Vorige zwangerschap had ik inderdaad ook een inleiding met 40 weken 5 dagen. De dag daarvoor was ik opgenomen in het ziekenhuis met beginnende Hellp. S ochtend gingen ze kijken of ik eventueel inleidbaar zou zijn. Toen werd 4 cm ontsluiting geconstateerd dus toen werd besloten tot een infuus. Was binnen 5 uurtjes een zoon rijkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Soempie het volgende:
Bij Limone heeft de seks gewerkt, dames.
Martine, bij de vorige had je toch een inleiding? Was de reden het langer doorlopen dan 40/41/42 weken? Hier werd in elk geval al aangegeven dat ze verwachten dat ik weer langer doorloop, omdat dat de vorige keer ook gebeurde? Ik heb me dus maar ingesteld op 41 weken..
En wat lief van je kleuter.![]()
Hier vanmiddag denk ik 'last' van adrenaline (we gaan Sinterklaas zien!), dat ik zo de stad door kon. Nu zit ik als een oud wijf op de bank en doet het verrekte zeer. Zo lekker in bad.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Update: om 00:10 is Marie thuis geboren! 51cm en 4kg en een beetje ligt nu aan mijn borst. Foto's en het verhaal volgen later!
Haha ja dat deden we in het begin maar is nu niet zo comfi meer. Maar ik laat mn benen gewoon op bed staan. Alsof ik een boekje lees zeg maarquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
Dat is niet het toppunt van luie seks hoor. Gewoon op je zij rollen, hoef je ook je benen niet op te tillen.![]()
![]()
Martine, duidelijk.Ik dacht meer omdat je gevoelens hebt van ongeduld, graag willen, enz. Het helpt bij mij hopelijk dat ik me heb ingesteld op 41 weken. Maarja, misschien zit ik over een paar weken wel net als jij...
Kan het me wel voorstellen als anderen je voor gaan en je je ondertussen ook zorgen maakt.
Zie ik nu voor het eerst dat jij twee meisjes krijgt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:57 schreef Musique het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Limone met jullie dochter Marie
![]()
Wat fantastisch dat het zo vlot is gegaan!!
Poppejans een meisje![]()
![]()
Kursor alweer 14 weken!! You go girl!
Een mooie echo voor Chanty![]()
![]()
Twinkle van harte met je zwangerschap![]()
![]()
De rest ben ik vergetenNo offence!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zie ik nu voor het eerst dat jij twee meisjes krijgt?![]()
Ik heb je al even niet in de gaten gehouden maar ik vind jou nog steeds heel bijzonder, omdat jij de allereerste was die wist dat F F ging heten. En dan krijg jij twee meisjes, ik vind het super!
Ik moest vorige keer mijn telefoon uitzetten, omdat t ruis gaf haha. Dus denk niet dat t lukt/mag!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:19 schreef Suikertante het volgende:
Maar jij bent zwanger, dus dan mag dat gewoon hoor!
En Kwisted, ik hoop dat je een vrolijk hartje hoort morgen! (en als je het leuk vindt: vergeet t niet op te nemen met je telefoon! Ik schoot laatst bijna vol toen ik 't weer tegen kwam)
Dat eerste duurt nog even, 't ander nog 5 maanden, maar ik gluur wel hoor!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik moest vorige keer mijn telefoon uitzetten, omdat t ruis gaf haha. Dus denk niet dat t lukt/mag!
Ga jij ook eens even gauw n 2e maken. Kun je hier gezellig meekletsen!
En anders over n poosje bij de dreumesjes he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |