ja nieuw toernooi, 11 mensen uit hetzelfde land. aka het brazilianen toernooi.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook silver teams. Is er trouwens een nieuw toernooi of niet?
Prijs?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja nieuw toernooi, 11 mensen uit hetzelfde land. aka het brazilianen toernooi.
Zeker. Anders doet er niemand mee.quote:
een ritje op die dame in je pic.quote:
knop met dat rode lampje @ ps3quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef MustachoDan het volgende:
Iemand die weet hoe je een online ranked match 1v1 tegen een random opponent speelt?
Kan het niet vinden
Thanks!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
knop met dat rode lampje @ ps3
nee seasons/seizoenen heet de normale online 1v1 mode
Ranked online bestaat niet meer..niet zoals vroeger tenminste. Je hebt nu H2H seasons.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef MustachoDan het volgende:
Iemand die weet hoe je een online ranked match 1v1 tegen een random opponent speelt?
Kan het niet vinden
Mak en Pecovsky staan verkeerd om.quote:
Ik heb nu geen link o wacht toch welquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen idee.
Show je beste team eens dan?
Niks verassend. Frankrijk is ook geen elftal, allemaal ego's in een team. Vreemdelingen legioen.quote:
Schijt, dan is het nog steeds grappigquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niks verassend. Frankrijk is ook geen elftal, allemaal ego's in een team. Vreemdelingen legioen.
Eerder een teleurstelling voor het voetbalquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schijt, dan is het nog steeds grappig
konkoquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Die bondscoach moet meer FUT spelen, geen Clichy-Mangala-Kaboul-Konko opstellen, hell die laatsten niet eens selecteren
Abidal
Fanniquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
konkoenigste goeie franse RB wie wil je er dan neer zetten
in je hoek jijquote:
Dat plaatje heb je van twitter. Die is niet van jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in je hoek jij![]()
denk dat ik jouw 50K pack dan had vanavond maver
[ afbeelding ]
alsof ik ooit zoveel geluk zou hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat plaatje heb je van twitter. Die is niet van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |