Hier niet dusquote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ja als je in de bewoonde wereld leeft
quote:
Ik woon niet in Staphorst.quote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Staphorst.
You're welcomequote:
Wat?quote:
Bitcoinsquote:
Ohquote:
0,23quote:
wow dat is veelquote:
Had ik maar 1 gekocht toen Krabs ermee kwam.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had ik maar 1 gekocht toen Krabs ermee kwam.
mutoquote:
quote:
De laatste 5 minuten van het seizoen zijn zoo onverwachtquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fok it die eerste aflevering was apart
Ze gaat dood.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten van het seizoen zijn zoo onverwacht![]()
Doorkijken dus
GA NIET SPOILEREN OFZEAUUIquote:
IS OOK SPOILERquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA NIET SPOILEREN OFZEAUUI
nee ze gaat niet dood
Is ze zwanger????quote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA NIET SPOILEREN OFZEAUUI
nee ze gaat niet dood
what happened?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal in orde sinds gisterochtend.
#zeurpost
Ja van een alienquote:
Al met d'r gesproken?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
#zeurpost
Van jou!?quote:
spann0ndquote:
Ze heeft ook gewoon beste met je voor he, vandaar zo boosquote:
Ga je mond spoelen met curryquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
#zeurpost
Mee bezig.quote:
Jaquote:
Ik ook bro.quote:
hij luistert nietquote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inso, ga met haar spreken. En ''komt wel'' is nou niet het antwoord waar ik naar zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |