Jup, I know! Ik ga dagenlang op m'n hand blazen vanaf komende woensdag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Proj ben jij al zover!je bent al bijna op mijn termijn joh! Ik zou vast gaan liggen
![]()
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, I know! Ik ga dagenlang op m'n hand blazen vanaf komende woensdag.
Nou idd! Kom maar door! Spannend, zet m op fruity!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Soempie het volgende:
Limone succes!![]()
![]()
En er is ons een live update beloofd.![]()
![]()
Goed begin! Zowel je app als je updatequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Limone het volgende:
Update: ik heb een weeën app gedownload. Nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:19 schreef Limone het volgende:
of het begint vanavond, dan maak ik haar morgen niet bewust mee![]()
![]()
Bij mij zat z'n bolle hoofdje in de wegquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uit
Jij woont trouwens waar ik ooit woonde! Heb je daar 'altijd' gewoond?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Spannend Limone![]()
Chanty, nee ik woon in Rotterdam en zit daar uiteraard ook bij een verloskundige..
Ik zie dat ik volgende week vrijdag weer moet.. lekker vroeg ook nog: 09:00 uur
Jeujj MedeRotterdammertquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Spannend Limone![]()
Chanty, nee ik woon in Rotterdam en zit daar uiteraard ook bij een verloskundige..
Ik zie dat ik volgende week vrijdag weer moet.. lekker vroeg ook nog: 09:00 uur
Ach, dan is het wel gelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |