Wij deden dat vroeger met een tabelletje ofzoquote:
Een grote tip: leer goed hoe je dat doet.quote:
ohhhh okequote:Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is 5 x die t - 3, dus je moet 5 x t doen, is 5t, en 5 x -3 = -15. Dus 5t - 15
Ja, alles wat tussen die haakjes staat keer 5 dusquote:
omga dat herken ik nog van 3 havoquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoek de pappegaaienbekmethode op sof.
Ook niet aan Nederlands zo te zien. En ik vroeg je wat bitch.quote:
wat vroeg je mequote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet aan Nederlands zo te zien. En ik vroeg je wat bitch.
Of je al plannen had voor volgend jaar mbt werk in het buitenland.quote:
hopelijk andere kant van de globequote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je al plannen had voor volgend jaar mbt werk in het buitenland.
Een jaar of 6 geleden ofzo jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Haakjes wegwerkenLang geleden dat ik dat heb gehad
Ja maar concreet niks dus?quote:
dat is een leugen je hebt allang pics gestuurdquote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
nee fok-it voor de zoveelste keer je mag m'n pener niet zien
Dat heb ik ook vaak ja,vooral met die ellendelange getallen delen en shit. Heb je dan allerlei grafiekjes en dingetjes voorquote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Wiskunde kan ik best aardig, maar ik doe het allemaal op een soort gevoel en kan het nooit uitleggen
dit zijn leguensquote:Op zondag 17 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is een leugen je hebt allang pics gestuurd
kan ik niet bevestigen ik heb het niet gezienquote:
wil je ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan ik niet bevestigen ik heb het niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |