Hey, dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Olf het volgende:
Even jaren he, dus 2016 hatseflats. Tot dan
Ik ben ook nooit zo goed in op tijd komen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Mabawa. het volgende:
Jaaaa lief Limoentje daar is jullie Nellie! Wat een prachtige naam heeft ze gekregenEn wat is het vlug gegaan!!
Ik droomde vannacht dat Skips me op kwam halen om je live te supportenMaar dat zouden we niet eens gered hebben want dat was om 2.38
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Hormonen..ik heb tijdens het kijken naar de intocht al drie keer een huilbui gehad, omdat het zo moooohooi is. En m'n dreumes: 'gaat het? mama, gaat het? *knuffel geeft*'.
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Hormonen..ik heb tijdens het kijken naar de intocht al drie keer een huilbui gehad, omdat het zo moooohooi is. En m'n dreumes: 'gaat het? mama, gaat het? *knuffel geeft*'.
![]()
Haaaa ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
![]()
Troost je, ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |