300k ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb de helft van DutchSL's matchcoins. En ik heb er al 150k
Hoeveel hebben jullie allemaal?
quote:
Omdat het best wel triest is om 4 miljoen trade profit te hebben. Daar gaat gewoon fucking veel tijd in zittenquote:
Op zijn manier wel j a.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het best wel triest is om 4 miljoen trade profit te hebben. Daar gaat gewoon fucking veel tijd in zitten
Nou ja vandaar dus dequote:
Nee, niet daarom, gewoonquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het best wel triest is om 4 miljoen trade profit te hebben. Daar gaat gewoon fucking veel tijd in zitten
Mjah, DS2 SMLENO't alleen maar á 387c winst per tradequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, niet daarom, gewoonomdat het veel verschil was.
Maar het valt best wel mee qua tijd. Ik denk dat ik, effectief, een uur per week kwijt ben geweest tot nu toe aan deals binnen halen en listen. Ik heb nu iets van 780k trade profit (wat erg vertekenend is, want heb 450k coins).
quote:
Ik denk daar wel eens aan als ik op t werk een doos bananen of ander fruit door mn handen krijgquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:46 schreef Fuszy het volgende:
Zag net een filmpje over een fucking grote spin in z'on bananenzak. Het moet je maar overkomen dat je het niet merkt en hem thuis openmaakt
Ik zou dat nooit kunnen doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk daar wel eens aan als ik op t werk een doos bananen of ander fruit door mn handen krijg
Dat had ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk daar wel eens aan als ik op t werk een doos bananen of ander fruit door mn handen krijg
spinnenfobiequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd![]()
Nog een keer dikke paniek geweest omdat iemand dacht dat er een spin in de doos zat. Niemand die hem dan nog wil aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |