Essyo! Weet jij wat leuks om vandaag te doen? Ik heb mijn takenlijstje al afgewerkt voor vandaag.quote:
Oh ja wij welquote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er volgens mij nog nooit 1 in de triple gekregenschele henkie
Ja,dan telt het ook niet he.quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja wij welwij deden echt wedstrijdjes, en je moest ook precies eindigen enzo, alleen eindigen met een dubbel hoefde niet
Nee, geen inspiratie. Ik ben brak want pas om 5 uur slapen en om 10 uur weer wakker want m'n broertje wist niet dat ik pas zo laat thuis was en was hard muziek aan het draaienquote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Essyo! Weet jij wat leuks om vandaag te doen? Ik heb mijn takenlijstje al afgewerkt voor vandaag.
Wellos! als je nog 24 over had en je gooide bijvoorbeeld eerst 20 en daarna per ongeluk 12 ipv 4 dan was je beurt over en moest je de volgende keer weer bij 24 beginnenquote:
24 is gewoon dubbel 12 en anders ken je niet dartenquote:Op zondag 17 november 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellos! als je nog 24 over had en je gooide bijvoorbeeld eerst 20 en daarna per ongeluk 12 ipv 4 dan was je beurt over en moest je de volgende keer weer bij 24 beginnen
Ik kan ook niet dartenquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 is gewoon dubbel 12 en anders ken je niet darten
Dat is wel sickquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens 158 uitgegooid in de pub
Kwam door het bier, normaal kan ik het absoluut niet.quote:
Hm, lekker wakker worden.quote:Op zondag 17 november 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen inspiratie. Ik ben brak want pas om 5 uur slapen en om 10 uur weer wakker want m'n broertje wist niet dat ik pas zo laat thuis was en was hard muziek aan het draaien![]()
En net 2 uur buiten gestaan toen de Sinterklaasstoet voorbij kwam (is hier letterlijk voor de deur) en dat was wel gezellig.
En straks ga ik samen met m'n moeder haar nieuwe grillpan uitproberen. Dat was mijn inspiratie voor vandaag
Heeft ook z`n voordelen soms.quote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kwam door het bier, normaal kan ik het absoluut niet.
Oké doegquote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hm, lekker wakker worden.
Ik zoek wel wat anders te doen.Doeg!
Kipquote:Op zondag 17 november 2013 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat zal ik eensch op mijn verlanglijstje zetten?
Tevens hallon
Ik vraag wel een kilo kipfiletquote:
Disconnect.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag wel een kilo kipfilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |