SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 15-11-2013 17:18:11 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan niet zeggen dat dat vorig jaar nooit gebeurdequote:Heb ook potjes gehad met 10 op doel en 5 goals..
![]()
Er klopt iets niet bij de broek van Rinus op die foto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat hele outfitquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Er klopt iets niet bij de broek van Rinus op die fotoDie pet moet ik hebben overigens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Snap ik ook wel hoor met zo een geil stuk naast hem.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Er klopt iets niet bij de broek van Rinus op die foto![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
DatDie hele outfitDie pet moet ik hebben overigens.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wie staat er in godsnaam op 1 bij jou danquote:
#FreeTrapz![]()
Deze puush heb ik gekregen van de rossige meester himselfquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie staat er in godsnaam op 1 bij jou dan
Hij staat bovenaan in mijn ranglijst![]()
wat ik bedoelde iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie staat er in godsnaam op 1 bij jou dan'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Huur ik een neger van ManU voor mn middenveld omdat die lui steeds moe zijn, is deze kerel na 1 helft al 60%![]()
![]()
Neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de bob rossige meester ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze puush heb ik gekregen van de rossige meester himself
Hij staat bovenaan in mijn ranglijst![]()
bij mij staat hij ook boven aan. toch jammer dat het op zo'n manier moet
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
Er komt een samenwerking van deze legendes aan. Kan niet wachten.
[ afbeelding ]![]()
Die broek![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zo jij hebt een berg autobuyer vriendenquote:
#FreeTrapz![]()
jupquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijd voor silver happy hour ofzo..schiet echt niet op zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is dan ook zowat de beste spits van de bbva en dat terwijl t een silver is.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe kan een silver voor 400k gaan lol
Niet zo vreemd. Maar bij El Arabi had ik het niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe kan een silver voor 400k gaan lolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je die stats maar eens bekijken, is amper een silver te noemen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe kan een silver voor 400k gaan lolBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Maar het is nog steeds een Marokkaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die is dan ook zowat de beste spits van de bbva en dat terwijl t een silver is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu al 20k.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe duur is Lalalalalallana dan?
20k duurder op xbox..als UTT klopt..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
True, maar nationaliteiten zijn toch minder belangrijk geworden. Je hebt toch bijna alleen maar volledige league teams. Of nationaliteiten maar daar zal ie wel in niet in gebruikt worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds een Marokkaan.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Say what?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Die coinbetaler van Djeetje maakt 3+ miljoen per dagMeer dan 200 accounts
![]()
Plus dat je daarmee je rating lekker omlaag haalt voor single matchesBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dreetje was zelf toch ook laatst bezig om een stuk of 50 nieuwe accounts te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Die coinbetaler van Djeetje maakt 3+ miljoen per dagMeer dan 200 accounts
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Voor die man dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dreetje was zelf toch ook laatst bezig om een stuk of 50 nieuwe accounts te maken?![]()
Wat een hoerenspel zeg. Verlies 4 potjes achter elkaar, komt geen bal aan. Niets lukt... Uiteindelijk heb ik nog 3 punten nodig om te promoveren. Kom ik tegen iemand met bronzen spelers en wat ik vermoed gaat ook gebeuren. Hij trapt af, gaat weg en ik krijg maar 1 punt. Ik word hier zo moe van, fix dat hoerenspel is een keer.![]()
1e wedstrijd 1-0 gewonnen van Liverpool
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
why the F*** is IF fabregas zo duur. kan je ongeveer 3 keer pogba van kopen. lijkt mij minstens zo goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Langzaam en zwak, niet geschikt voor FUT 14 dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef FCsuarez het volgende:
why the F*** is IF fabregas zo duur. kan je ongeveer 3 keer pogba van kopen. lijkt mij minstens zo goed.![]()
hoi djeetjequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:06 schreef futcoinz het volgende:
Iemand interesse in ps3 coins? Ik heb een paar miljoen op voorraad. Ik heb me door djeetje laten vertellen dat hier legit kopers zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
doei drequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:06 schreef futcoinz het volgende:
Iemand interesse in ps3 coins? Ik heb een paar miljoen op voorraad. Ik heb me door djeetje laten vertellen dat hier legit kopers zijn![]()
ok djeetjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Rickie Lambert Hattrick
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
dit gaat over fabregas... waarom is die dan zo duur ? huuuuuuquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Langzaam en zwak, niet geschikt voor FUT 14 dus
#FreeTrapz![]()
Zo, Thiago Silva is ook ineens qua prijs omhoog gegaan. Was die van mij nu snel kwijt voor 50K toen ik hem er vandaag opzette.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Barça fap.gifquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit gaat over fabregas... waarom is die dan zo duur ? huuuuuuSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Misschien letten mensen wel niet op zoals bij de meeste van je deals.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Zo, Thiago Silva is ook ineens qua prijs omhoog gegaan. Was die van mij nu snel kwijt voor 50K toen ik hem er vandaag opzette.![]()
Nee, nu lette ik zelf niet op. Had hem voor meer kunnen verkopen. Maar goed, had hem een tijdje geleden zelf voor maar 37K ofzo gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien letten mensen wel niet op zoals bij de meeste van je deals.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Is zo'n 50K pack een beetje leuk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:15 schreef DutchSL het volgende:
happy hour met 50k packs
Hopelijk zakken Pogba-Boateng hierdoor wat.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
jep, bijna altijd winstquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is zo'n 50K pack een beetje leuk?![]()
Niet als Benatia de beste speler is die er in zit zoals bij mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is zo'n 50K pack een beetje leuk?![]()
![]()
Dat is wel zuur. Ik vind packs kopen eigenlijk altijd zonde van mijn coins.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet als Benatia de beste speler is die er in zit zoals bij mijWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
+ duplicate Ibarbo, dat is dan de duurste speler denk ik
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke speler is dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ..
Had hij het maar met IF Parolo gedaan, dan had ik er nog wat aan![]()
![]()
Zit te twijfelen of ik ook zo'n 50k pack open
Weak been?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef wonton het volgende:
Die stats van Son doen me denken aan Podolski, alleen dan met 5wbRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Portugal door maar CR7 met een gebroken beenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef DePresident. het volgende:
Voorspellingen voor Portugal - Zweden?Young bloods everywhere....![]()
dat zou wel eens een "pittige" wedstrijd kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef wieisboos het volgende:
waarom zendt Fox nou weer Engeland - Chili uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou wel eens een "pittige" wedstrijd kunnen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
2-2quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef DePresident. het volgende:
Voorspellingen voor Portugal - Zweden?
lololol Chedjou![]()
Bijna 1-0Hala Madrid !
Die flikker zijn wel hel OP in FM hoor.quote:Al die Turkse 'scouts' voor de FM database zijn fanatieke Galatasaray supporters. Daar wordt echt al jaren over geklaagd. Fenerbahce is kwa waarde en financieën de grootste club in Turkije, maar in FM is er bijzonder weinig mogelijk.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thuis maakte ik ze volledig af maar uit was Muesli ziek bezigquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die flikker zijn wel hel OP in FM hoor.Al die Turkse 'scouts' voor de FM database zijn fanatieke Galatasaray supporters. Daar wordt echt al jaren over geklaagd. Fenerbahce is kwa waarde en financieën de grootste club in Turkije, maar in FM is er bijzonder weinig mogelijk.
![]()
Wat is je team? Ik had in mijn 1e game met Fener, begin 4e seizoen, transfervrij Zlatan binnen gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thuis maakte ik ze volledig af maar uit was Muesli ziek bezig
Porto, was CLquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat is je team? Ik had in mijn 1e game met Fener, begin 4e seizoen, transfervrij Zlatan binnen gehaald.![]()
alleen als het een downfix wordquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef DutchSL het volgende:
Even Ibra en Ronaldo pricefixen, wie doet er mee?
tevens 50K packs gemist zie ikmooi kan ik die bende niet kopen ook.
#FreeTrapz![]()
Ik besefte me vandaag dat ik Vilhena op CM eigenlijk maar gewoon kut vind in mijn silver team. Gaat er weer uit voor Eikrem. Speelt nooit fatsoenlijk.
Verder kreeg ik nog een corner tegen in de 90e minuut, toen hij hem in draaide besloot de scheids maar gewoon af te fluiten voor hij aan kwam![]()
Ook nog nooit meegemaakt.
Dat was het. Lief dagboek. En zulks.![]()
Meireles
Siggy gaf zichzelf een enkelbrekerHala Madrid !
2 goede kansen op een goal bij PortugalHala Madrid !
Dat commentaar bij RTL.
RTL 7quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Italianen praten veel
[ afbeelding ]
Boilesen maakt de winnende in blessuretijd tegen Noorwegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Saved by the bellquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Italianen praten veel
[ afbeelding ].
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
jij trapt dichte deuren in ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Italianen praten veel
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja dat zei die gozer.quote:
"Italianen praten veel dus als je netjes terug praat scheelt het een kaart."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die deur staat duidelijk op een kier.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had hem al uitgezet, dus niet meegekregen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat zei die gozer.
"Italianen praten veel dus als je netjes terug praat scheelt het een kaart."
hmm het zal welquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die deur staat duidelijk op een kier.ik ga even een matsie hummels kopen
#FreeTrapz![]()
Of een klap voor z'n bakkes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ibra geeft een kutpass, Elmander klapt..
Die weet ook dat hij anders geen bal meer krijgt heheOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sterker nog, als hij niet klapt, krijgt hij in de catacomben al klappenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ibra geeft een kutpass, Elmander klapt..
Die weet ook dat hij anders geen bal meer krijgt hehe
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij niet klapt, krijgt hij in de catacomben al klappenidd
![]()
Deze gast snapt het echt niet
Zet al een week al zijn Zusi's massaal erop. Eerst 90k, daarna 85k, eergisteren 80k, nu voor 75k. En dat terwijl Lindgren, Suarez en ik er een paar weken terug nog minstens 150k voor kregen
Sterk staaltje Hoe verpest ik mijn eigen handel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rood IjslandHala Madrid !
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze gast snapt het echt niet
Zet al een week al zijn Zusi's massaal erop. Eerst 90k, daarna 85k, eergisteren 80k, nu voor 75k. En dat terwijl Lindgren, Suarez en ik er een paar weken terug nog minstens 150k voor kregen
Sterk staaltje Hoe verpest ik mijn eigen handel
[ afbeelding ]![]()
inderdaad, het zijn ook echt vijf pagina's, allemaal van hem
![]()
![]()
75k ook....het kan niet zijn dat hij daar nog winst op maakt...no wayquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
inderdaad, het zijn ook echt vijf pagina's, allemaal van hem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er nog een nodig alleen ik wacht mooi af totdat 'ie ze allemaal dumptquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
75k ook....het kan niet zijn dat hij daar nog winst op maakt...no way![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
75k ook....het kan niet zijn dat hij daar nog winst op maakt...no wayik denk dat hij onze winst wel mogelijk gemaakt heeft
5 pagina's die hij gewoon een paar weken niet gelist heeft
#FreeTrapz![]()
We hebben misschien wel ontzettend veel geluk gehad dat hij een maand op vakantie is geweestquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik denk dat hij onze winst wel mogelijk gemaakt heeft
5 pagina's die hij gewoon een paar weken niet gelist heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch wel een groot verschil tussen hoe Oranje in Portugal speelde een paar maanden terug, en Zweden nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het is dat ik een gouden speler zie ander had ik gedacht dat het DS2 wasquote:
#FreeTrapz![]()
Dan moet hij echt beter zijn best doen om op hem te lijken. DS2 heeft geen teams met ratings > 74.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaar niet. Vorig jaar had ik een paar random teams met golds.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet hij echt beter zijn best doen om op hem te lijken. DS2 heeft geen teams met ratings > 74.![]()
Heb je wel zilvere teams dan? Of alleen bronsquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Vorig jaar had ik een paar random teams met golds.
Ik vind het sowieso veel leuker om te spelen met silvers dan met golds![]()
![]()
Ja, ik heb ook silver teams. Is er trouwens een nieuw toernooi of niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb je wel zilvere teams dan? Of alleen brons
Ik vind het sowieso veel leuker om te spelen met silvers dan met golds![]()
Zo slecht is IJsland toch ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom wint Kroatië niet van die prutsers?
Best een epic scrimmage bij Portugal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoeveel man krijg nou de bal in zijn gezicht?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo slecht is IJsland toch ook niet
Best een epic scrimmage bij Portugal![]()
![]()
Was net driebandenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel man krijg nou de bal in zijn gezicht?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
engeland trouwens ook best![]()
hoe ver zullen die komen dit WK
#FreeTrapz![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook silver teams. Is er trouwens een nieuw toernooi of niet?
Show je beste team eens dan?![]()
![]()
ja nieuw toernooi, 11 mensen uit hetzelfde land. aka het brazilianen toernooi.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook silver teams. Is er trouwens een nieuw toernooi of niet?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prijs?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja nieuw toernooi, 11 mensen uit hetzelfde land. aka het brazilianen toernooi.![]()
lol_franceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker. Anders doet er niemand mee.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand die weet hoe je een online ranked match 1v1 tegen een random opponent speelt?
Kan het niet vinden![]()
![]()
een ritje op die dame in je pic.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
knop met dat rode lampje @ ps3quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef MustachoDan het volgende:
Iemand die weet hoe je een online ranked match 1v1 tegen een random opponent speelt?
Kan het niet vinden
nee seasons/seizoenen heet de normale online 1v1 mode'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
knop met dat rode lampje @ ps3
nee seasons/seizoenen heet de normale online 1v1 mode![]()
Ranked online bestaat niet meer..niet zoals vroeger tenminste. Je hebt nu H2H seasons.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef MustachoDan het volgende:
Kan het niet vindenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mak en Pecovsky staan verkeerd om.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ronaldo pauperjong
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu geen link o wacht toch welquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen idee.
Show je beste team eens dan?
Niks bijzonders:en
![]()
![]()
kutjong scoortAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ROLANDO9OOOOOOOOOOOOOHala Madrid !
![]()
Pfff Ronaldo latHala Madrid !
2-0 Ukraine![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niks verassend. Frankrijk is ook geen elftal, allemaal ego's in een team. Vreemdelingen legioen.quote:Hala Madrid !
Schijt, dan is het nog steeds grappigquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niks verassend. Frankrijk is ook geen elftal, allemaal ego's in een team. Vreemdelingen legioen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerder een teleurstelling voor het voetbalquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schijt, dan is het nog steeds grappig
Hala Madrid !
Die bondscoach moet meer FUT spelen, geen Clichy-Mangala-Kaboul-Konko opstellen, hell die laatsten niet eens selecteren
Abidal![]()
![]()
konkoquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Die bondscoach moet meer FUT spelen, geen Clichy-Mangala-Kaboul-Konko opstellen, hell die laatsten niet eens selecteren
Abidalenigste goeie franse RB wie wil je er dan neer zetten
#FreeTrapz![]()
IF pogba na de 50K packs naar de 90K
#FreeTrapz![]()
Fanniquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
konkoenigste goeie franse RB wie wil je er dan neer zetten
in je hoek jijquote:![]()
denk dat ik jouw 50K pack dan had vanavond maver
#FreeTrapz![]()
Dat plaatje heb je van twitter. Die is niet van jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in je hoek jij![]()
denk dat ik jouw 50K pack dan had vanavond maver
[ afbeelding ]![]()
alsof ik ooit zoveel geluk zou hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat plaatje heb je van twitter. Die is niet van jouten eerste al 2 IF's wacht nog steeds op de eerste dit jaar. en dan ook nog hummels alba coentrao er bij
that ain't gonna happen.
#FreeTrapz![]()
Als er vannacht weer een hh is open ik wel een pakje. Vanavond al reus en navas gehad in een pakje buiten hh om![]()
Ik heb 2 gratis packs gekregen van EA , er staan ineens 2 gold packs in me store. Geen idee waar die vandaan komen maar ik vind het wel leuk. Misschien omdat ik heb geklaagd dat ik geen microsoft punten kon gebruiken in fifa![]()
Sportieftwitter:Xbox twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 15:00:46Congrats @Playstation. From, #Xbox. http://t.co/XnQIzXIHQ9 reageer retweet
![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor rare billenlikkerij?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:57 schreef Zhano het volgende:
twitter:Xbox twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 15:00:46Congrats @Playstation. From, #Xbox. http://t.co/XnQIzXIHQ9 reageer retweet
Denk dat MS wil laten zien dat zij de sportieve lui zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare billenlikkerij?Itt Sony die bezig zijn met guerilla acties
Tevens:
BATE en Austria Wien uitgeschakeld![]()
![]()
FM1FM14?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat MS wil laten zien dat zij de sportieve lui zijnItt Sony die bezig zijn met guerilla acties
Tevens:
[ afbeelding ]
BATE en Austria Wien uitgeschakeld
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoe is het met de kleine trapsje?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Alleen Chelsea is moeilijk die andere 2 ploegen zijn meh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Blijdschap was van korte duur
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine trapsje?Ze groeit als kool en begint met brabbelen
En met mini-dion?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het echt onspeelbaar, wachten op een update.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Blijdschap was van korte duur
[ afbeelding ]
Wedstrijdstatistieken en de bizarre uitslagen gaan helemaal nergens over
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
1M per overwinning. Moet tegen Ajax 2x zeker mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat MS wil laten zien dat zij de sportieve lui zijnItt Sony die bezig zijn met guerilla acties
Tevens:
[ afbeelding ]
BATE en Austria Wien uitgeschakeldOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als mijn TP leeg is, kan ik IF El Arabi al betalen.. Zit echt heel erg te twijfelen. Ik vraag me echt af of er de komende dagen nog meer op de markt komen.
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GoedZe groeit als kool en begint met brabbelen
En met mini-dion?En iedereen zegt dat hij sprekend op mij lijkt. Knappe jongen dus
Hoezo dan? Ik merk niet echt iets...quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het echt onspeelbaar, wachten op een update.
Wedstrijdstatistieken en de bizarre uitslagen gaan helemaal nergens over![]()
Zijn Shadows al een beetje gestegen? Heb er nog steeds 220.
Het begint steeds leuker te worden nu ze wat ouder worden en op je reagerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hetzelfde hierEn iedereen zegt dat hij sprekend op mij lijkt. Knappe jongen dus
Mijn IF Jo collectie stijgt als een mallequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Zijn Shadows al een beetje gestegen? Heb er nog steeds 220.
Misschien omdat je met een minder team speelt maar kijk maar eens in het FM topic, iedereen klaagtquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik merk niet echt iets...![]()
Per wedstrijd 6x het houtwerk raken, +60 doelpogingen in een wedstrijd en ga zo maar door.
Maar het is elk jaar raak met FM manager, meestal een week of 6 na release komen ze pas met een update dat het speelbaar is
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het begint steeds leuker te worden nu ze wat ouder worden en op je reageren![]()
Die eerste weken zijn mooi omdat je overdondert bent maar in werkelijkheid is het alleen maar gejank, melk en stront.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
-
[ Bericht 40% gewijzigd door detennismaster op 16-11-2013 01:11:43 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Heerlijke groene strontquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja echt geweldig![]()
Die eerste weken zijn mooi omdat je overdondert bent maar in werkelijkheid is het alleen maar gejank, melk en stront.
En plakken niet te zuinigquote:![]()
Godverdomme net klei
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En plakken niet te zuinig![]()
Godverdomme net klei
Jepquote:Geld is binnen van verzekering dus ik ga morgen gelijk naar de dealer
Vanmorgen om half 8 begon ie allemaal te ouwehoeren, ik denk; oh, hij klinkt vrolijk laat ik hem maar een keer uit z'n bedje halen (want altijd even bij papa en mama in bed s'ochtends)..quote:
Had ik m'n vriendin maar laten gaanzat tot aan z'n hielen onder de stront
kutzooi
Ik heb nog een mooie Renault Twingo uit '95 voor je staan, vandaag ingeruildquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JepGeld is binnen van verzekering dus ik ga morgen gelijk naar de dealer
Nahquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie Renault Twingo uit '95 voor je staan, vandaag ingeruildIk ga toch voor die Seat Ibiza ST FR
Heb je de bon nog?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 8 begon ie allemaal te ouwehoeren, ik denk; oh, hij klinkt vrolijk laat ik hem maar een keer uit z'n bedje halen (want altijd even bij papa en mama in bed s'ochtends)..
kutzooi
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 8 begon ie allemaal te ouwehoeren, ik denk; oh, hij klinkt vrolijk laat ik hem maar een keer uit z'n bedje halen (want altijd even bij papa en mama in bed s'ochtends)..
kutzooi
![]()
![]()
Mijn vriendin had ook een Ibiza toen ik haar leerde kennen (wel oud model uit 2000), alleen maar ellendequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NahIk ga toch voor die Seat Ibiza ST FR
Nee maar ik peins erover om mijn escape te gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee maar ik peins erover om mijn escape te gebruiken![]()
![]()
fucking nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JepGeld is binnen van verzekering dus ik ga morgen gelijk naar de dealer
![]()
![]()
Ga pitten, morgenvroeg om half 11 een begrafenis
Dankje, geen familie ofzo maar oude buurman van mijn ouderlijk thuis.quote:
Man was 80 jaar en moest plots nog het gevecht aangaan tegen longkanker wat vervolgens uitzaaide naar de lever en bottenAls je dan al zo oud bent is het toch triest om alsnog die ziekte te krijgen en te moeten vechten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje, geen familie ofzo maar oude buurman van mijn ouderlijk thuis.
Man was 80 jaar en moest plots nog het gevecht aangaan tegen longkanker wat vervolgens uitzaaide naar de lever en bottenAls je dan al zo oud bent is het toch triest om alsnog die ziekte te krijgen en te moeten vechten
![]()
![]()
Ik sta maar 350k achter op DS2 qua trade profit. Ik ben echt een goede trader dit jaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke van zijn accounts?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:45 schreef DuTank het volgende:
Ik sta maar 350k achter op DS2 qua trade profit. Ik ben echt een goede trader dit jaar.![]()
![]()
Zijn main. Maar vorig jaar was het 4 miljoen ofzoquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn main. Maar vorig jaar was het 4 miljoen ofzo?
![]()
Of DS2 is een slechte trader dit jaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:45 schreef DuTank het volgende:
Ik sta maar 350k achter op DS2 qua trade profit. Ik ben echt een goede trader dit jaar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb de helft van DutchSL's matchcoins. En ik heb er al 150k
Hoeveel hebben jullie allemaal?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
43kquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoeveel hebben jullie allemaal?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
300k ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoeveel hebben jullie allemaal?![]()
quote:Ja van jou weet ik t dus
Omdat het best wel triest is om 4 miljoen trade profit te hebben. Daar gaat gewoon fucking veel tijd in zittenquote:![]()
![]()
Op zijn manier wel j a.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het best wel triest is om 4 miljoen trade profit te hebben. Daar gaat gewoon fucking veel tijd in zitten![]()
Nou ja vandaar dus dequote:denk ik
Alhoewel ik niet voor DuTank wil spreken en zeker niet wil zeggen dat DS2 triest is.![]()
Nee, niet daarom, gewoonquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het best wel triest is om 4 miljoen trade profit te hebben. Daar gaat gewoon fucking veel tijd in zittenomdat het veel verschil was.
Maar het valt best wel mee qua tijd. Ik denk dat ik, effectief, een uur per week kwijt ben geweest tot nu toe aan deals binnen halen en listen. Ik heb nu iets van 780k trade profit (wat erg vertekenend is, want heb 450k coins).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mjah, DS2 SMLENO't alleen maar á 387c winst per tradequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, niet daarom, gewoonomdat het veel verschil was.
Maar het valt best wel mee qua tijd. Ik denk dat ik, effectief, een uur per week kwijt ben geweest tot nu toe aan deals binnen halen en listen. Ik heb nu iets van 780k trade profit (wat erg vertekenend is, want heb 450k coins).![]()
![]()
Veel wisselende verhalen gehoord over de Brasilvers dit jaar, maar ik wil er toch nog een paar uitproberen. Formatie staat vast, verder staat er nog vrij veel open. Jobson, Leonardo en de verdediging wil ik in ieder geval, rest weet ik dus nog niet echt.
Voor striker positie denk ik ook nog aan Paulinho (http://wefut.com/en/player/3017). Voor de CAM evt Diego Barcelos (http://wefut.com/player/1195) of Vitor Junior (http://wefut.com/en/player/4716) of Elton John.
Iemand suggesties?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na 3u
Ds2 is een sukkeltje
Nu ben ik superstoer. Tim brasilvers zijn kut behalve fabricio en nilton dus snel claudemir terug maar kobenhavn sturen.![]()
quote:
Hala Madrid !
Zag net een filmpje over een fucking grote spin in z'on bananenzak. Het moet je maar overkomen dat je het niet merkt en hem thuis openmaakt
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik denk daar wel eens aan als ik op t werk een doos bananen of ander fruit door mn handen krijgquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:46 schreef Fuszy het volgende:
Zag net een filmpje over een fucking grote spin in z'on bananenzak. Het moet je maar overkomen dat je het niet merkt en hem thuis openmaakt![]()
![]()
Ik zou dat nooit kunnen doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk daar wel eens aan als ik op t werk een doos bananen of ander fruit door mn handen krijg
Hala Madrid !
Dat had ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk daar wel eens aan als ik op t werk een doos bananen of ander fruit door mn handen krijg![]()
Nog een keer dikke paniek geweest omdat iemand dacht dat er een spin in de doos zat. Niemand die hem dan nog wil aanraken
Feyenoord Rotterdam![]()
spinnenfobiequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd![]()
Nog een keer dikke paniek geweest omdat iemand dacht dat er een spin in de doos zat. Niemand die hem dan nog wil aanraken![]()
Hala Madrid !
Nee, haat spinnenquote:
Hala Madrid !
Gedachte is al ergquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is me nog nooit gebeurd hoorHet gaat meer om het idee.
Hala Madrid !
Moet je is gewoon met een goede camera een foto maken van die kleinere spinnen en dan inzoomen. Ziet er best sick uitquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Normale spinnen boeien me niet, alleen die harige lijken me gevaarlijk.Young bloods everywhere....![]()
Stel je voor als de Jappen vanavond weer gaan stunten net als tegen Italie
Young bloods everywhere....![]()
vanavond? Het is over een uurtje al hequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef wonton het volgende:
Stel je voor als de Jappen vanavond weer gaan stunten net als tegen Italie
vanmiddagquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef wonton het volgende:
Stel je voor als de Jappen vanavond weer gaan stunten net als tegen ItalieMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Huh wtfquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
vanavond? Het is over een uurtje al he
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb zo'n 1 miljoen te koop op de xboxquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:01 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand 100.000 coins of meer te koop? (Xbox)![]()
Dan kunnen de Jappen het ook zien.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja dat dacht ik al inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan kunnen de Jappen het ook zien.Wel een kuttijd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oh lol...quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
vanavond? Het is over een uurtje al he
Young bloods everywhere....![]()
Naja, hebben we dat ook weer gehad. Zal wel weer een aanfluiting van jewelste worden dus hoe eerder dat voorbij is hoe beter.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al inderdaad.Wel een kuttijd.
Omdat hij niet beter is?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef wonton het volgende:
Waarom krijgt Hoesen maar 2 sterren in de spits?
[ afbeelding ]![]()
![]()
omdat hij er niks van kan idd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat hij slecht is net zoals in het echtquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef wonton het volgende:
Waarom krijgt Hoesen maar 2 sterren in de spits?
[ afbeelding ]![]()
Hala Madrid !
yo
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 16-11-2013 12:39:59 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: