Wat is de stand van je voeten bij het squatten? Het verder naar buiten toe draaien van de voeten helpt om je knieën naar buiten gedraaid te houden. Je glutes zijn het niet. Zou juist voordeliger zijn om in een exo-rotatie positie te staan. Dit faciliteer je met het naar buiten duwen van je knieën. Daarbij komen de abductoren meer op rek wanneer je in de bodem positie zit en die helpen ook mee met het omhoog komen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag 8x100kg gesquat. Ging op zich redelijk, maar had wel wat form issues bij de laatste twee a drie reps. Hoe voorkom ik bij de squat dat mijn knieën naar binnen klappen? Ik merk dat met name na de zesde rep ongeveer ik mijn knieën naar binnen moet laten zakken en daar vanuit moet persen om omhoog te komen. Gevolg is dat ik dus in de good morning positie terecht kom. Met 100kg kan ik mezelf daar nog wel uit corrigeren door mijn knieen naar buiten te forceren, maar ik ben bang dat het bij hoger gewicht gevaarlijk gaat worden. Is dit een glute probleem?
Op basis van?quote:Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je abductors zijn niet sterk genoeg.
Wijvenoefeningetjes doen dus?quote:Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je abductors zijn niet sterk genoeg.
Waarom is het logisch volgens jou?quote:Op maandag 18 november 2013 16:19 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Wijvenoefeningetjes doen dus?![]()
Maar klinkt wel logisch ja. Ik ga er iig mee aan de slag.
Ik scan de barcodes met MFP. Best handig.quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef D. het volgende:
Oja, voor een eetschema, gebruiken mensen macro-info van internet, of van de verpakkingen van alle producten zelf?
Mfb?quote:Op maandag 18 november 2013 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik scan de barcodes met MFP. Best handig.
Wel wat minder krachtgevoel dan normaal, dus een wat lichtere, originele SS-workout gedaan zonder assisted exercises. Ben zo wit als een vaatdoek, maar voel me verder prima. Kan dus gewoon, trainen binnen 8 uur na een bloeddonatie, alleen even wat minder load.quote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn er hier mensen bloeddonor? Ik ga morgenochtend voor de eerste keer bloed geven, geen idee hoe ik erop reageer, kan ik dan 's avonds gewoon een workout doen op eigen inzicht zolang ik me niet zwak voel?
quote:Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wel wat minder krachtgevoel dan normaal, dus een wat lichtere, originele SS-workout gedaan zonder assisted exercises. Ben zo wit als een vaatdoek, maar voel me verder prima. Kan dus gewoon, trainen binnen 8 uur na een bloeddonatie, alleen even wat minder load.
Myfitnespalquote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef D. het volgende:
Oja, voor een eetschema, gebruiken mensen macro-info van internet, of van de verpakkingen van alle producten zelf?
quote:Je dagelijkse netto calorieëndoel is: 3.260 Calorieën
Zoveel zou je moeten aankomen:
2,3 kg door 23 december
staat er in de algemene voorwaarden dat maandag chestday is?quote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Sleep for two blijft lastig. Ik heb totaal geen ritme, blijft ook lastig door school/vriendin etc.. De ene keer kan je uitslapen, de andere keer om 6.30 uur de wekker. Vaak pak ik dan 's middags nog een uurtje slaap.
Ik blijf het trouwens een raar fenomeen vinden dat chestday op maandag. Heb het al wel eens eerder gezegd, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik ga straks rond 17.00 uur trainen en dan loopt iedereen elkaar in de weg omdat ze allemaal dezelfde oefeningen doen. Er is dan vrijwel niemand (op mijn na dan) die gewoon andere spiergroepen (in mijn geval schouders-benen) gaat trainen.
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.quote:Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
staat er in de algemene voorwaarden dat maandag chestday is?
Wat nou doorcyclen. Iedere week opnieuw beginnen met borst triceps ipv doorcyclenquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.
Daarom, chestday op vrijdagquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.
idem, in split was vrijdag voor de tietjes. Meest praktische dag. Zelfs nu met fb heb ik maandag de nadruk op benen, woensdag op rug en vrijdag op borst.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarom, chestday op vrijdagGa je ook met volle pump de weekend in.
t zijn eerder de adductors iddquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom is het logisch volgens jou?
Zie Dreamerbulkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |