Limone, van harte gefeliciteerd met jullie Marie!quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Update: om 00:10 is Marie thuis geboren! 51cm en 4kg en een beetje ligt nu aan mijn borst. Foto's en het verhaal volgen later!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:28 schreef martine1984 het volgende:
Twinkly welkom en gefeliciteerd!
Purple ga jij nu de volgende zijn? Succes!
Meld met muk in buik. Heerlijk geslapen nu snel opstaan want over een half uur staat er al weer bezoek voor de deur.
Ik kreeg een hartverzakking! Maar het is Twinklequote:
Het weekend is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]Jij zou toch zorgen voor tweede baby dit weekend
Haha ha dat geloof ik. Djenna is 27 oktober 1 geworden. Theoretisch is haar opvolger op haar verjaardag ergens verwektquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking! Maar het is Twinkle
Gefeliciteerd! Hoe oud is je andere kindje?
Hoe vaak per dag doen jullie het in hemelsnaam??quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:01 schreef Twinkle20 het volgende: Theoretisch is haar opvolger op haar verjaardag ergens verwekt
We zijn echt met veel he?? En nog meer bezig ook. Benieuwd met wie van onze eerdere lichting we nog allemaal dit topic gaan delenquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:55 schreef Kursor het volgende:
Welkom Twinkle. Jeetje, er zijn er echt al best wat nu die vorig jaar zo ongeveer met mij uitgerekend waren Allemaal al aan de tweede toe. Stelletje vluggelingen allemaal. (Maar niet teveel over nadenken....ik ben tenslotte nu echt al bijna 14 weken.)
Kom gezellig met ons mee barsten!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:18 schreef Olf het volgende:
En ook nog streepjes voor Twinkle? Wauw, gefeliciteerd! Herfst 2012-generatie gaat los!
ik las batsen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons mee barsten!
Ja sjonge jullie maken het heel aanlokkelijk, en 20 maanden leeftijdsverschil zou best prima zijn en aah aaah aaaaah jaaaaaaaaa, maar toch nee. Even afstuderen enzo. Wat jammer dat ik een ratio heb he. En ik val niet onder de herfstgeneratie, het is toch al 3 dagen winter op haar verjaardag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons mee barsten!
Ratio schmatio!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:28 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja sjonge jullie maken het heel aanlokkelijk, en 20 maanden leeftijdsverschil zou best prima zijn en aah aaah aaaaah jaaaaaaaaa, maar toch nee. Even afstuderen enzo. Wat jammer dat ik een ratio heb he. En ik val niet onder de herfstgeneratie, het is toch al 3 dagen winter op haar verjaardag.Als jullie allemaal op dit tempo doorga, haak ik bij kind 3 weer aan
.
quote:
Even jaren he, dus 2016 hatseflats. Tot danquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ratio schmatio!
nee, ik snap t wel. Ik nummer drie, jij nummer twee dan. Deal!
Wow wat heb je dat snel gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Update: om 00:10 is Marie thuis geboren! 51cm en 4kg en een beetje ligt nu aan mijn borst. Foto's en het verhaal volgen later!
Hey, dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Olf het volgende:
Even jaren he, dus 2016 hatseflats. Tot dan
Ik ben ook nooit zo goed in op tijd komen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Mabawa. het volgende:
Jaaaa lief Limoentje daar is jullie Nellie! Wat een prachtige naam heeft ze gekregenEn wat is het vlug gegaan!!
Ik droomde vannacht dat Skips me op kwam halen om je live te supportenMaar dat zouden we niet eens gered hebben want dat was om 2.38
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Hormonen..ik heb tijdens het kijken naar de intocht al drie keer een huilbui gehad, omdat het zo moooohooi is. En m'n dreumes: 'gaat het? mama, gaat het? *knuffel geeft*'.
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Hormonen..ik heb tijdens het kijken naar de intocht al drie keer een huilbui gehad, omdat het zo moooohooi is. En m'n dreumes: 'gaat het? mama, gaat het? *knuffel geeft*'.
![]()
Haaaa ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
![]()
Troost je, ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
![]()
En dan nu een drieling aan het bouwen zijn. Ligt wel een beetje in de lijn der verwachtingquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:19 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is echt nooit meer goed gekomen.
Of misschien moet ik er toch even een testje aan wagen
Ja, daarom durf ik ook geen 4e. Bang dat nummer 5 en 6 ook meteen meekomen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan nu een drieling aan het bouwen zijn. Ligt wel een beetje in de lijn der verwachting
Hahahahaha jij tiept het, ik dacht hetquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan nu een drieling aan het bouwen zijn. Ligt wel een beetje in de lijn der verwachting
Jij bent gewoon een vrieskast!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef DJMomo het volgende:
Serieus!? Jullie zijn echt emotioneel incontinent!
Klopt. And proud of it. :yquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vrieskast!
quote:
Bij mij deed het gister nietsquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:56 schreef Purple010 het volgende:
Risico genomen: pannenkoeken gegeten!
LOL, dat je daar energie voor hebt woowie!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Bij mij deed het gister niets
Ik heb net een minuut of 20 flink gedanst.Kreeg het ineens in mn bol.
Ja mijn vriend keek me ook al raar aan. Vooral omdat ik enorm last had van heupen en schaambot na het vele lopen vanmorgen/vanmiddag. En nu heb ik ook nog last van mn rugquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Purple010 het volgende:
[..]
LOL, dat je daar energie voor hebt woowie!
Ja daar dacht ik ook aan! Ik zou gister voor een vluggertje gaan, maar als ik eenmaal in bed lig dan kan ik niet meer hoor. Zin is er toch al niet dus het is bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Soempie het volgende:
Bij Limone heeft de seks gewerkt, dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |