Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:11 schreef wonton het volgende:
Hoi,
gister gesprek gehad bij bedrijf. Ik vroeg of ze me vandaag zouden terugbellen maar hebben ze nog niet gedaan. Zou ik nu zelf bellen?
Hoe vraag ik het netjes?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
JA HOI MET RIJST IK BELDE EVEN OM TE KIJKEN OF JULLIE TELEFOON HET WEL DEED AANGEZIEN JULLIE ME NOG STEEDS NIET GEBELD HEBBEN GVDquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
JA HOI MET RIJST IK BELDE EVEN OM TE KIJKEN OF JULLIE TELEFOON HET WEL DEED AANGEZIEN JULLIE ME NOG STEEDS NIET GEBELD HEBBEN GVD
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
geef hem dan aan mij GVDquote:
nee jonge dat apparaat is alleen maar goed om de kk in de schietenquote:
kkslechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Zilvere Koreanen in dit spel.![]()
Ongelooflijk
elke dag bijnaquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe vaak veranderen jullie van team? Elke keer als het kut gaat ben ik in staat om mijn hele team weer om te gooien
zelfde teams sinds de release nogquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe vaak veranderen jullie van team? Elke keer als het kut gaat ben ik in staat om mijn hele team weer om te gooien
Aan het begin wat formaties uitgeprobeerd en nu al een paar weken lang dit team. Weiger dagelijks 5% weg te gooien aan taxquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |