Ik snap dat nooit, het is bij ons gewoon oprecht gezellig..quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iets bij voorbaat gezellig moet zijn vind ik het dat vaak niet
Truequote:
Ja naja weet nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hebben we al bij Sinterklaas gedaan. Gewoon extra avonden met lekker eten en gezelligheid joh
Goed verhaal Gandhi.quote:
Meh, Kerst met cadeautjes hebben wij nooit gedaan. Misschien dat het ook daar aan ligtquote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja weet nietVind alles gewoon meer bij Kerst horen
SInterklaas leuk als je klein bent maar daarna houdt het op.
Mwah, specifiek vragen doen we niet, maar we maken wel altijd lijstjes, en iedereen geeft iedereen gewoon.quote:
Hoezo?quote:
Ik ga de eerste nu kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orange is the New Black
Orphan Black
Bedank me later, groetjes.
Wij doen meestal om en om zo'n spel met random cadeautjes (komen hele leuke dingen uit voort) en lootjes of iets dergelijksquote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, specifiek vragen doen we niet, maar we maken wel altijd lijstjes, en iedereen geeft iedereen gewoon.
Lootjes trekken vind ik dan ook weer zo`n onzin
Nog beter idee: Ga zelf naar Syrië om te strijden.quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beter idee: Ik vraag wel gewoon aan Sinterklaas of hij Assad wil helpen die terroristen in Syrië van de kaart te vegen
Ik kan niet geweldig met mijn familie. Burgerlijk as fuckquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vind je het dan oprecht niet gezellig?
Essie is volgens mij ook wel beetje burgerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet geweldig met mijn familie. Burgerlijk as fuck
Jammer wel, ik heb een hele leuke familie en kan me niet voorstellen dat ik dat niet hebquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem ben ik heel burgerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Essie is volgens mij ook wel beetje burgerlijk
Sushiquote:
Gegrilde courgette en paprika met krieltjes en een kroketjequote:
No man, sushiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |