Omg hier nog zo eentjequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef Burdie het volgende:
Limone![]()
je meisje wil je ontmoeten
.
Ik moet ervan huilen.
Hier ook hoor! Grouphug?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Omg hier nog zo eentjeLimoentje, jullie Nellie komt eraan!! Wow!
Go go go
Oeh datumtweeling!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef martine1984 het volgende:
Hier ook al weer wat gerommel in mn buik. Kleine krampjes en wat harde buiken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed wasWeer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).
Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaaktToen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje
Ik vond het zo bijzonder om te zien
![]()
![]()
En heel stom, maar ik ben nu al trots op d'r dat ze dat kan
ja ik zeg ze omdat ik gewoon het gevoel heb dat het een meisje is
.
Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.
[ afbeelding ]
Jup, I know! Ik ga dagenlang op m'n hand blazen vanaf komende woensdag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Proj ben jij al zover!je bent al bijna op mijn termijn joh! Ik zou vast gaan liggen
![]()
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, I know! Ik ga dagenlang op m'n hand blazen vanaf komende woensdag.
Nou idd! Kom maar door! Spannend, zet m op fruity!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Soempie het volgende:
Limone succes!![]()
![]()
En er is ons een live update beloofd.![]()
![]()
Goed begin! Zowel je app als je updatequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Limone het volgende:
Update: ik heb een weeën app gedownload. Nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:19 schreef Limone het volgende:
of het begint vanavond, dan maak ik haar morgen niet bewust mee![]()
![]()
Bij mij zat z'n bolle hoofdje in de wegquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uit
Jij woont trouwens waar ik ooit woonde! Heb je daar 'altijd' gewoond?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Spannend Limone![]()
Chanty, nee ik woon in Rotterdam en zit daar uiteraard ook bij een verloskundige..
Ik zie dat ik volgende week vrijdag weer moet.. lekker vroeg ook nog: 09:00 uur
Jeujj MedeRotterdammertquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Spannend Limone![]()
Chanty, nee ik woon in Rotterdam en zit daar uiteraard ook bij een verloskundige..
Ik zie dat ik volgende week vrijdag weer moet.. lekker vroeg ook nog: 09:00 uur
Ach, dan is het wel gelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uit
Ik zie je echt zitten/liggen/hangen met een moeilijk hoofd en ondertussen met moeite hier nog wat typen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Limone het volgende:
Kleur was goed. De weeën zijn begonnen. Pittig. Topictitel:
Ik heb juist beeld van een hyperactief rond sprigende Limonequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik zie je echt zitten/liggen/hangen met een moeilijk hoofd en ondertussen met moeite hier nog wat typen.![]()
Typtyp *aaaaauwww* typtyptyptyp *aaaaautsj* typtypcorrectietyptyp
Maar ze typt heul geen volzinnen meer!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb juist beeld van een hyperactief rond sprigende Limone.
Happy Birthgivingday!!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Limone het volgende:
Wolf & Beertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Luisteren met haar oor probeerr ze iig al..[ link | afbeelding ]
ja,ZE! (billen ondersteboven. Pijltje wijst naar geslacht)
[ link | afbeelding ]
En nog een miniii filmpje met bewegende voetjes
[ link | afbeelding ]
[b]Mag er meisje achter mijn naam?[b]
Wat leuk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[b]Mag er meisje achter mijn naam?[b]
Hahaha nee... en ook geen Vlinder (omg ik typte Vlindur),Mensje,Tijger oidquote:
haha ja!!! Vlindur!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha nee... en ook geen Vlinder (omg ik typte Vlindur),Mensje,Tijger oid
Een jochie had ze Peter kunnen noemen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha ja!!! Vlindur!
Heb je al wat in je hoofd dan? Ben best wel benieuwd!
Ja hoor,naam staat al vast! Het is geen aparte naam,maar wel passendquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha ja!!! Vlindur!
Heb je al wat in je hoofd dan? Ben best wel benieuwd!
Zet 'm op vrouw! Je gaat je meisje binnenkort ontmoetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Limone het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mag er meisje achter mijn naam?![]()
![]()
![]()
Limone, van harte gefeliciteerd met jullie Marie!quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Update: om 00:10 is Marie thuis geboren! 51cm en 4kg en een beetje ligt nu aan mijn borst. Foto's en het verhaal volgen later!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:28 schreef martine1984 het volgende:
Twinkly welkom en gefeliciteerd!
Purple ga jij nu de volgende zijn? Succes!
Meld met muk in buik. Heerlijk geslapen nu snel opstaan want over een half uur staat er al weer bezoek voor de deur.
Ik kreeg een hartverzakking! Maar het is Twinklequote:
Het weekend is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]Jij zou toch zorgen voor tweede baby dit weekend
Haha ha dat geloof ik. Djenna is 27 oktober 1 geworden. Theoretisch is haar opvolger op haar verjaardag ergens verwektquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking! Maar het is Twinkle
Gefeliciteerd! Hoe oud is je andere kindje?
Hoe vaak per dag doen jullie het in hemelsnaam??quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:01 schreef Twinkle20 het volgende: Theoretisch is haar opvolger op haar verjaardag ergens verwekt
We zijn echt met veel he?? En nog meer bezig ook. Benieuwd met wie van onze eerdere lichting we nog allemaal dit topic gaan delenquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:55 schreef Kursor het volgende:
Welkom Twinkle. Jeetje, er zijn er echt al best wat nu die vorig jaar zo ongeveer met mij uitgerekend waren Allemaal al aan de tweede toe. Stelletje vluggelingen allemaal. (Maar niet teveel over nadenken....ik ben tenslotte nu echt al bijna 14 weken.)
Kom gezellig met ons mee barsten!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:18 schreef Olf het volgende:
En ook nog streepjes voor Twinkle? Wauw, gefeliciteerd! Herfst 2012-generatie gaat los!
ik las batsen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons mee barsten!
Ja sjonge jullie maken het heel aanlokkelijk, en 20 maanden leeftijdsverschil zou best prima zijn en aah aaah aaaaah jaaaaaaaaa, maar toch nee. Even afstuderen enzo. Wat jammer dat ik een ratio heb he. En ik val niet onder de herfstgeneratie, het is toch al 3 dagen winter op haar verjaardag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons mee barsten!
Ratio schmatio!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:28 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja sjonge jullie maken het heel aanlokkelijk, en 20 maanden leeftijdsverschil zou best prima zijn en aah aaah aaaaah jaaaaaaaaa, maar toch nee. Even afstuderen enzo. Wat jammer dat ik een ratio heb he. En ik val niet onder de herfstgeneratie, het is toch al 3 dagen winter op haar verjaardag.Als jullie allemaal op dit tempo doorga, haak ik bij kind 3 weer aan
.
quote:
Even jaren he, dus 2016 hatseflats. Tot danquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ratio schmatio!
nee, ik snap t wel. Ik nummer drie, jij nummer twee dan. Deal!
Wow wat heb je dat snel gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Update: om 00:10 is Marie thuis geboren! 51cm en 4kg en een beetje ligt nu aan mijn borst. Foto's en het verhaal volgen later!
Hey, dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Olf het volgende:
Even jaren he, dus 2016 hatseflats. Tot dan
Ik ben ook nooit zo goed in op tijd komen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Mabawa. het volgende:
Jaaaa lief Limoentje daar is jullie Nellie! Wat een prachtige naam heeft ze gekregenEn wat is het vlug gegaan!!
Ik droomde vannacht dat Skips me op kwam halen om je live te supportenMaar dat zouden we niet eens gered hebben want dat was om 2.38
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Hormonen..ik heb tijdens het kijken naar de intocht al drie keer een huilbui gehad, omdat het zo moooohooi is. En m'n dreumes: 'gaat het? mama, gaat het? *knuffel geeft*'.
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Hormonen..ik heb tijdens het kijken naar de intocht al drie keer een huilbui gehad, omdat het zo moooohooi is. En m'n dreumes: 'gaat het? mama, gaat het? *knuffel geeft*'.
![]()
Haaaa ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
![]()
Troost je, ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
![]()
En dan nu een drieling aan het bouwen zijn. Ligt wel een beetje in de lijn der verwachtingquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:19 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is echt nooit meer goed gekomen.
Of misschien moet ik er toch even een testje aan wagen
Ja, daarom durf ik ook geen 4e. Bang dat nummer 5 en 6 ook meteen meekomen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan nu een drieling aan het bouwen zijn. Ligt wel een beetje in de lijn der verwachting
Hahahahaha jij tiept het, ik dacht hetquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan nu een drieling aan het bouwen zijn. Ligt wel een beetje in de lijn der verwachting
Jij bent gewoon een vrieskast!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef DJMomo het volgende:
Serieus!? Jullie zijn echt emotioneel incontinent!
Klopt. And proud of it. :yquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vrieskast!
quote:
Bij mij deed het gister nietsquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:56 schreef Purple010 het volgende:
Risico genomen: pannenkoeken gegeten!
LOL, dat je daar energie voor hebt woowie!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Bij mij deed het gister niets
Ik heb net een minuut of 20 flink gedanst.Kreeg het ineens in mn bol.
Ja mijn vriend keek me ook al raar aan. Vooral omdat ik enorm last had van heupen en schaambot na het vele lopen vanmorgen/vanmiddag. En nu heb ik ook nog last van mn rugquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Purple010 het volgende:
[..]
LOL, dat je daar energie voor hebt woowie!
Ja daar dacht ik ook aan! Ik zou gister voor een vluggertje gaan, maar als ik eenmaal in bed lig dan kan ik niet meer hoor. Zin is er toch al niet dus het is bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Soempie het volgende:
Bij Limone heeft de seks gewerkt, dames.
Vorige zwangerschap had ik inderdaad ook een inleiding met 40 weken 5 dagen. De dag daarvoor was ik opgenomen in het ziekenhuis met beginnende Hellp. S ochtend gingen ze kijken of ik eventueel inleidbaar zou zijn. Toen werd 4 cm ontsluiting geconstateerd dus toen werd besloten tot een infuus. Was binnen 5 uurtjes een zoon rijkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Soempie het volgende:
Bij Limone heeft de seks gewerkt, dames.
Martine, bij de vorige had je toch een inleiding? Was de reden het langer doorlopen dan 40/41/42 weken? Hier werd in elk geval al aangegeven dat ze verwachten dat ik weer langer doorloop, omdat dat de vorige keer ook gebeurde? Ik heb me dus maar ingesteld op 41 weken..
En wat lief van je kleuter.![]()
Hier vanmiddag denk ik 'last' van adrenaline (we gaan Sinterklaas zien!), dat ik zo de stad door kon. Nu zit ik als een oud wijf op de bank en doet het verrekte zeer. Zo lekker in bad.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Haha ja dat deden we in het begin maar is nu niet zo comfi meer. Maar ik laat mn benen gewoon op bed staan. Alsof ik een boekje lees zeg maarquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
Dat is niet het toppunt van luie seks hoor. Gewoon op je zij rollen, hoef je ook je benen niet op te tillen.![]()
![]()
Martine, duidelijk.Ik dacht meer omdat je gevoelens hebt van ongeduld, graag willen, enz. Het helpt bij mij hopelijk dat ik me heb ingesteld op 41 weken. Maarja, misschien zit ik over een paar weken wel net als jij...
Kan het me wel voorstellen als anderen je voor gaan en je je ondertussen ook zorgen maakt.
Zie ik nu voor het eerst dat jij twee meisjes krijgt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:57 schreef Musique het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Limone met jullie dochter Marie
![]()
Wat fantastisch dat het zo vlot is gegaan!!
Poppejans een meisje![]()
![]()
Kursor alweer 14 weken!! You go girl!
Een mooie echo voor Chanty![]()
![]()
Twinkle van harte met je zwangerschap![]()
![]()
De rest ben ik vergetenNo offence!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zie ik nu voor het eerst dat jij twee meisjes krijgt?![]()
Ik heb je al even niet in de gaten gehouden maar ik vind jou nog steeds heel bijzonder, omdat jij de allereerste was die wist dat F F ging heten. En dan krijg jij twee meisjes, ik vind het super!
Ik moest vorige keer mijn telefoon uitzetten, omdat t ruis gaf haha. Dus denk niet dat t lukt/mag!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:19 schreef Suikertante het volgende:
Maar jij bent zwanger, dus dan mag dat gewoon hoor!
En Kwisted, ik hoop dat je een vrolijk hartje hoort morgen! (en als je het leuk vindt: vergeet t niet op te nemen met je telefoon! Ik schoot laatst bijna vol toen ik 't weer tegen kwam)
Dat eerste duurt nog even, 't ander nog 5 maanden, maar ik gluur wel hoor!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik moest vorige keer mijn telefoon uitzetten, omdat t ruis gaf haha. Dus denk niet dat t lukt/mag!
Ga jij ook eens even gauw n 2e maken. Kun je hier gezellig meekletsen!
En anders over n poosje bij de dreumesjes he
quote:Op zondag 17 november 2013 08:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen
14 weken vandaag!!
///knip///
Oh en we hebben eindelijk een jongensnaam
Ja, de paracetamol helpt wel, maar is nu wel weer uitgewerkt heb ik het gevoel. Ik herhaal het vanmiddag nog wel even voor een dutjequote:Op zondag 17 november 2013 08:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP ik snap heel goed dat je het zat was. Maar kijk je wel een beetje uit.
Dot das niet leuk. Gaat het nu beter?
Ik heb dit weekend echt teveel gedaan. Eerst vrijdag 3 uur met de peuter in het bos geweest want het was zulk lekker weer. Toen 's avonds 2 uur autogereden, gisteren 2 uur intocht sinterklaas gedaan en nu ben ik helemaal stijfjes. Vandaag maar even een dagje rustig aan doen geloof ik.
Volgens mij ligt dat aan de reden van de eerdere vroeggeboorte. Denk dat als er echt verhoogd risico zou zijn, ze dat wel met je hadden besproken?quote:Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:Nog iets, weet iemand dat...? Mijn zoon is met 37 weken geboren. Is de kans bij een tweede nu groter dat ie ook weer wat eerder komt of is daar niks van te zeggen?
quote:Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar misschien is het een beter idee dat met m'n vk te bespreken.
Nee, maar ze is wel met 34 weken in het ziekenhuis gekomen...quote:Op zondag 17 november 2013 10:44 schreef DJMomo het volgende:
37w is toch gewoon a terme? Niets vroeggeboorte.
Ja, dat was dus ivm die hoge bloeddruk en afwijkende bloedwaarden.quote:Op zondag 17 november 2013 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel met 34 weken in het ziekenhuis gekomen...
Ja, m'n lievelingsfruit.quote:
Jeetje Martine, jij hebt nu wel enorme nesteldrang zeg! Dat je lijf dat nog redt.quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef martine1984 het volgende:
Zo badkamer is gepoetst, cake is gebakken. Wasmachine draait nogmaals een rondje. Trap ook gelijk maar even stofgezogen. Reiswieg en de maxicosi voorzien van warme zakken. Zou nog wel meer willen doen maar mn maagzuur zit ondertussen ergens tussen mn oren en muk protesteert. Maar als het hem niet bevalt dan komt hij er maar gewoon uit![]()
Morgen zal ik de ramen nog lappen en een stofdoek door het huis halen.
Zo ff lekker douchen en dan vanmiddag met manlief en kleuter naar buiten om nog even wat van het heerlijke weer mee te pakken.
Wie weet kun jij dat ook als je bijna uitgeteld bent. Ik voel me nu ook wat fitter dan in het begin.quote:Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef Kursor het volgende:
[..]
Jeetje Martine, jij hebt nu wel enorme nesteldrang zeg! Dat je lijf dat nog redt.
Voel me ook gelijk wel een enorme kneus, want ik red dat nu allemaal allang niet meer (en probeer me daar aan over te geven).
Wow wat een actie. Ik ben niet zo actief! Kwam niet verder dan keuken opruimen, vaatwasser en wasmachine...quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef martine1984 het volgende:
Zo badkamer is gepoetst, cake is gebakken. Wasmachine draait nogmaals een rondje. Trap ook gelijk maar even stofgezogen. Reiswieg en de maxicosi voorzien van warme zakken. Zou nog wel meer willen doen maar mn maagzuur zit ondertussen ergens tussen mn oren en muk protesteert. Maar als het hem niet bevalt dan komt hij er maar gewoon uit![]()
Morgen zal ik de ramen nog lappen en een stofdoek door het huis halen.
Zo ff lekker douchen en dan vanmiddag met manlief en kleuter naar buiten om nog even wat van het heerlijke weer mee te pakken.
Ik durf er niet op te hopen, maar het zou mooi zijn als je gelijk hebt. Nu is het een combi van vreselijke vermoeidheid en een bekken dat vrij snel gaat protesteren (maar dat trekt vooralsnog ook wel weer weg), maar ik hou er ernstig rekening mee dat de bekkenpijn me ernstig gaat beperken. Ik heb me voorgenomen dat te respecteren in plaats van er keihard door heen te gaan (en nu maar zien of ik meer op een ezel lijk of dat ik toch een ezelin ben).quote:Op zondag 17 november 2013 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie weet kun jij dat ook als je bijna uitgeteld bent. Ik voel me nu ook wat fitter dan in het begin.
Gefeliciteerd lieve Limone!!quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 12:03 schreef Sethiwe het volgende:
Meld, alles rustig hier.
Bij de andere LLM ook zo te lezen.
Kwisted succes bij de verloskundige.
Ik zag Babbel gisteren ook voorbij komen bij felicitaties Limone, ben benieuwd hoe het met je gaat.
Mabawa mandarijntjes zijn nu ook erg lekker! Maar ik krijg na een paar stukjes al maagzuur, laat staan na 8 mandarijntjes.
Leuk he.quote:Op zondag 17 november 2013 13:49 schreef Babbel1 het volgende:
![]()
![]()
Ik voel hem of haar trouwens wel sinds deze week, krijg bij rust de hele tijd gezellige plopjes... Na de geruststelling bij de verloskundige na de bloeding lag ik op de bank en voelde ik echt 'gewoel' in m'n buik.. Goede timing heeft 'ie
quote:Op zondag 17 november 2013 14:34 schreef martine1984 het volgende:
Kleuter net in de bocht, mama ik weet een leuk liedje: dikke bolle buik maakt mij zo blij , dikke bolle mama maakt mij zo blij ♥♡♥
quote:Op zondag 17 november 2013 13:49 schreef Babbel1 het volgende:
![]()
![]()
Ik voel hem of haar trouwens wel sinds deze week, krijg bij rust de hele tijd gezellige plopjes... Na de geruststelling bij de verloskundige na de bloeding lag ik op de bank en voelde ik echt 'gewoel' in m'n buik.. Goede timing heeft 'ie
Ben bang dat ik straks in hetzelfde schuitje zit. Ik heb waarschijnlijk geen baan als ik straks beval en als ik dan wat vind dan zal ik wel zo snel mogelijk moeten starten. Hoop dus dat je hier vrij snel terecht kunt bij een kinderopvang of dat je misschien een plek kunt reserveren tegen een niet al te groot bedrag. Het hele bedrag ophoesten is inderdaad geen optie.quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Mabawa. het volgende:
Haha Martine wat schattig!
Babbel, wat heerlijk als mini je op die manier kan geruststellen he?!
Chanty, helaas geen tips. Weet wel dat ik het ook heel lastig vind. Wij gaan voor gastouder maar hebben momenteel nog niets nodig want vriend zit zonder werk. En dan is het echt niet te betalen aangezien je ook geen toeslag krijgt. Maarja, wat nou als vriend ineens per direct een baan kan krijgen? Pffff hoofdpijn!
TAP, wat leuk een stofje gevonden en dan ook nog eens moeders die er iets mee kan. Hier heeft mijn tante een gordijntje gemaakt <3
Naast het niksdoen heb ik vandaag toch nog even twee wasjes weggewerkt. En als het laatste droog is gaan er versgewassen lakens op bed! Ik heb altijd meerdere overtreksets maar ik wil perse deze erop hebben
Waarom heb je er moeite mee? Dat heb ik geloof ik gemist.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Purple010 het volgende:
Brief van kinderopvang gekregen met contract erbij voor 2 dagen. Vind het heel erg definitief en geeft me een raar gevoel.
Gaat om periode februari-dec 2014, maar de kleine is er nog niet eens en we moeten deze week tekenen...
Is blijkbaar ook nodig om toeslag aan te vragen. Maar ik heb er op dit moment erg veel moeite mee.
Njoy kinderopvang is een goede opvang!quote:Op zondag 17 november 2013 15:22 schreef Chanty het volgende:
Babbel fijn dat alles goed gaat en je de baby voelt. Bloed is niet tof maar hopelijk volgende week een hele mooie echo
Martine goed bezig
En nikki toch niet behangGa je het er weer zelf op doen? Ben benieuwd wat het geworden is en of je hormonen het nu wel goed vinden.
TAP 14 weken en al een naam, je bent er iig op tijd mee
Zo en nu wachten we op de volgende bevalling
Hier net even in de kinderopvang gedoken maar ik krijg acuut hoofdpijn... pfff wat een aanbod, wat een keuzes en ik heb werkelijk geen idee. Niet eens een idee of ik nog wel opvang nodig ga hebben straksMaar ik heb besloten dat mijn man alles rondom de opvang mag uitpluizen. Ik regel al genoeg andere dingen plus de bevalling zelf
Als er nog mensen uit Zoetermeer zijn die goede ervaringen hebben met een bepaalde kinderopvang dan hoor ik dat graag
Kan ik ook niet exact zeggen,quote:Op zondag 17 november 2013 18:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom heb je er moeite mee? Dat heb ik geloof ik gemist.
Op zich wel een (ogenschijnlijk) fijn kdv gevonden, zie verder mijn andere post.quote:Op zondag 17 november 2013 18:51 schreef Thistleweed het volgende:
Lastig dat je er moeite mee hebt purple.
Wij brengen onze dochter naar een gastouder. We hadden een hele fijne kdv maar die ging sluiten, daarna over geplaatst naar een andere locatie die helemaal niet beviel. Nu we heel blij met de gastouder hoewel ze absoluut niet goedkoop is en ook niet zo heel flexibel.
Hier in de omgeving zijn bijna geen wachtlijsten en kun je eigenlijk op elk gewenst ogenblik beginnen. Misschien de moeite waard om in jullie eigen omgeving na te vragen hoe vol de opvang mogelijkheden zijn.
Ik merk dat ik de laatste tijd er echt niet tegen kan als dingen anders lopen dan dat ik wil. Het liefste zou ik mijn hoofd heel diep in het zand willen steken voor alle dingen die ik moet oplossen. Ook kan ik bepaalde mensen echt niet hebben, wat wel lastig kan zijn als je omgang met die mensen niet kan vermijden. En dan kan ik ook nog eens niets loslaten waardoor ik constant loop te piekeren. Bleh, liefst zou ik me gewoon ziekmelden voor werk, dan zijn mijn grootste zorgen punten weg.
Herkenbaar voor iemand?
Ik weet het maar dat is soms zo lastig. Uiteindelijk is dat ook wat ik doe. Soms lijkt het me alleen zo fijn om er gewoon de brui aan te geven.quote:Schouders proberen op te halen en weer doorrrr.
Nu je dit schrijft besef ik me pad wat ik uit mijn oorspronkelijke post wilde halen, een beetje aandacht en medeleven en nu ik jouwquote:Maar overstuur raken is niet de bedoeling
Kan me voorstellen dat het misschien ook gewoon een raar idee is om je kindje uit handen te geven wat je nu nog zo veilig bij je draagt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Purple010 het volgende:
Brief van kinderopvang gekregen met contract erbij voor 2 dagen. Vind het heel erg definitief en geeft me een raar gevoel.
Gaat om periode februari-dec 2014, maar de kleine is er nog niet eens en we moeten deze week tekenen...
Is blijkbaar ook nodig om toeslag aan te vragen. Maar ik heb er op dit moment erg veel moeite mee.
Zo begonnen de weeen bij mij!quote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef martine1984 het volgende:
Hier al lekker in bed maar ik kan niet echt mn draai vinden. Mn rug is zeurderig, lijkt alsof ik ongesteld moet worden. Vanavond nog wel lekker uiteten geweest met mn mannen bij de Italiaan. Echt heerlijk gegeten.
ik heb enkel ervaring als pw-er, ik heb daar gesolliciteerd, en tijdens mn gesprekken en rondleidingen kreeg ik er gewoon een heel goed gevoel over, ook wat betreft registratielijsten, GGD controle en eisen, maar ook qua personeel.quote:Op zondag 17 november 2013 20:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het misschien ook gewoon een raar idee is om je kindje uit handen te geven wat je nu nog zo veilig bij je draagt.
@GM87: tnxIk had hem al in mijn favorieten gezet om eens langs te gaan maar goede ervaringen zijn altijd nog het beste om een opvang te kiezen.
En inderdaad is mijn idee ook dat ze juist staan te springen om kinderen, toch benadrukt iedereen dat je snel opvang moet regelen. Gaan het sowieso vragen als we lang gaan hoe het zit met wachttijden.
TWvoor jou en komt wel goed schatje
Mabawa: hopelijk gaat het starten
Wie weet zet t door Martine! Je moet toch ergens mee beginnen..quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef martine1984 het volgende:
Ben maar uit bed gegaan. Liggen is niet fijn mn rug blijft zeuren. Ben niet moe genoeg, dus in slaap vallen is lastig. Heb me nu op de bank genesteld met een kruik in mn rug en een fleecekleedje. Beetje tv kijken en wachten op slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |