Nu je dit schrijft besef ik me pad wat ik uit mijn oorspronkelijke post wilde halen, een beetje aandacht en medeleven en nu ik jouwquote:Maar overstuur raken is niet de bedoeling
Kan me voorstellen dat het misschien ook gewoon een raar idee is om je kindje uit handen te geven wat je nu nog zo veilig bij je draagt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Purple010 het volgende:
Brief van kinderopvang gekregen met contract erbij voor 2 dagen. Vind het heel erg definitief en geeft me een raar gevoel.
Gaat om periode februari-dec 2014, maar de kleine is er nog niet eens en we moeten deze week tekenen...
Is blijkbaar ook nodig om toeslag aan te vragen. Maar ik heb er op dit moment erg veel moeite mee.
Zo begonnen de weeen bij mij!quote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef martine1984 het volgende:
Hier al lekker in bed maar ik kan niet echt mn draai vinden. Mn rug is zeurderig, lijkt alsof ik ongesteld moet worden. Vanavond nog wel lekker uiteten geweest met mn mannen bij de Italiaan. Echt heerlijk gegeten.
ik heb enkel ervaring als pw-er, ik heb daar gesolliciteerd, en tijdens mn gesprekken en rondleidingen kreeg ik er gewoon een heel goed gevoel over, ook wat betreft registratielijsten, GGD controle en eisen, maar ook qua personeel.quote:Op zondag 17 november 2013 20:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het misschien ook gewoon een raar idee is om je kindje uit handen te geven wat je nu nog zo veilig bij je draagt.
@GM87: tnxIk had hem al in mijn favorieten gezet om eens langs te gaan maar goede ervaringen zijn altijd nog het beste om een opvang te kiezen.
En inderdaad is mijn idee ook dat ze juist staan te springen om kinderen, toch benadrukt iedereen dat je snel opvang moet regelen. Gaan het sowieso vragen als we lang gaan hoe het zit met wachttijden.
TWvoor jou en komt wel goed schatje
Mabawa: hopelijk gaat het starten
Wie weet zet t door Martine! Je moet toch ergens mee beginnen..quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef martine1984 het volgende:
Ben maar uit bed gegaan. Liggen is niet fijn mn rug blijft zeuren. Ben niet moe genoeg, dus in slaap vallen is lastig. Heb me nu op de bank genesteld met een kruik in mn rug en een fleecekleedje. Beetje tv kijken en wachten op slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |