Al plannen voor next year?quote:
Uhu, uhuquote:Op zondag 17 november 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie je fotos al, vet
En Dennis Weening
quote:
Barbie mag wel terug naar Spanje ja.quote:Op zondag 17 november 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, uhu.
Niet zelf gezien tho.. kom er net pas achter.
Janken, zag alleen barbie.. Had liever Dennis
Welke?quote:
Disconnect. Vind hem nu al tofquote:
Die wil ik ook zienquote:
Ja, dacht ik alquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, romantisch aan school werken hmm super.
sup?quote:
ik ben wiskunde aan het leren aan de keukentafel en dan komt hij beneden en gaat hij tv kijkenquote:
Stekker eruit.quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wiskunde aan het leren aan de keukentafel en dan komt hij beneden en gaat hij tv kijkenrot op
Ja ga hem castrerenquote:
quote:
Beetje overdreven hoor.quote:
Nee echt nietquote:
Oh dat soort actiesquote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wiskunde aan het leren aan de keukentafel en dan komt hij beneden en gaat hij tv kijkenrot op
Same met mijn broertje, maar hij is een beetje een mietje, dus ballen heeft ie toch al nietquote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt niethij mag niet voortplanten.
"Ja ga dan boven leren ofzo"quote:
Bevalt het hem wel in zijn kast?quote:Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same met mijn broertje, maar hij is een beetje een mietje, dus ballen heeft ie toch al niet
dunno, hij schijnt een vriendin gehad te hebben voor een weekje een keerquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
Dan ga ik boven wel even gs lezen. toedels
Dat zegt niks,quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dunno, hij schijnt een vriendin gehad te hebben voor een weekje een keer
Ik heb ook een vriendin gehadquote:Op zondag 17 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt niks,mijn broertje heeft ook vriendinnen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |