus in de good morning positie terecht kom. Met 100kg kan ik mezelf daar nog wel uit corrigeren door mijn knieen naar buiten te forceren, maar ik ben bang dat het bij hoger gewicht gevaarlijk gaat worden. Is dit een glute probleem?
quote:Op zondag 17 november 2013 01:15 schreef seto het volgende:
[..]
tijdje terug had kneets een soort sterkste man contest, werd het gehouden bijIs dat een van de sterkste gasten van de gym dan? Heb dat programma van Barbie wel eens gezien, ook dat ze gingen trainen. Die vrienden van die Michael zijn wel aardig breed allemaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de paar sterke gasten die we hebben zie ik daar niet heen gaan
nee die zijn echt totaal niet sterk, daarom was ik ook nogal verbaasd eroverquote:Op maandag 18 november 2013 13:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is dat een van de sterkste gasten van de gym dan? Heb dat programma van Barbie wel eens gezien, ook dat ze gingen trainen. Die vrienden van die Michael zijn wel aardig breed allemaal zeg
Ik heb ruim een jaar geen brood meer gegeten. Op zich vind ik het wel lekker, maar dat komt meestal door het beleg en dat kun je vaak ook we op een andere manier eten.quote:Op maandag 18 november 2013 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ik kan echt niet zonder brood. Gewoon elke dag 10-12 plakken Waldkorn of Maisbrood met dikbelegd kipfilet, pindakaas, salami, leverworst etc.
Dit. Moet ook wel zeggen dat ik niet zo'n fan ben van het brood hier (Vietnamese pork rolls daargelatenquote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik heb ruim een jaar geen brood meer gegeten. Op zich vind ik het wel lekker, maar dat komt meestal door het beleg en dat kun je vaak ook we op een andere manier eten.
Ik sta al relatief wijd omdat dat gezien mijn proporties gewoon lekkerder squat. Denk eerlijk gezegd dat het gewoon een kwestie van teveel hooi op m'n vork is. Zou glutes aansterken helpen?quote:Op maandag 18 november 2013 13:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vaak verhelpt een iets wijdere stand dat de knieen naar binnen gaan.
Je abductors zijn niet sterk genoeg.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag 8x100kg gesquat. Ging op zich redelijk, maar had wel wat form issues bij de laatste twee a drie reps. Hoe voorkom ik bij de squat dat mijn knieën naar binnen klappen? Ik merk dat met name na de zesde rep ongeveer ik mijn knieën naar binnen moet laten zakken en daar vanuit moet persen om omhoog te komen. Gevolg is dat ik dus in de good morning positie terecht kom. Met 100kg kan ik mezelf daar nog wel uit corrigeren door mijn knieen naar buiten te forceren, maar ik ben bang dat het bij hoger gewicht gevaarlijk gaat worden. Is dit een glute probleem?
Wat is de stand van je voeten bij het squatten? Het verder naar buiten toe draaien van de voeten helpt om je knieën naar buiten gedraaid te houden. Je glutes zijn het niet. Zou juist voordeliger zijn om in een exo-rotatie positie te staan. Dit faciliteer je met het naar buiten duwen van je knieën. Daarbij komen de abductoren meer op rek wanneer je in de bodem positie zit en die helpen ook mee met het omhoog komen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef star_gazer het volgende:
Op basis van?quote:Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je abductors zijn niet sterk genoeg.
Wijvenoefeningetjes doen dus?quote:Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je abductors zijn niet sterk genoeg.
Waarom is het logisch volgens jou?quote:Op maandag 18 november 2013 16:19 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Wijvenoefeningetjes doen dus?![]()
Maar klinkt wel logisch ja. Ik ga er iig mee aan de slag.
Ik scan de barcodes met MFP. Best handig.quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef D. het volgende:
Oja, voor een eetschema, gebruiken mensen macro-info van internet, of van de verpakkingen van alle producten zelf?
Mfb?quote:Op maandag 18 november 2013 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik scan de barcodes met MFP. Best handig.
Wel wat minder krachtgevoel dan normaal, dus een wat lichtere, originele SS-workout gedaan zonder assisted exercises. Ben zo wit als een vaatdoek, maar voel me verder prima. Kan dus gewoon, trainen binnen 8 uur na een bloeddonatie, alleen even wat minder load.quote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn er hier mensen bloeddonor? Ik ga morgenochtend voor de eerste keer bloed geven, geen idee hoe ik erop reageer, kan ik dan 's avonds gewoon een workout doen op eigen inzicht zolang ik me niet zwak voel?
quote:Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wel wat minder krachtgevoel dan normaal, dus een wat lichtere, originele SS-workout gedaan zonder assisted exercises. Ben zo wit als een vaatdoek, maar voel me verder prima. Kan dus gewoon, trainen binnen 8 uur na een bloeddonatie, alleen even wat minder load.
Myfitnespalquote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef D. het volgende:
Oja, voor een eetschema, gebruiken mensen macro-info van internet, of van de verpakkingen van alle producten zelf?
quote:Je dagelijkse netto calorieëndoel is: 3.260 Calorieën
Zoveel zou je moeten aankomen:
2,3 kg door 23 december
staat er in de algemene voorwaarden dat maandag chestday is?quote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Sleep for two blijft lastig. Ik heb totaal geen ritme, blijft ook lastig door school/vriendin etc.. De ene keer kan je uitslapen, de andere keer om 6.30 uur de wekker. Vaak pak ik dan 's middags nog een uurtje slaap.
Ik blijf het trouwens een raar fenomeen vinden dat chestday op maandag. Heb het al wel eens eerder gezegd, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik ga straks rond 17.00 uur trainen en dan loopt iedereen elkaar in de weg omdat ze allemaal dezelfde oefeningen doen. Er is dan vrijwel niemand (op mijn na dan) die gewoon andere spiergroepen (in mijn geval schouders-benen) gaat trainen.
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.quote:Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
staat er in de algemene voorwaarden dat maandag chestday is?
Wat nou doorcyclen. Iedere week opnieuw beginnen met borst triceps ipv doorcyclenquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.
Daarom, chestday op vrijdagquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.
idem, in split was vrijdag voor de tietjes. Meest praktische dag. Zelfs nu met fb heb ik maandag de nadruk op benen, woensdag op rug en vrijdag op borst.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarom, chestday op vrijdagGa je ook met volle pump de weekend in.
t zijn eerder de adductors iddquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom is het logisch volgens jou?
Zie Dreamerbulkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |