quote:Op zondag 17 november 2013 08:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen
14 weken vandaag!!
///knip///
Oh en we hebben eindelijk een jongensnaam
Ja, de paracetamol helpt wel, maar is nu wel weer uitgewerkt heb ik het gevoel. Ik herhaal het vanmiddag nog wel even voor een dutjequote:Op zondag 17 november 2013 08:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP ik snap heel goed dat je het zat was. Maar kijk je wel een beetje uit.
Dot das niet leuk. Gaat het nu beter?
Ik heb dit weekend echt teveel gedaan. Eerst vrijdag 3 uur met de peuter in het bos geweest want het was zulk lekker weer. Toen 's avonds 2 uur autogereden, gisteren 2 uur intocht sinterklaas gedaan en nu ben ik helemaal stijfjes. Vandaag maar even een dagje rustig aan doen geloof ik.
Volgens mij ligt dat aan de reden van de eerdere vroeggeboorte. Denk dat als er echt verhoogd risico zou zijn, ze dat wel met je hadden besproken?quote:Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:Nog iets, weet iemand dat...? Mijn zoon is met 37 weken geboren. Is de kans bij een tweede nu groter dat ie ook weer wat eerder komt of is daar niks van te zeggen?
quote:Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar misschien is het een beter idee dat met m'n vk te bespreken.
Nee, maar ze is wel met 34 weken in het ziekenhuis gekomen...quote:Op zondag 17 november 2013 10:44 schreef DJMomo het volgende:
37w is toch gewoon a terme? Niets vroeggeboorte.
Ja, dat was dus ivm die hoge bloeddruk en afwijkende bloedwaarden.quote:Op zondag 17 november 2013 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel met 34 weken in het ziekenhuis gekomen...
Ja, m'n lievelingsfruit.quote:
Jeetje Martine, jij hebt nu wel enorme nesteldrang zeg! Dat je lijf dat nog redt.quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef martine1984 het volgende:
Zo badkamer is gepoetst, cake is gebakken. Wasmachine draait nogmaals een rondje. Trap ook gelijk maar even stofgezogen. Reiswieg en de maxicosi voorzien van warme zakken. Zou nog wel meer willen doen maar mn maagzuur zit ondertussen ergens tussen mn oren en muk protesteert. Maar als het hem niet bevalt dan komt hij er maar gewoon uit![]()
Morgen zal ik de ramen nog lappen en een stofdoek door het huis halen.
Zo ff lekker douchen en dan vanmiddag met manlief en kleuter naar buiten om nog even wat van het heerlijke weer mee te pakken.
Wie weet kun jij dat ook als je bijna uitgeteld bent. Ik voel me nu ook wat fitter dan in het begin.quote:Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef Kursor het volgende:
[..]
Jeetje Martine, jij hebt nu wel enorme nesteldrang zeg! Dat je lijf dat nog redt.
Voel me ook gelijk wel een enorme kneus, want ik red dat nu allemaal allang niet meer (en probeer me daar aan over te geven).
Wow wat een actie. Ik ben niet zo actief! Kwam niet verder dan keuken opruimen, vaatwasser en wasmachine...quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef martine1984 het volgende:
Zo badkamer is gepoetst, cake is gebakken. Wasmachine draait nogmaals een rondje. Trap ook gelijk maar even stofgezogen. Reiswieg en de maxicosi voorzien van warme zakken. Zou nog wel meer willen doen maar mn maagzuur zit ondertussen ergens tussen mn oren en muk protesteert. Maar als het hem niet bevalt dan komt hij er maar gewoon uit![]()
Morgen zal ik de ramen nog lappen en een stofdoek door het huis halen.
Zo ff lekker douchen en dan vanmiddag met manlief en kleuter naar buiten om nog even wat van het heerlijke weer mee te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |