Omg hier nog zo eentjequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef Burdie het volgende:
Limone![]()
je meisje wil je ontmoeten
.
Ik moet ervan huilen.
Hier ook hoor! Grouphug?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Omg hier nog zo eentjeLimoentje, jullie Nellie komt eraan!! Wow!
Go go go
Oeh datumtweeling!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef martine1984 het volgende:
Hier ook al weer wat gerommel in mn buik. Kleine krampjes en wat harde buiken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed wasWeer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).
Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaaktToen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje
Ik vond het zo bijzonder om te zien
![]()
![]()
En heel stom, maar ik ben nu al trots op d'r dat ze dat kan
ja ik zeg ze omdat ik gewoon het gevoel heb dat het een meisje is
.
Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.
[ afbeelding ]
Jup, I know! Ik ga dagenlang op m'n hand blazen vanaf komende woensdag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Proj ben jij al zover!je bent al bijna op mijn termijn joh! Ik zou vast gaan liggen
![]()
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, I know! Ik ga dagenlang op m'n hand blazen vanaf komende woensdag.
Nou idd! Kom maar door! Spannend, zet m op fruity!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Soempie het volgende:
Limone succes!![]()
![]()
En er is ons een live update beloofd.![]()
![]()
Goed begin! Zowel je app als je updatequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Limone het volgende:
Update: ik heb een weeën app gedownload. Nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:19 schreef Limone het volgende:
of het begint vanavond, dan maak ik haar morgen niet bewust mee![]()
![]()
Bij mij zat z'n bolle hoofdje in de wegquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uit
Jij woont trouwens waar ik ooit woonde! Heb je daar 'altijd' gewoond?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Spannend Limone![]()
Chanty, nee ik woon in Rotterdam en zit daar uiteraard ook bij een verloskundige..
Ik zie dat ik volgende week vrijdag weer moet.. lekker vroeg ook nog: 09:00 uur
Jeujj MedeRotterdammertquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Spannend Limone![]()
Chanty, nee ik woon in Rotterdam en zit daar uiteraard ook bij een verloskundige..
Ik zie dat ik volgende week vrijdag weer moet.. lekker vroeg ook nog: 09:00 uur
Ach, dan is het wel gelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja lach maar! Het komt er dan met liters uit
Ik zie je echt zitten/liggen/hangen met een moeilijk hoofd en ondertussen met moeite hier nog wat typen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Limone het volgende:
Kleur was goed. De weeën zijn begonnen. Pittig. Topictitel:
Ik heb juist beeld van een hyperactief rond sprigende Limonequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik zie je echt zitten/liggen/hangen met een moeilijk hoofd en ondertussen met moeite hier nog wat typen.![]()
Typtyp *aaaaauwww* typtyptyptyp *aaaaautsj* typtypcorrectietyptyp
Maar ze typt heul geen volzinnen meer!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb juist beeld van een hyperactief rond sprigende Limone.
Happy Birthgivingday!!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Limone het volgende:
Kleur was goed. De weeën zijn begonnen. Pittig. Topictitel:
Wolf & Beertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Luisteren met haar oor probeerr ze iig al..[ link | afbeelding ]
ja,ZE! (billen ondersteboven. Pijltje wijst naar geslacht)
[ link | afbeelding ]
En nog een miniii filmpje met bewegende voetjes
[ link | afbeelding ]
[b]Mag er meisje achter mijn naam?[b]
Wat leuk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Luisteren met haar oor probeerr ze iig al..[ link | afbeelding ]
ja,ZE! (billen ondersteboven. Pijltje wijst naar geslacht)
[ link | afbeelding ]
En nog een miniii filmpje met bewegende voetjes
[ link | afbeelding ]
[b]Mag er meisje achter mijn naam?[b]
Hahaha nee... en ook geen Vlinder (omg ik typte Vlindur),Mensje,Tijger oidquote:
haha ja!!! Vlindur!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha nee... en ook geen Vlinder (omg ik typte Vlindur),Mensje,Tijger oid
Een jochie had ze Peter kunnen noemen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha ja!!! Vlindur!
Heb je al wat in je hoofd dan? Ben best wel benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |