Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GoedZe groeit als kool en begint met brabbelen
En met mini-dion?
Hoezo dan? Ik merk niet echt iets...quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het echt onspeelbaar, wachten op een update.
Wedstrijdstatistieken en de bizarre uitslagen gaan helemaal nergens over
Het begint steeds leuker te worden nu ze wat ouder worden en op je reagerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hetzelfde hierEn iedereen zegt dat hij sprekend op mij lijkt. Knappe jongen dus
Mijn IF Jo collectie stijgt als een mallequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Zijn Shadows al een beetje gestegen? Heb er nog steeds 220.
Misschien omdat je met een minder team speelt maar kijk maar eens in het FM topic, iedereen klaagtquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik merk niet echt iets...
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het begint steeds leuker te worden nu ze wat ouder worden en op je reageren
Heerlijke groene strontquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja echt geweldig![]()
Die eerste weken zijn mooi omdat je overdondert bent maar in werkelijkheid is het alleen maar gejank, melk en stront.
En plakken niet te zuinigquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En plakken niet te zuinig![]()
Godverdomme net klei
Jepquote:
Vanmorgen om half 8 begon ie allemaal te ouwehoeren, ik denk; oh, hij klinkt vrolijk laat ik hem maar een keer uit z'n bedje halen (want altijd even bij papa en mama in bed s'ochtends)..quote:
Ik heb nog een mooie Renault Twingo uit '95 voor je staan, vandaag ingeruildquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JepGeld is binnen van verzekering dus ik ga morgen gelijk naar de dealer
Nahquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie Renault Twingo uit '95 voor je staan, vandaag ingeruild
Heb je de bon nog?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 8 begon ie allemaal te ouwehoeren, ik denk; oh, hij klinkt vrolijk laat ik hem maar een keer uit z'n bedje halen (want altijd even bij papa en mama in bed s'ochtends)..
Had ik m'n vriendin maar laten gaanzat tot aan z'n hielen onder de stront
kutzooi
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 8 begon ie allemaal te ouwehoeren, ik denk; oh, hij klinkt vrolijk laat ik hem maar een keer uit z'n bedje halen (want altijd even bij papa en mama in bed s'ochtends)..
Had ik m'n vriendin maar laten gaanzat tot aan z'n hielen onder de stront
kutzooi
Mijn vriendin had ook een Ibiza toen ik haar leerde kennen (wel oud model uit 2000), alleen maar ellendequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NahIk ga toch voor die Seat Ibiza ST FR
Nee maar ik peins erover om mijn escape te gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee maar ik peins erover om mijn escape te gebruiken
fucking nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JepGeld is binnen van verzekering dus ik ga morgen gelijk naar de dealer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |