Hoe vaak per dag doen jullie het in hemelsnaam??quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:01 schreef Twinkle20 het volgende: Theoretisch is haar opvolger op haar verjaardag ergens verwekt
We zijn echt met veel he?? En nog meer bezig ook. Benieuwd met wie van onze eerdere lichting we nog allemaal dit topic gaan delenquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:55 schreef Kursor het volgende:
Welkom Twinkle. Jeetje, er zijn er echt al best wat nu die vorig jaar zo ongeveer met mij uitgerekend waren Allemaal al aan de tweede toe. Stelletje vluggelingen allemaal. (Maar niet teveel over nadenken....ik ben tenslotte nu echt al bijna 14 weken.)
Kom gezellig met ons mee barsten!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:18 schreef Olf het volgende:
En ook nog streepjes voor Twinkle? Wauw, gefeliciteerd! Herfst 2012-generatie gaat los!
ik las batsen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons mee barsten!
Ja sjonge jullie maken het heel aanlokkelijk, en 20 maanden leeftijdsverschil zou best prima zijn en aah aaah aaaaah jaaaaaaaaa, maar toch nee. Even afstuderen enzo. Wat jammer dat ik een ratio heb he. En ik val niet onder de herfstgeneratie, het is toch al 3 dagen winter op haar verjaardag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons mee barsten!
Ratio schmatio!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:28 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja sjonge jullie maken het heel aanlokkelijk, en 20 maanden leeftijdsverschil zou best prima zijn en aah aaah aaaaah jaaaaaaaaa, maar toch nee. Even afstuderen enzo. Wat jammer dat ik een ratio heb he. En ik val niet onder de herfstgeneratie, het is toch al 3 dagen winter op haar verjaardag.Als jullie allemaal op dit tempo doorga, haak ik bij kind 3 weer aan
.
quote:
Even jaren he, dus 2016 hatseflats. Tot danquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ratio schmatio!
nee, ik snap t wel. Ik nummer drie, jij nummer twee dan. Deal!
Wow wat heb je dat snel gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Limone het volgende:
Update: om 00:10 is Marie thuis geboren! 51cm en 4kg en een beetje ligt nu aan mijn borst. Foto's en het verhaal volgen later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |