Ja, dan kom je er opeens achter wat "veel eten" daadwerkelijk is. Veel mensen zeggen altijd: "ja ik kan zoveel eten als ik wil maar kom nooit aan", of "ik kan echt gigantisch veel eten". En dan eten ze iets wat voor mij een kleine maaltijd is en hoeven ze voor de rest van de dag niks meerquote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Jezus zeg, veel eten is wel ff wennenAls je ineens stopt met chips en al die rotzooi is het nog best moeilijk om 3000kcal naar binnen te werken
Nu ik op Erasmus uitwisseling zit drink ik op nachten dat ik uitga vaak zo'n 1,5 liter bier en 250ml sterke drank (vodka of whiskey). Natuurlijk wel allemaal bijhouden dus vaak op dat soort dagen een kleine 1000kcal minder eten.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef D. het volgende:
Hoe zit het met de alcoholinname van de mensen hier?
Proberen jullie je in te houden, laat je je gewoon gaan, of drink je helemaal niet?
Ik ben geen geheel onthouder, maar ik drink niet veel (meer). De enkele keer dat ik me ongans zuip voel ik het een dag of 3 - 4 in m'n training, dat heb ik liever niet.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef D. het volgende:
Hoe zit het met de alcoholinname van de mensen hier?
Proberen jullie je in te houden, laat je je gewoon gaan, of drink je helemaal niet?
Ik zou het gewoon proberen inderdaad. Grote kans dat je wat zwakker bent en wat sneller duizelig. Gewoon een rustige workout doen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn er hier mensen bloeddonor? Ik ga morgenochtend voor de eerste keer bloed geven, geen idee hoe ik erop reageer, kan ik dan 's avonds gewoon een workout doen op eigen inzicht zolang ik me niet zwak voel?
Haha echt? Ik zou sterven als ik drink én ook nog eens minder eet.quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nu ik op Erasmus uitwisseling zit drink ik op nachten dat ik uitga vaak zo'n 1,5 liter bier en 250ml sterke drank (vodka of whiskey). Natuurlijk wel allemaal bijhouden dus vaak op dat soort dagen een kleine 1000kcal minder eten.
In nederland drink ik overigens niet.
Remt het ook de groei?quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben geen geheel onthouder, maar ik drink niet veel (meer). De enkele keer dat ik me ongans zuip voel ik het een dag of 3 - 4 in m'n training, dat heb ik liever niet.
Ja, vaak op dat soort dagen rond de 1700~1900kcal. Aan het eind van de avond, dus begin ochtend, grijp ik vaak wel naar een snelle hap maar reken dat weer voor de dag erop mee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt? Ik zou sterven als ik drink én ook nog eens minder eet.
Een avond drinken zie ik gewoon als een cheat day. Doe het ook nauwelijks, denk dat ik gemiddeld 2 biertjes per week drink met eens in de 2-3 maanden een avond waarop ik er wat meer neem.
Dan moet je het wel erg bont maken.quote:
http://www.t-nation.com/f(...)s_guide_to_alcohol_1quote:Does alcohol destroy muscle mass? Maybe, but you have to drink a lot. Most of the human research on alcohol's effect on muscle-protein metabolism is on flat-out alcoholics who chronically consume more than 100 grams of ethanol — at least seven drinks — per day.
Dan voel ik me al minder schuldig met mijn ene flesje whiskey in het weekendquote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je het wel erg bont maken.
[..]
http://www.t-nation.com/f(...)s_guide_to_alcohol_1
quote:But you don't need me to tell you about the perils of alcohol consumption. The key question on your mind, not to mention my own, is how much you can get away with drinking before small animals begin using your belly for shade on sunny days.
Als het niet gaat ben ik zo weer op weg naar huis lijkt me. Goed ijzerrijk en veel eten en drinken in de periode ertussen, dan moet een lichte workout vast wel kunnen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen inderdaad. Grote kans dat je wat zwakker bent en wat sneller duizelig. Gewoon een rustige workout doen.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als het niet gaat ben ik zo weer op weg naar huis lijkt me. Goed ijzerrijk en veel eten en drinken in de periode ertussen, dan moet een lichte workout vast wel kunnen.
Ja de laatste paar weken is er ook steeds meer en meer junkfood bijgekomen in m'n dieet. Toch nog alles onder "controle" weten te houden qua kcals, maar ideaal is het bij verre nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
2-3x per week is wel wat meer inderdaad, als je dan alle alcohol en junkfood bij elkaar optelt is het nog aardig wat.
M'n huidige schema is volgens mij echt rukquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er opeens achter wat "veel eten" daadwerkelijk is. Veel mensen zeggen altijd: "ja ik kan zoveel eten als ik wil maar kom nooit aan", of "ik kan echt gigantisch veel eten". En dan eten ze iets wat voor mij een kleine maaltijd is en hoeven ze voor de rest van de dag niks meer.
Wacht maar een paar weken, na een tijdje ga je het zo waarderen daadwerkelijk veel te kunnen eten en er nog gewoon goed uit te kunnen zien
Is dat een schema?quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n huidige schema is volgens mij echt ruk![]()
Het bestaat uit 12 boterhammen, een appel, avondeten en whey
Haha nee ik noemde even op wat ik vandaag op had.quote:
Groter 'ding' kopenquote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha nee ik noemde even op wat ik vandaag op had.Ik zit op 200g eiwit nu, maar ik ben niet van plan om elke dag 2 shakes te nemen, dan is dat ding zo leeg
![]()
Shakes om aan 200g eiwit te komen? Beetje overbodig vind je niet? 200g kun je makkelijk uit voeding halen, zelfs <3000kcalquote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha nee ik noemde even op wat ik vandaag op had.Ik zit op 200g eiwit nu, maar ik ben niet van plan om elke dag 2 shakes te nemen, dan is dat ding zo leeg
![]()
Als je het uit voeding moet halen ben je duurder uitquote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hey hey, geld groeit niet op m'n rug hèdan ben ik elke maand 30,- aan eiwitpoeder kwijt
Zou je denken?quote:Op zondag 17 november 2013 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het uit voeding moet halen ben je duurder uit
Met een snelle berekening kom ik op ongeveer 2 cent voor 1 gram.quote:
Vervang (deel van) het brood met nuttige voeding en dan ben je al een heel eind.quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n huidige schema is volgens mij echt ruk![]()
Het bestaat uit 12 boterhammen, een appel, avondeten en whey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |