Zoiets jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaVast door een 15-jarige puber gemaakt die denkt dat je burgerlijk bent als je je niet elke week laat volblaffen door 2 negers tegelijk.
Dat doen wij ook elk jaar ja zowat. Huisje huren in de Ardennen of zo. Dat vind ik dan ook wel leuk hoor, grote familie en zo.quote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wel jammerAl moet ik toegeven dat ik een paar jaar ook niet zo'n zin had in dat familie gedoe hoor. Maar m;n broers en nichten en neven ook niet zo toen (allemaal ongeveer zelfde leeftijd) maar sinds een jaar of 3 is het weer erg leuk en nu spreken we zelf ook regelmatig af terwijl we nu verspreid zijn over het hele land
En vorig jaar hadden we weer een familieweekend (dus met de hele familie een weekend lang in een groot huis en met z;n allen dingen doen en eten enzo) en dat was fantastischIedereen vond het jammer dat het dit jaar niet door ging
Hmm ja misschien wordt het wel weer leuker. Heb in ieder geval geen zin in dit jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wel jammerAl moet ik toegeven dat ik een paar jaar ook niet zo'n zin had in dat familie gedoe hoor. Maar m;n broers en nichten en neven ook niet zo toen (allemaal ongeveer zelfde leeftijd) maar sinds een jaar of 3 is het weer erg leuk en nu spreken we zelf ook regelmatig af terwijl we nu verspreid zijn over het hele land
En vorig jaar hadden we weer een familieweekend (dus met de hele familie een weekend lang in een groot huis en met z;n allen dingen doen en eten enzo) en dat was fantastischIedereen vond het jammer dat het dit jaar niet door ging
Ik was de vorige vrijgevochtene want bij mij was het nog 97 keer lolquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
Vrijgevochten (98 x uitgekomen)
Jij bent avontuurlijk ingesteld en houdt best van een beetje spanning. Je leeft maar één keer, dus wil je zoveel mogelijk dingen meemaken. Moet kunnen. Maar eh, pas je wel op dat je geen dingen doet waar je spijt van krijgt?
Uhuhquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen wij ook elk jaar ja zowat. Huisje huren in de Ardennen of zo. Dat vind ik dan ook wel leuk hoor, grote familie en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is eigenlijk ook altijd wel gezelligGenoeg vrienden die het heel gezellig vinden om te drinken met mijn familie
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahaquote:Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was de vorige vrijgevochtene want bij mij was het nog 97 keer lol
Wat? Dementie of is ze gewoon stom?quote:Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
Waar ik echt geen zin in heb dit jaar is het jaarlijkse etentje van m`n oma die doet alsof ik een vreemde ben
quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En wij hebben dan nog ieder jaar familiedag, en meerdere avonden, maar die zijn dan niet altijd met iedereen (niet iedereen kan altijd) en 's avonds op verjaardagenfamiliedag ook nog? Jemig de pemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is eigenlijk ook altijd wel gezelligGenoeg vrienden die het heel gezellig vinden om te drinken met mijn familie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik zie haar wellicht 2x per jaar, en over de telefoon is het enige wat ze vraagt of ze m`n pa mag hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat? Dementie of is ze gewoon stom?
Is gezellig manquote:
Treurig wel zo'n omaquote:Op zondag 17 november 2013 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie haar wellicht 2x per jaar, en over de telefoon is het enige wat ze vraagt of ze m`n pa mag hebben.
Zelfs de laatste keer toen ze wist dat ik op reis was geweest was dat het enige wat ze vroeg![]()
Tief dan maar op
dat is dus 5*t en 5* -3 geloof ik ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
hoe los je dit op????
5(t-3) = 7t -3
Er staat haakjes wegwerken. Maar hoe????
Ze doet verder ook geen ene kut om hier heen te komen, ze weigert met de trein te gaan en gebruikt dan als reden: Dan komen jullie maar wat vaker hierheen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Treurig wel zo'n omaJe zal maar eens wat interesse tonen in je kleinkind
5t- 15 = 7t - 3quote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
hoe los je dit op????
5(t-3) = 7t -3
Er staat haakjes wegwerken. Maar hoe????
er staat op internet
5t 15 = 7t -3
Hoe kom je aan 5t-15 danquote:Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5t- 15 = 7t - 3
t-3 = 1,4t - 3
t = 1,4
zoiets?
tis allemaal beetje weggezakt.
hoequote:
Het is 5 x die t - 3, dus je moet 5 x t doen, is 5t, en 5 x -3 = -15. Dus 5t - 15quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |