abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133336382
rustig aan allemaal dames!

KP, ja hoor. zo moeilijk is de naam ook weer niet! en nog even gedud.... en dan nog denk ik dat Jaap hier Jaap blijft :+
(overigens zal ik van de week vent maar even herbevesting vragen :') )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133336387
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen :)

14 weken vandaag!!

///knip///

Oh en we hebben eindelijk een jongensnaam :)
:+ :o

ennieweej, jompel voor je kwispel! en veel plezier!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133336561
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP ik snap heel goed dat je het zat was. Maar kijk je wel een beetje uit. :*

Dot das niet leuk. Gaat het nu beter?

Ik heb dit weekend echt teveel gedaan. Eerst vrijdag 3 uur met de peuter in het bos geweest want het was zulk lekker weer. Toen 's avonds 2 uur autogereden, gisteren 2 uur intocht sinterklaas gedaan en nu ben ik helemaal stijfjes. Vandaag maar even een dagje rustig aan doen geloof ik. :)
Ja, de paracetamol helpt wel, maar is nu wel weer uitgewerkt heb ik het gevoel. Ik herhaal het vanmiddag nog wel even voor een dutje :) En zondagen horen lekker lui te zijn ;) Knap dat je nog 3 uur kunt lopen met je kerels! Ik was vrijdag even bij de Hornbach en de Ikea en ik had me toch een lage rugpijn van al dat staan, hangen en lopen :X
pi_133336588
Limone, gefeliciteerd!!!
pi_133336725
Goedemorgen, ik schijn vannacht met een kat op mn buik te hebben geslapen. Op mn zij en kat er bovenop. Oja en snurken!

Vandaag lekker zondag houden! Twijfel nog over een visite, maar heb eigenlijk niet echt fut..
pi_133336884
Meld!

Hier ook een lekkere zondag in joggingsbroek en slobsokken op de bank. Maar ik twijfel of ik toch niet iets wil doen. Hier lekker geslapen alleen echt vreselijk veel maagzuur dus het duurde even voor ik weer comfi was. Maarja wat wil je na een stuk of 8 mandarijntjes :')

Tap 14 weken alweer!

Kwis succes bij de vk :) Hopelijk een mooi treintje te horen.

Kim, ben je weer een beetje bijgekomen. In dit geval toch maar niet naar je hormonen luisteren en gaan sjouwen enzo hoor! :*
pi_133337179
Zo, vandaag gaat m'n vriend de babykamer de laatste puntjes op de i zetten.
Dan meubeltjes terug er in en dan ga ik langzaamaan de kleertjes eens wassen en alles inruimen, nog shoppen voor wat leuke schilderijtjes aan de muren... Of een mooie muursticker ofzo...
In ieder geval willen we ruim van te voren klaar zijn omdat het vorige zwangerschap zo mis is gegaan en ik niks meer heb kunnen regelen door ziekenhuisopname met 34 weken.
Je hebt toch steeds weer in je achterhoofd dat het weer kan gebeuren....

Nog iets, weet iemand dat...? Mijn zoon is met 37 weken geboren. Is de kans bij een tweede nu groter dat ie ook weer wat eerder komt of is daar niks van te zeggen?
pi_133337300
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:Nog iets, weet iemand dat...? Mijn zoon is met 37 weken geboren. Is de kans bij een tweede nu groter dat ie ook weer wat eerder komt of is daar niks van te zeggen?
Volgens mij ligt dat aan de reden van de eerdere vroeggeboorte. Denk dat als er echt verhoogd risico zou zijn, ze dat wel met je hadden besproken?
pi_133337355
Nou, hij heeft verder niet in de couveuse gelegen, geboren met 37 weken en drie dagen en alles was meteen goed, dus wel op tijd. Maar heb je dan meer kans dat de tweede ook weer wat eerder komt?
Ik had een hoge bloeddruk, maar weet niet of dat de reden is geweest dat ie wat eerder kwam. Hij was voor 37 weken ook een flinke baby.
Maar misschien is het een beter idee dat met m'n vk te bespreken. :)
pi_133337393
37w is toch gewoon a terme? Niets vroeggeboorte.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 17 november 2013 @ 10:45:03 #236
30252 Soempie
Procreating
pi_133337399
Als het gaat om pre-eclampsie, dan is de kans daarop volgens mij kleiner bij een volgende zwangerschap.

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

Maar misschien is het een beter idee dat met m'n vk te bespreken. :)
:Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 17 november 2013 @ 10:45:38 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_133337402
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:44 schreef DJMomo het volgende:
37w is toch gewoon a terme? Niets vroeggeboorte.
Nee, maar ze is wel met 34 weken in het ziekenhuis gekomen...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133337465
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:45 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee, maar ze is wel met 34 weken in het ziekenhuis gekomen...
Ja, dat was dus ivm die hoge bloeddruk en afwijkende bloedwaarden.
pi_133337588
Meld!

Redelijk geslapen, al doet alles zeer.

Mijn tweelingzus is van allebei haar kinderen met 37,5 bevallen. Gewoon op de natuurlijke manier begonnen. Maar verder heb ik er weinig verstand van :{w
pi_133338359
Mijn schoonzus kreeg haar eerste met 35 weken en de tweede met 41 weken. Mn schoonmoeder had daarin tegen de eerste met 33 weken en de tweede met 34 weken. Dus er is volgens mij geen pijl op te trekken.
pi_133338605
Meld, alles rustig hier.
Bij de andere LLM ook zo te lezen.

Kwisted succes bij de verloskundige.

Ik zag Babbel gisteren ook voorbij komen bij felicitaties Limone, ben benieuwd hoe het met je gaat.

Mabawa mandarijntjes zijn nu ook erg lekker! Maar ik krijg na een paar stukjes al maagzuur, laat staan na 8 mandarijntjes.
  zondag 17 november 2013 @ 12:05:24 #242
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133338628
Hoi!

Het ladekastje is voordat we naar bed gingen nog onder de kapstok geëindigd, dus ik was content :9. Vanochtend wel weer een aardige hoeveelheid bloed na toiletbezoek, maar omdat ik het dan kan linken heb ik meer het gevoel dat het erbij hoort. Ofzo. Verder hebben we vanochtend t kamertje besteld! Bopita O+ . Ik heb ineens haast, geloof ik. Kan het maar beter af hebben!

Voor ervaringen mbt vroeggeboortes kan ik alleen zeggen dat ik met 35.2 geboren ben en m'n broertje met 31 weken. Niet heel positief, maar volgens mij compleet andere redenen. Verder ken ik alleen vroeggeboren kindjes die (nog) geen broertjes of zusjes hebben.

Mabawa 8 mandarijntjes? :D ik vond mezelf al een ei na 4 stuks in een kwartier hahah.

Tap 14 weken *O*

Meldplichtigen gesignaleerd *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133338893
Ze zijn zooo lekker :@
  zondag 17 november 2013 @ 12:58:30 #244
30252 Soempie
Procreating
pi_133339782
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ze zijn zooo lekker :@
Ja, m'n lievelingsfruit. :Y Krijg nu alleen al na 1 partje last van maagzuur. ;( Volgend jaar beter!
pi_133340228
Oh wat balen! Nou ik neem er wel eentje voor jou dan B-)
Ik heb er nog 3 liggen en zit al heel de tijd te bedenken of ik ze nu of straks opeet, verdelen is geen optie. Ik vond een chocoladereep onder in de kast maar die is niet te vreten en nu heb ik dus trek in lekkere chocolade maar in dit durp is alles dicht op zondag.
pi_133340278
Zo badkamer is gepoetst, cake is gebakken. Wasmachine draait nogmaals een rondje. Trap ook gelijk maar even stofgezogen. Reiswieg en de maxicosi voorzien van warme zakken. Zou nog wel meer willen doen maar mn maagzuur zit ondertussen ergens tussen mn oren en muk protesteert. Maar als het hem niet bevalt dan komt hij er maar gewoon uit ;)
Morgen zal ik de ramen nog lappen en een stofdoek door het huis halen.
Zo ff lekker douchen en dan vanmiddag met manlief en kleuter naar buiten om nog even wat van het heerlijke weer mee te pakken.
pi_133340370
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef martine1984 het volgende:
Zo badkamer is gepoetst, cake is gebakken. Wasmachine draait nogmaals een rondje. Trap ook gelijk maar even stofgezogen. Reiswieg en de maxicosi voorzien van warme zakken. Zou nog wel meer willen doen maar mn maagzuur zit ondertussen ergens tussen mn oren en muk protesteert. Maar als het hem niet bevalt dan komt hij er maar gewoon uit ;)
Zo ff lekker douchen en dan vanmiddag met manlief en kleuter naar buiten om nog even wat van het heerlijke weer mee te pakken.
Jeetje Martine, jij hebt nu wel enorme nesteldrang zeg! Dat je lijf dat nog redt.
Voel me ook gelijk wel een enorme kneus, want ik red dat nu allemaal allang niet meer (en probeer me daar aan over te geven).
pi_133340465
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef Kursor het volgende:

[..]

Jeetje Martine, jij hebt nu wel enorme nesteldrang zeg! Dat je lijf dat nog redt.
Voel me ook gelijk wel een enorme kneus, want ik red dat nu allemaal allang niet meer (en probeer me daar aan over te geven).
Wie weet kun jij dat ook als je bijna uitgeteld bent. Ik voel me nu ook wat fitter dan in het begin.
pi_133340511
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef martine1984 het volgende:
Wow wat een actie. Ik ben niet zo actief! Kwam niet verder dan keuken opruimen, vaatwasser en wasmachine...
pi_133340544
Nou Martine inderdaad. Zou willen dat ik zin had in de helft. Hier gebeurt echt helemaal niets! Af en toe het hoognodige, maar meestal doet vriend dat.
Moet wel zeggen dat voor de baby echt werkelijk alles klaar staat dus dat hoeft niet meer. Huis is nu alleen nog bijhouden gelukkig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')