Ik heb er nu 13.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe vaak veranderen jullie van team? Elke keer als het kut gaat ben ik in staat om mijn hele team weer om te gooien
je moet ook zorgen dat je winst maakt op je spelersquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Aan het begin wat formaties uitgeprobeerd en nu al een paar weken lang dit team. Weiger dagelijks 5% weg te gooien aan tax
Speel trouwens ook niet heel fanatiek dit jaar, heb imo niet genoeg coins om te handelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook zorgen dat je winst maakt op je spelers
Ik begon heel fanatatiek maar ben het plezier aan het spelletje kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Speel trouwens ook niet heel fanatiek dit jaar, heb imo niet genoeg coins om te handelen
herkenbaar, mensen online maken het spelletje kut.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik begon heel fanatatiek maar ben het plezier aan het spelletje kwijtgeraakt.
hoi trapz, weet je wat ik nou zo sneu vind aan eenden? Wanneer een mannetjes-eend seks heeft met een vrouwtjes-eend dan heeft hij nog steeds seks in zijn eendjequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi trapz, weet je wat ik nou zo sneu vind aan eenden? Wanneer een mannetjes-eend seks heeft met een vrouwtjes-eend dan heeft hij nog steeds seks in zijn eendje
Komt ook uit leuke links topic zeker?quote:
jeweetzellufquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt ook uit leuke links topic zeker?Ik zit die Lekker Spelen serie te kijken van de makers van Kud.
Ik lig dubbel, heerlijk droge humor.
Als je Villa te aanvallend vindt staat ie wel beter, maar ik vond m niet bijzonder chill, toch te langzaamquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Twijfel of IF koke beter LM staat dan villa, villa is zo aanvallend
Ben ik ook bang voor idd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je Villa te aanvallend vindt staat ie wel beter, maar ik vond m niet bijzonder chill, toch te langzaam
-1 voor de 2 balcontacten op 00:28, als hij die in 1x had gespeeld had hij gewoon gescoordquote:
he djeetje zit je nog steeds je billetjes te verkopen jongenquote:
quote:
Shit is aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb nog geen problemen gehad met shots on target ofzo hoor.
2?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
Er komt een samenwerking van deze legendes aan. Kan niet wachten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |