Of een klap voor z'n bakkes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ibra geeft een kutpass, Elmander klapt..
Die weet ook dat hij anders geen bal meer krijgt hehe
Sterker nog, als hij niet klapt, krijgt hij in de catacomben al klappenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ibra geeft een kutpass, Elmander klapt..
Die weet ook dat hij anders geen bal meer krijgt hehe
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij niet klapt, krijgt hij in de catacomben al klappen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze gast snapt het echt niet
Zet al een week al zijn Zusi's massaal erop. Eerst 90k, daarna 85k, eergisteren 80k, nu voor 75k. En dat terwijl Lindgren, Suarez en ik er een paar weken terug nog minstens 150k voor kregen
Sterk staaltje Hoe verpest ik mijn eigen handel
[ afbeelding ]
75k ook....het kan niet zijn dat hij daar nog winst op maakt...no wayquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
inderdaad, het zijn ook echt vijf pagina's, allemaal van hem
Ik heb er nog een nodig alleen ik wacht mooi af totdat 'ie ze allemaal dumptquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
75k ook....het kan niet zijn dat hij daar nog winst op maakt...no way
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
75k ook....het kan niet zijn dat hij daar nog winst op maakt...no way
We hebben misschien wel ontzettend veel geluk gehad dat hij een maand op vakantie is geweestquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik denk dat hij onze winst wel mogelijk gemaakt heeft
5 pagina's die hij gewoon een paar weken niet gelist heeft
het is dat ik een gouden speler zie ander had ik gedacht dat het DS2 wasquote:
Dan moet hij echt beter zijn best doen om op hem te lijken. DS2 heeft geen teams met ratings > 74.quote:
Dit jaar niet. Vorig jaar had ik een paar random teams met golds.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet hij echt beter zijn best doen om op hem te lijken. DS2 heeft geen teams met ratings > 74.
Heb je wel zilvere teams dan? Of alleen bronsquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Vorig jaar had ik een paar random teams met golds.
Ja, ik heb ook silver teams. Is er trouwens een nieuw toernooi of niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb je wel zilvere teams dan? Of alleen brons
Ik vind het sowieso veel leuker om te spelen met silvers dan met golds
Zo slecht is IJsland toch ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom wint Kroatië niet van die prutsers?
hoeveel man krijg nou de bal in zijn gezicht?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo slecht is IJsland toch ook niet
Best een epic scrimmage bij Portugal
Was net driebandenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel man krijg nou de bal in zijn gezicht?
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook silver teams. Is er trouwens een nieuw toernooi of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |