Sportieftwitter:Xbox twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 15:00:46Congrats @Playstation. From, #Xbox. http://t.co/XnQIzXIHQ9 reageer retweet
Wat is dit nou weer voor rare billenlikkerij?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:57 schreef Zhano het volgende:
twitter:Xbox twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 15:00:46Congrats @Playstation. From, #Xbox. http://t.co/XnQIzXIHQ9 reageer retweet
Denk dat MS wil laten zien dat zij de sportieve lui zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare billenlikkerij?
FM14?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat MS wil laten zien dat zij de sportieve lui zijnItt Sony die bezig zijn met guerilla acties
Tevens:
[ afbeelding ]
BATE en Austria Wien uitgeschakeld
Hoe is het met de kleine trapsje?quote:
Alleen Chelsea is moeilijk die andere 2 ploegen zijn meh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Blijdschap was van korte duur
[ afbeelding ]
Goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine trapsje?
Ik vind het echt onspeelbaar, wachten op een update.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Blijdschap was van korte duur
[ afbeelding ]
1M per overwinning. Moet tegen Ajax 2x zeker mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat MS wil laten zien dat zij de sportieve lui zijnItt Sony die bezig zijn met guerilla acties
Tevens:
[ afbeelding ]
BATE en Austria Wien uitgeschakeld
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GoedZe groeit als kool en begint met brabbelen
En met mini-dion?
Hoezo dan? Ik merk niet echt iets...quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het echt onspeelbaar, wachten op een update.
Wedstrijdstatistieken en de bizarre uitslagen gaan helemaal nergens over
Het begint steeds leuker te worden nu ze wat ouder worden en op je reagerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hetzelfde hierEn iedereen zegt dat hij sprekend op mij lijkt. Knappe jongen dus
Mijn IF Jo collectie stijgt als een mallequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Zijn Shadows al een beetje gestegen? Heb er nog steeds 220.
Misschien omdat je met een minder team speelt maar kijk maar eens in het FM topic, iedereen klaagtquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik merk niet echt iets...
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het begint steeds leuker te worden nu ze wat ouder worden en op je reageren
Heerlijke groene strontquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja echt geweldig![]()
Die eerste weken zijn mooi omdat je overdondert bent maar in werkelijkheid is het alleen maar gejank, melk en stront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |