Want?quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
ik begin sinterklaas en kerst steeds meer te haten.
http://www.quizlet.nl/quiz/332203/ben-jij-burgerlijk/quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk precies burgerlijk?
Je kan toch ook op een andere dag naar familie toe om iets te eten? Al dat verplichte gedoe.quote:
spann0ndquote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.quizlet.nl/quiz/332203/ben-jij-burgerlijk/
Herkenbaar ditquote:De herfst: dan word ik vaak weer een paar maanden op een nieuwe school toegelaten. Om er na een trimester weer afgeschopt te worden wegens wangedrag...
Doen wij ook regelmatigquote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch ook op een andere dag naar familie toe om iets te eten? Al dat verplichte gedoe.
quote:
Als ze eens een andere vraag stelden dan ''hoe gaat het op school'' ''wat doe je nu precies'' ''heb je al een vriendin''quote:
nergens last vanquote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze eens een andere vraag stelden dan ''hoe gaat het op school'' ''wat doe je nu precies'' ''heb je al een vriendin''
WORDT HET NIET EENS TIJD OM JE TE SETTELEN.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze eens een andere vraag stelden dan ''hoe gaat het op school'' ''wat doe je nu precies'' ''heb je al een vriendin''
Behalve dit jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word gewoon standaard dronken met kerstmis na de hele avond hebben zitten vreten en de volgende dag kijk ik voetbal.
Geen problemen mee.
Je bent altijd dronken.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word gewoon standaard dronken met kerstmis na de hele avond hebben zitten vreten en de volgende dag kijk ik voetbal.
Geen problemen mee.
Ja vroeger was het leuk als je sinterklaas vierde. Maar nu doen we dat niet meer. En kerst is gewoon stommer geworden omdat het steeds saaier wordt. Eerst ging je dan naar buiten in de sneeuw, maar nu worden mijn neven en nichten ouder en willen ze dat opeens niet meer? Super saai. Zelfde met oud en nieuw.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doen wij ook regelmatigen dan ook met Sinterklaas en Kerst ja. En met Oud & Nieuw trouwens ook, en met Pasen soms. En de zomer regelmatig. En zomaar tussendoor.
En met SInterklaas komen er dan cadeautjes bij, en met Kerst is het eten wat luxer en is iedereen wat feestelijker gekleed
Die vragenquote:
Sowieso dat laatste ;squote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vragenJe bent of mevrouw saaiheid zelve die boodschappen doen al een opwindend uitje vind of een doorgeschoten slet die op haar 27e sterft aan een overdosis
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vragenJe bent of mevrouw saaiheid zelve die boodschappen doen al een opwindend uitje vind of een doorgeschoten slet die op haar 27e sterft aan een overdosis
Goed voornemen.quote:
Oh wel jammerquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vroeger was het leuk als je sinterklaas vierde. Maar nu doen we dat niet meer. En kerst is gewoon stommer geworden omdat het steeds saaier wordt. Eerst ging je dan naar buiten in de sneeuw, maar nu worden mijn neven en nichten ouder en willen ze dat opeens niet meer? Super saai. Zelfde met oud en nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |