Nu al 20k.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe duur is Lalalalalallana dan?
20k duurder op xbox..als UTT klopt..quote:
True, maar nationaliteiten zijn toch minder belangrijk geworden. Je hebt toch bijna alleen maar volledige league teams. Of nationaliteiten maar daar zal ie wel in niet in gebruikt worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds een Marokkaan.
Say what?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Die coinbetaler van Djeetje maakt 3+ miljoen per dagMeer dan 200 accounts
Dreetje was zelf toch ook laatst bezig om een stuk of 50 nieuwe accounts te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Die coinbetaler van Djeetje maakt 3+ miljoen per dagMeer dan 200 accounts
Voor die man dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dreetje was zelf toch ook laatst bezig om een stuk of 50 nieuwe accounts te maken?
Langzaam en zwak, niet geschikt voor FUT 14 dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef FCsuarez het volgende:
why the F*** is IF fabregas zo duur. kan je ongeveer 3 keer pogba van kopen. lijkt mij minstens zo goed.
hoi djeetjequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:06 schreef futcoinz het volgende:
Iemand interesse in ps3 coins? Ik heb een paar miljoen op voorraad. Ik heb me door djeetje laten vertellen dat hier legit kopers zijn
doei drequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:06 schreef futcoinz het volgende:
Iemand interesse in ps3 coins? Ik heb een paar miljoen op voorraad. Ik heb me door djeetje laten vertellen dat hier legit kopers zijn
dit gaat over fabregas... waarom is die dan zo duur ? huuuuuuquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Langzaam en zwak, niet geschikt voor FUT 14 dus
Barça fap.gifquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit gaat over fabregas... waarom is die dan zo duur ? huuuuuu
Misschien letten mensen wel niet op zoals bij de meeste van je deals.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Zo, Thiago Silva is ook ineens qua prijs omhoog gegaan. Was die van mij nu snel kwijt voor 50K toen ik hem er vandaag opzette.
Nee, nu lette ik zelf niet op. Had hem voor meer kunnen verkopen. Maar goed, had hem een tijdje geleden zelf voor maar 37K ofzo gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien letten mensen wel niet op zoals bij de meeste van je deals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |