beetje saaiquote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh god The Hundreds dropt deze sneakers
http://www.freshcotton.co(...)on-low-black/270409/
quote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh god The Hundreds dropt deze sneakers
http://www.freshcotton.co(...)on-low-black/270409/
Disconnect behandelt ons moderne leven en hoe dit geleid wordt door de technologische vooruitgang. Via drie met elke verweven verhaallijnen zien we hoe de hoofdpersonen menselijk contact zoeken in een wereld waarin contact alleen plaats lijkt te vinden via technologie en het leven altijd op andere plekken lijkt plaats te vinden dan bij jezelf.quote:
even downloadenquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Disconnect behandelt ons moderne leven en hoe dit geleid wordt door de technologische vooruitgang. Via drie met elke verweven verhaallijnen zien we hoe de hoofdpersonen menselijk contact zoeken in een wereld waarin contact alleen plaats lijkt te vinden via technologie en het leven altijd op andere plekken lijkt plaats te vinden dan bij jezelf.
Echt geniaal gefilmd ook. Aanrader 5/5*
hm?quote:Op zondag 17 november 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is gehersenspoeld, ohgod.
Ik heb keukenspul gevraagdquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom moet ik nou weer zo'n snotjong zijn dat eigenlijk niets nodigt heeft
Hoiquote:
Waarom ben ik gehersenspoeld?quote:
Ik vraag wel een Aston Martin, die Ferrari van vorig jaar komt zo moeilijk over de drempelsquote:
quote:
Geestelijk wel jaquote:
Kerst gaat niet om materialismequote:Op zondag 17 november 2013 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag wel een Aston Martin, die Ferrari van vorig jaar komt zo moeilijk over de drempels
Wel.quote:
Orange is the New Blackquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb netflix, wat zal ik kijken?
ik wel aan kerstquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe niet aan kerst of sinterklaas.
Once you go black..quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orange is the New Black
Orphan Black
Bedank me later, groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |