Uhuhquote:Op zondag 17 november 2013 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag wel een Aston Martin, die Ferrari van vorig jaar komt zo moeilijk over de drempels
Wat doe je dan?quote:
Sinterklaas hier nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe niet aan kerst of sinterklaas.
Heb jij die ook al gezien?quote:
quote:
Wij vieren Sinterklaas nog gewoon met familie enzo?quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verlanglijstjes, waar voor?
Nog niet.quote:
Naja, ik kan ook wel m'n moeder voor iedereen weer wat laten verzinnen maar ze heeft liever dat ik zelf met iets komquote:
quote:
Wij aan allebeiquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe niet aan kerst of sinterklaas.
Sowiesoquote:
Bang zijn voor een gezellige avond met familiequote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Als volwassene zonder kids aan Sinterklaas doen
Dat vind ik ook zo raar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij aan allebeiMaar Kerst zonder cadeautjes
Kerstquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bang zijn voor een gezellige avond met familie
Als iets bij voorbaat gezellig moet zijn vind ik het dat vaak nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bang zijn voor een gezellige avond met familie
Maar vind je het dan oprecht niet gezellig?quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinterklaas hier nietKerst is een beetje geforceerd gezellig doen, mja
Als je kutfamilie hebtquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vind je het dan oprecht niet gezellig?
Dat hebben we al bij Sinterklaas gedaan. Gewoon extra avonden met lekker eten en gezelligheid johquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar.
Je wilt toch veel liever kerst met cadeautjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |