Nee, haat spinnenquote:
Gedachte is al ergquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is me nog nooit gebeurd hoorHet gaat meer om het idee.
Moet je is gewoon met een goede camera een foto maken van die kleinere spinnen en dan inzoomen. Ziet er best sick uitquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Normale spinnen boeien me niet, alleen die harige lijken me gevaarlijk.
vanavond? Het is over een uurtje al hequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef wonton het volgende:
Stel je voor als de Jappen vanavond weer gaan stunten net als tegen Italie
vanmiddagquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef wonton het volgende:
Stel je voor als de Jappen vanavond weer gaan stunten net als tegen Italie
Huh wtfquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
vanavond? Het is over een uurtje al he
Ik heb zo'n 1 miljoen te koop op de xboxquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:01 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand 100.000 coins of meer te koop? (Xbox)
Dan kunnen de Jappen het ook zien.quote:
Ja dat dacht ik al inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan kunnen de Jappen het ook zien.
oh lol...quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
vanavond? Het is over een uurtje al he
Naja, hebben we dat ook weer gehad. Zal wel weer een aanfluiting van jewelste worden dus hoe eerder dat voorbij is hoe beter.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al inderdaad.Wel een kuttijd.
Omdat hij niet beter is?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef wonton het volgende:
Waarom krijgt Hoesen maar 2 sterren in de spits?
[ afbeelding ]
Omdat hij slecht is net zoals in het echtquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef wonton het volgende:
Waarom krijgt Hoesen maar 2 sterren in de spits?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |