Maar jij krijgt niet een 5 jaar lange relatie met een jongen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin gehad
ga ik ook niet direct van uitquote:Op zondag 17 november 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij krijgt niet een 5 jaar lange relatie met een jongen.
Denk ik.
Hehehe, hij dacht dat je op Sheldon leekquote:Op zondag 17 november 2013 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it's broertje vindt mij tof.
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehehe, hij dacht dat je op Sheldon leek
Meh, hij is een luie nicht.quote:
Schattigquote:Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef essnhills het volgende:
Er zat hier op de stoep wel een roze piet ja. Ze wilde als zwarte piet maar dan wel een roze!
Even naar de wc gaan voor een sterkere aroma dan.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Die geurkaarsen van Bolsius geuren maar weinig.
Nooo ghighigquote:Op zondag 17 november 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even naar de wc gaan voor een sterkere aroma dan.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even naar de wc gaan voor een sterkere aroma dan.
Jaaquote:
Darten, dat heb ik nou nooit begrepen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lewis tegen Taylor zo.
Toppertje mensen.
Je moet die film echt downloadenquote:
Als er darten op tv was gingen wij zelf darten in de gang. Dartbord op de wc deur en gooien maarquote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darten, dat heb ik nou nooit begrepen.
Buj mij zaten er altijd meer gaatjes op de deur dan op het dartbordquote:Op zondag 17 november 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er darten op tv was gingen wij zelf darten in de gang. Dartbord op de wc deur en gooien maar![]()
![]()
Ja bij mij ookquote:Op zondag 17 november 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buj mij zaten er altijd meer gaatjes op de deur dan op het dartbord
Hoiquote:
Heb er volgens mij nog nooit 1 in de triple gekregenquote:Op zondag 17 november 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij ook
Ik gooide ook altijd heel kunstig, dan kwam die pijl precies op zo'n ijzertje en stuiterde hij terug, zo een onmogelijk hoekje om en dan rechtop in het midden van de tafel![]()
'jamaar hij zat bijna in de triple 20!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |