Al plannen voor next year?quote:
Uhu, uhuquote:Op zondag 17 november 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie je fotos al, vet
En Dennis Weening
quote:
Barbie mag wel terug naar Spanje ja.quote:Op zondag 17 november 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, uhu.
Niet zelf gezien tho.. kom er net pas achter.
Janken, zag alleen barbie.. Had liever Dennis
Welke?quote:
Disconnect. Vind hem nu al tofquote:
Die wil ik ook zienquote:
Ja, dacht ik alquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, romantisch aan school werken hmm super.
sup?quote:
ik ben wiskunde aan het leren aan de keukentafel en dan komt hij beneden en gaat hij tv kijkenquote:
Stekker eruit.quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wiskunde aan het leren aan de keukentafel en dan komt hij beneden en gaat hij tv kijkenrot op
Ja ga hem castrerenquote:
quote:
Beetje overdreven hoor.quote:
Nee echt nietquote:
Oh dat soort actiesquote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wiskunde aan het leren aan de keukentafel en dan komt hij beneden en gaat hij tv kijkenrot op
Same met mijn broertje, maar hij is een beetje een mietje, dus ballen heeft ie toch al nietquote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt niethij mag niet voortplanten.
"Ja ga dan boven leren ofzo"quote:
Bevalt het hem wel in zijn kast?quote:Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same met mijn broertje, maar hij is een beetje een mietje, dus ballen heeft ie toch al niet
dunno, hij schijnt een vriendin gehad te hebben voor een weekje een keerquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
Dan ga ik boven wel even gs lezen. toedels
Dat zegt niks,quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dunno, hij schijnt een vriendin gehad te hebben voor een weekje een keer
Ik heb ook een vriendin gehadquote:Op zondag 17 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt niks,mijn broertje heeft ook vriendinnen gehad
Maar jij krijgt niet een 5 jaar lange relatie met een jongen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin gehad
ga ik ook niet direct van uitquote:Op zondag 17 november 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij krijgt niet een 5 jaar lange relatie met een jongen.
Denk ik.
Hehehe, hij dacht dat je op Sheldon leekquote:Op zondag 17 november 2013 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it's broertje vindt mij tof.
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehehe, hij dacht dat je op Sheldon leek
Meh, hij is een luie nicht.quote:
Schattigquote:Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef essnhills het volgende:
Er zat hier op de stoep wel een roze piet ja. Ze wilde als zwarte piet maar dan wel een roze!
Even naar de wc gaan voor een sterkere aroma dan.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Die geurkaarsen van Bolsius geuren maar weinig.
Nooo ghighigquote:Op zondag 17 november 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even naar de wc gaan voor een sterkere aroma dan.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even naar de wc gaan voor een sterkere aroma dan.
Jaaquote:
Darten, dat heb ik nou nooit begrepen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lewis tegen Taylor zo.
Toppertje mensen.
Je moet die film echt downloadenquote:
Als er darten op tv was gingen wij zelf darten in de gang. Dartbord op de wc deur en gooien maarquote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darten, dat heb ik nou nooit begrepen.
Buj mij zaten er altijd meer gaatjes op de deur dan op het dartbordquote:Op zondag 17 november 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er darten op tv was gingen wij zelf darten in de gang. Dartbord op de wc deur en gooien maar![]()
![]()
Ja bij mij ookquote:Op zondag 17 november 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buj mij zaten er altijd meer gaatjes op de deur dan op het dartbord
Hoiquote:
Heb er volgens mij nog nooit 1 in de triple gekregenquote:Op zondag 17 november 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij ook
Ik gooide ook altijd heel kunstig, dan kwam die pijl precies op zo'n ijzertje en stuiterde hij terug, zo een onmogelijk hoekje om en dan rechtop in het midden van de tafel![]()
'jamaar hij zat bijna in de triple 20!'
Essyo! Weet jij wat leuks om vandaag te doen? Ik heb mijn takenlijstje al afgewerkt voor vandaag.quote:
Oh ja wij welquote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er volgens mij nog nooit 1 in de triple gekregenschele henkie
Ja,dan telt het ook niet he.quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja wij welwij deden echt wedstrijdjes, en je moest ook precies eindigen enzo, alleen eindigen met een dubbel hoefde niet
Nee, geen inspiratie. Ik ben brak want pas om 5 uur slapen en om 10 uur weer wakker want m'n broertje wist niet dat ik pas zo laat thuis was en was hard muziek aan het draaienquote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Essyo! Weet jij wat leuks om vandaag te doen? Ik heb mijn takenlijstje al afgewerkt voor vandaag.
Wellos! als je nog 24 over had en je gooide bijvoorbeeld eerst 20 en daarna per ongeluk 12 ipv 4 dan was je beurt over en moest je de volgende keer weer bij 24 beginnenquote:
24 is gewoon dubbel 12 en anders ken je niet dartenquote:Op zondag 17 november 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellos! als je nog 24 over had en je gooide bijvoorbeeld eerst 20 en daarna per ongeluk 12 ipv 4 dan was je beurt over en moest je de volgende keer weer bij 24 beginnen
Ik kan ook niet dartenquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 is gewoon dubbel 12 en anders ken je niet darten
Dat is wel sickquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens 158 uitgegooid in de pub
Kwam door het bier, normaal kan ik het absoluut niet.quote:
Hm, lekker wakker worden.quote:Op zondag 17 november 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen inspiratie. Ik ben brak want pas om 5 uur slapen en om 10 uur weer wakker want m'n broertje wist niet dat ik pas zo laat thuis was en was hard muziek aan het draaien![]()
En net 2 uur buiten gestaan toen de Sinterklaasstoet voorbij kwam (is hier letterlijk voor de deur) en dat was wel gezellig.
En straks ga ik samen met m'n moeder haar nieuwe grillpan uitproberen. Dat was mijn inspiratie voor vandaag
Heeft ook z`n voordelen soms.quote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kwam door het bier, normaal kan ik het absoluut niet.
Oké doegquote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hm, lekker wakker worden.
Ik zoek wel wat anders te doen.Doeg!
Kipquote:Op zondag 17 november 2013 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat zal ik eensch op mijn verlanglijstje zetten?
Tevens hallon
Ik vraag wel een kilo kipfiletquote:
Disconnect.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag wel een kilo kipfilet
beetje saaiquote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh god The Hundreds dropt deze sneakers
http://www.freshcotton.co(...)on-low-black/270409/
quote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh god The Hundreds dropt deze sneakers
http://www.freshcotton.co(...)on-low-black/270409/
Disconnect behandelt ons moderne leven en hoe dit geleid wordt door de technologische vooruitgang. Via drie met elke verweven verhaallijnen zien we hoe de hoofdpersonen menselijk contact zoeken in een wereld waarin contact alleen plaats lijkt te vinden via technologie en het leven altijd op andere plekken lijkt plaats te vinden dan bij jezelf.quote:
even downloadenquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Disconnect behandelt ons moderne leven en hoe dit geleid wordt door de technologische vooruitgang. Via drie met elke verweven verhaallijnen zien we hoe de hoofdpersonen menselijk contact zoeken in een wereld waarin contact alleen plaats lijkt te vinden via technologie en het leven altijd op andere plekken lijkt plaats te vinden dan bij jezelf.
Echt geniaal gefilmd ook. Aanrader 5/5*
hm?quote:Op zondag 17 november 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is gehersenspoeld, ohgod.
Ik heb keukenspul gevraagdquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom moet ik nou weer zo'n snotjong zijn dat eigenlijk niets nodigt heeft
Hoiquote:
Waarom ben ik gehersenspoeld?quote:
Ik vraag wel een Aston Martin, die Ferrari van vorig jaar komt zo moeilijk over de drempelsquote:
quote:
Geestelijk wel jaquote:
Kerst gaat niet om materialismequote:Op zondag 17 november 2013 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag wel een Aston Martin, die Ferrari van vorig jaar komt zo moeilijk over de drempels
Wel.quote:
Orange is the New Blackquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb netflix, wat zal ik kijken?
ik wel aan kerstquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe niet aan kerst of sinterklaas.
Once you go black..quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orange is the New Black
Orphan Black
Bedank me later, groetjes.
Uhuhquote:Op zondag 17 november 2013 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag wel een Aston Martin, die Ferrari van vorig jaar komt zo moeilijk over de drempels
Wat doe je dan?quote:
Sinterklaas hier nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb jij die ook al gezien?quote:
quote:
Wij vieren Sinterklaas nog gewoon met familie enzo?quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verlanglijstjes, waar voor?
Nog niet.quote:
Naja, ik kan ook wel m'n moeder voor iedereen weer wat laten verzinnen maar ze heeft liever dat ik zelf met iets komquote:
quote:
Wij aan allebeiquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Sowiesoquote:
Bang zijn voor een gezellige avond met familiequote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Als volwassene zonder kids aan Sinterklaas doen
Dat vind ik ook zo raar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij aan allebeiMaar Kerst zonder cadeautjes
Kerstquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bang zijn voor een gezellige avond met familie
Als iets bij voorbaat gezellig moet zijn vind ik het dat vaak nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bang zijn voor een gezellige avond met familie
Maar vind je het dan oprecht niet gezellig?quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinterklaas hier nietKerst is een beetje geforceerd gezellig doen, mja
Als je kutfamilie hebtquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vind je het dan oprecht niet gezellig?
Dat hebben we al bij Sinterklaas gedaan. Gewoon extra avonden met lekker eten en gezelligheid johquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar.
Je wilt toch veel liever kerst met cadeautjes?
Ik snap dat nooit, het is bij ons gewoon oprecht gezellig..quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iets bij voorbaat gezellig moet zijn vind ik het dat vaak niet
Truequote:
Ja naja weet nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hebben we al bij Sinterklaas gedaan. Gewoon extra avonden met lekker eten en gezelligheid joh
Goed verhaal Gandhi.quote:
Meh, Kerst met cadeautjes hebben wij nooit gedaan. Misschien dat het ook daar aan ligtquote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja weet nietVind alles gewoon meer bij Kerst horen
SInterklaas leuk als je klein bent maar daarna houdt het op.
Mwah, specifiek vragen doen we niet, maar we maken wel altijd lijstjes, en iedereen geeft iedereen gewoon.quote:
Hoezo?quote:
Ik ga de eerste nu kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orange is the New Black
Orphan Black
Bedank me later, groetjes.
Wij doen meestal om en om zo'n spel met random cadeautjes (komen hele leuke dingen uit voort) en lootjes of iets dergelijksquote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, specifiek vragen doen we niet, maar we maken wel altijd lijstjes, en iedereen geeft iedereen gewoon.
Lootjes trekken vind ik dan ook weer zo`n onzin
Nog beter idee: Ga zelf naar Syrië om te strijden.quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beter idee: Ik vraag wel gewoon aan Sinterklaas of hij Assad wil helpen die terroristen in Syrië van de kaart te vegen
Ik kan niet geweldig met mijn familie. Burgerlijk as fuckquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vind je het dan oprecht niet gezellig?
Essie is volgens mij ook wel beetje burgerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet geweldig met mijn familie. Burgerlijk as fuck
Jammer wel, ik heb een hele leuke familie en kan me niet voorstellen dat ik dat niet hebquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem ben ik heel burgerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Essie is volgens mij ook wel beetje burgerlijk
Sushiquote:
Gegrilde courgette en paprika met krieltjes en een kroketjequote:
No man, sushiquote:
Wanneer ben je eigenlijk precies burgerlijk?quote:
Want?quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
ik begin sinterklaas en kerst steeds meer te haten.
http://www.quizlet.nl/quiz/332203/ben-jij-burgerlijk/quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk precies burgerlijk?
Je kan toch ook op een andere dag naar familie toe om iets te eten? Al dat verplichte gedoe.quote:
spann0ndquote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.quizlet.nl/quiz/332203/ben-jij-burgerlijk/
Herkenbaar ditquote:De herfst: dan word ik vaak weer een paar maanden op een nieuwe school toegelaten. Om er na een trimester weer afgeschopt te worden wegens wangedrag...
Doen wij ook regelmatigquote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch ook op een andere dag naar familie toe om iets te eten? Al dat verplichte gedoe.
quote:
Als ze eens een andere vraag stelden dan ''hoe gaat het op school'' ''wat doe je nu precies'' ''heb je al een vriendin''quote:
nergens last vanquote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze eens een andere vraag stelden dan ''hoe gaat het op school'' ''wat doe je nu precies'' ''heb je al een vriendin''
WORDT HET NIET EENS TIJD OM JE TE SETTELEN.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze eens een andere vraag stelden dan ''hoe gaat het op school'' ''wat doe je nu precies'' ''heb je al een vriendin''
Behalve dit jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word gewoon standaard dronken met kerstmis na de hele avond hebben zitten vreten en de volgende dag kijk ik voetbal.
Geen problemen mee.
Je bent altijd dronken.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word gewoon standaard dronken met kerstmis na de hele avond hebben zitten vreten en de volgende dag kijk ik voetbal.
Geen problemen mee.
Ja vroeger was het leuk als je sinterklaas vierde. Maar nu doen we dat niet meer. En kerst is gewoon stommer geworden omdat het steeds saaier wordt. Eerst ging je dan naar buiten in de sneeuw, maar nu worden mijn neven en nichten ouder en willen ze dat opeens niet meer? Super saai. Zelfde met oud en nieuw.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doen wij ook regelmatigen dan ook met Sinterklaas en Kerst ja. En met Oud & Nieuw trouwens ook, en met Pasen soms. En de zomer regelmatig. En zomaar tussendoor.
En met SInterklaas komen er dan cadeautjes bij, en met Kerst is het eten wat luxer en is iedereen wat feestelijker gekleed
Die vragenquote:
Sowieso dat laatste ;squote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vragenJe bent of mevrouw saaiheid zelve die boodschappen doen al een opwindend uitje vind of een doorgeschoten slet die op haar 27e sterft aan een overdosis
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vragenJe bent of mevrouw saaiheid zelve die boodschappen doen al een opwindend uitje vind of een doorgeschoten slet die op haar 27e sterft aan een overdosis
Goed voornemen.quote:
Oh wel jammerquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vroeger was het leuk als je sinterklaas vierde. Maar nu doen we dat niet meer. En kerst is gewoon stommer geworden omdat het steeds saaier wordt. Eerst ging je dan naar buiten in de sneeuw, maar nu worden mijn neven en nichten ouder en willen ze dat opeens niet meer? Super saai. Zelfde met oud en nieuw.
quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaVast door een 15-jarige puber gemaakt die denkt dat je burgerlijk bent als je je niet elke week laat volblaffen door 2 negers tegelijk.
Dat doen wij ook elk jaar ja zowat. Huisje huren in de Ardennen of zo. Dat vind ik dan ook wel leuk hoor, grote familie en zo.quote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wel jammerAl moet ik toegeven dat ik een paar jaar ook niet zo'n zin had in dat familie gedoe hoor. Maar m;n broers en nichten en neven ook niet zo toen (allemaal ongeveer zelfde leeftijd) maar sinds een jaar of 3 is het weer erg leuk en nu spreken we zelf ook regelmatig af terwijl we nu verspreid zijn over het hele land
En vorig jaar hadden we weer een familieweekend (dus met de hele familie een weekend lang in een groot huis en met z;n allen dingen doen en eten enzo) en dat was fantastischIedereen vond het jammer dat het dit jaar niet door ging
Hmm ja misschien wordt het wel weer leuker. Heb in ieder geval geen zin in dit jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wel jammerAl moet ik toegeven dat ik een paar jaar ook niet zo'n zin had in dat familie gedoe hoor. Maar m;n broers en nichten en neven ook niet zo toen (allemaal ongeveer zelfde leeftijd) maar sinds een jaar of 3 is het weer erg leuk en nu spreken we zelf ook regelmatig af terwijl we nu verspreid zijn over het hele land
En vorig jaar hadden we weer een familieweekend (dus met de hele familie een weekend lang in een groot huis en met z;n allen dingen doen en eten enzo) en dat was fantastischIedereen vond het jammer dat het dit jaar niet door ging
Ik was de vorige vrijgevochtene want bij mij was het nog 97 keer lolquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
Vrijgevochten (98 x uitgekomen)
Jij bent avontuurlijk ingesteld en houdt best van een beetje spanning. Je leeft maar één keer, dus wil je zoveel mogelijk dingen meemaken. Moet kunnen. Maar eh, pas je wel op dat je geen dingen doet waar je spijt van krijgt?
Uhuhquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen wij ook elk jaar ja zowat. Huisje huren in de Ardennen of zo. Dat vind ik dan ook wel leuk hoor, grote familie en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is eigenlijk ook altijd wel gezelligGenoeg vrienden die het heel gezellig vinden om te drinken met mijn familie
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahaquote:Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was de vorige vrijgevochtene want bij mij was het nog 97 keer lol
Wat? Dementie of is ze gewoon stom?quote:Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
Waar ik echt geen zin in heb dit jaar is het jaarlijkse etentje van m`n oma die doet alsof ik een vreemde ben
quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En wij hebben dan nog ieder jaar familiedag, en meerdere avonden, maar die zijn dan niet altijd met iedereen (niet iedereen kan altijd) en 's avonds op verjaardagenfamiliedag ook nog? Jemig de pemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is eigenlijk ook altijd wel gezelligGenoeg vrienden die het heel gezellig vinden om te drinken met mijn familie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik zie haar wellicht 2x per jaar, en over de telefoon is het enige wat ze vraagt of ze m`n pa mag hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat? Dementie of is ze gewoon stom?
Is gezellig manquote:
Treurig wel zo'n omaquote:Op zondag 17 november 2013 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie haar wellicht 2x per jaar, en over de telefoon is het enige wat ze vraagt of ze m`n pa mag hebben.
Zelfs de laatste keer toen ze wist dat ik op reis was geweest was dat het enige wat ze vroeg![]()
Tief dan maar op
dat is dus 5*t en 5* -3 geloof ik ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
hoe los je dit op????
5(t-3) = 7t -3
Er staat haakjes wegwerken. Maar hoe????
Ze doet verder ook geen ene kut om hier heen te komen, ze weigert met de trein te gaan en gebruikt dan als reden: Dan komen jullie maar wat vaker hierheen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Treurig wel zo'n omaJe zal maar eens wat interesse tonen in je kleinkind
5t- 15 = 7t - 3quote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
hoe los je dit op????
5(t-3) = 7t -3
Er staat haakjes wegwerken. Maar hoe????
er staat op internet
5t 15 = 7t -3
Hoe kom je aan 5t-15 danquote:Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5t- 15 = 7t - 3
t-3 = 1,4t - 3
t = 1,4
zoiets?
tis allemaal beetje weggezakt.
hoequote:
Het is 5 x die t - 3, dus je moet 5 x t doen, is 5t, en 5 x -3 = -15. Dus 5t - 15quote:
Wij deden dat vroeger met een tabelletje ofzoquote:
Een grote tip: leer goed hoe je dat doet.quote:
ohhhh okequote:Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is 5 x die t - 3, dus je moet 5 x t doen, is 5t, en 5 x -3 = -15. Dus 5t - 15
Ja, alles wat tussen die haakjes staat keer 5 dusquote:
omga dat herken ik nog van 3 havoquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoek de pappegaaienbekmethode op sof.
Ook niet aan Nederlands zo te zien. En ik vroeg je wat bitch.quote:
wat vroeg je mequote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet aan Nederlands zo te zien. En ik vroeg je wat bitch.
Of je al plannen had voor volgend jaar mbt werk in het buitenland.quote:
hopelijk andere kant van de globequote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je al plannen had voor volgend jaar mbt werk in het buitenland.
Een jaar of 6 geleden ofzo jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Haakjes wegwerkenLang geleden dat ik dat heb gehad
Ja maar concreet niks dus?quote:
dat is een leugen je hebt allang pics gestuurdquote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
nee fok-it voor de zoveelste keer je mag m'n pener niet zien
Dat heb ik ook vaak ja,vooral met die ellendelange getallen delen en shit. Heb je dan allerlei grafiekjes en dingetjes voorquote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Wiskunde kan ik best aardig, maar ik doe het allemaal op een soort gevoel en kan het nooit uitleggen
dit zijn leguensquote:Op zondag 17 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is een leugen je hebt allang pics gestuurd
kan ik niet bevestigen ik heb het niet gezienquote:
wil je ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan ik niet bevestigen ik heb het niet gezien
Hier niet dusquote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ja als je in de bewoonde wereld leeft
quote:
Ik woon niet in Staphorst.quote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Staphorst.
You're welcomequote:
Wat?quote:
Bitcoinsquote:
Ohquote:
0,23quote:
wow dat is veelquote:
Had ik maar 1 gekocht toen Krabs ermee kwam.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had ik maar 1 gekocht toen Krabs ermee kwam.
mutoquote:
quote:
De laatste 5 minuten van het seizoen zijn zoo onverwachtquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fok it die eerste aflevering was apart
Ze gaat dood.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten van het seizoen zijn zoo onverwacht![]()
Doorkijken dus
GA NIET SPOILEREN OFZEAUUIquote:
IS OOK SPOILERquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA NIET SPOILEREN OFZEAUUI
nee ze gaat niet dood
Is ze zwanger????quote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA NIET SPOILEREN OFZEAUUI
nee ze gaat niet dood
what happened?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal in orde sinds gisterochtend.
#zeurpost
Ja van een alienquote:
Al met d'r gesproken?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
#zeurpost
Van jou!?quote:
spann0ndquote:
Ze heeft ook gewoon beste met je voor he, vandaar zo boosquote:
Ga je mond spoelen met curryquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
#zeurpost
Mee bezig.quote:
Jaquote:
Ik ook bro.quote:
hij luistert nietquote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inso, ga met haar spreken. En ''komt wel'' is nou niet het antwoord waar ik naar zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |