dit gaat over fabregas... waarom is die dan zo duur ? huuuuuuquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Langzaam en zwak, niet geschikt voor FUT 14 dus
Barça fap.gifquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit gaat over fabregas... waarom is die dan zo duur ? huuuuuu
Misschien letten mensen wel niet op zoals bij de meeste van je deals.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Zo, Thiago Silva is ook ineens qua prijs omhoog gegaan. Was die van mij nu snel kwijt voor 50K toen ik hem er vandaag opzette.
Nee, nu lette ik zelf niet op. Had hem voor meer kunnen verkopen. Maar goed, had hem een tijdje geleden zelf voor maar 37K ofzo gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien letten mensen wel niet op zoals bij de meeste van je deals.
Is zo'n 50K pack een beetje leuk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:15 schreef DutchSL het volgende:
happy hour met 50k packs
Hopelijk zakken Pogba-Boateng hierdoor wat.
jep, bijna altijd winstquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is zo'n 50K pack een beetje leuk?
Niet als Benatia de beste speler is die er in zit zoals bij mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is zo'n 50K pack een beetje leuk?
Dat is wel zuur. Ik vind packs kopen eigenlijk altijd zonde van mijn coins.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet als Benatia de beste speler is die er in zit zoals bij mij
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
+ duplicate Ibarbo, dat is dan de duurste speler denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |