Lekker schoolplein cultuurtje ja tog.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja met z'n allen DS2 bashen is namelijk wel superstoer
Moet toch Thorb zijn taak vervullen als hij er niet is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
Hugh probeert beetje goedkoop te scoren.
Zelfs ik was niet zo triest.
Dat ziet iedereen behalve onze goede vriend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens veranderd dit niks aan mijn mening, Serero is de slechtste voetballer van Ajax.
Kolbeinn niet zien spelen recentelijk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens veranderd dit niks aan mijn mening, Serero is de slechtste voetballer van Ajax.
Serero is zwart dat zijn al minpuntenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kolbeinn niet zien spelen recentelijk?Das ook niet best.
Wat is het nou!? Wat is nou stoer, ds2 bashen of opblijven tot 3u en dat hier posten? Ik weet t niet meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja met z'n allen DS2 bashen is namelijk wel superstoer
Ja wat is met zijn prijs dan? Ik keek gisterochtend ofzo en was ie niks waard. 1k ofzo. Paar uur later 9k laagste BINquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yes, bijna 1.3k winst gemaakt op Duarte. Deals vinden gaat wel moeilijk nu. gr gr
Ik vond 1 voor 1.2k en ik verkocht hem binnen 5 minuten voor 2.5k BIN terwijl er nog 1 voor die prijs op stond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja wat is met zijn prijs dan? Ik keek gisterochtend ofzo en was ie niks waard. 1k ofzo. Paar uur later 9k laagste BINzo iets dan he
Da was ikniequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is het nou!? Wat is nou stoer, ds2 bashen of opblijven tot 3u en dat hier posten? Ik weet t niet meer
loopdquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
wel weer genaaid iigquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een hoerenspel is het ook... Speelde mijn 5e wedstrijd indivisie 2. Eerste vier had ik gewonnen en in de 5e liep hij vast net nadat ik de 2-1 had gemaakt. Xbox menu deed het nog wel maar fifa zat vast. Ben toen gaan sporten en toen ik terug kwam was mijn xbox automatisch uitgegaan en had ik een loss erbij.
De speler waar ik tegen speelde stond ook niet in mijn recente spelers lijst (of hoe je dat ook noemt). Er staan alleen maar spelers waar ik gisteren tegen heb gespeeld. Was mijn tegenstander dan met het systeem aan het tamperen of wat?
tsja brabant hequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef DuTank het volgende:
Wat een kutzooi zeg. Ik moet vanaf het station in Den Bosch met de bus, maar die rijdt door de grootste tokkiewijk van Den Bosch: de Graafsewijk, ja die wijk waar paar keer rellen zijn geweest.
Maar die bus is altijd konko druk, want paupers hebben niks te doen. En ze zijn dik en stinken. Zit ik dan tegen de zijkant van de bus aangedrukt
Spelen mensen op PS3 nog GTA? Xboxers zijn allang weer terug bij Fifa.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan we nog een keer clubben op de PS3 of zijn we nu fulltime GTA'ers?
Tsjah, GTA is dan ook alleen leuk als je met toffe mensen samen speelt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Spelen mensen op PS3 nog GTA? Xboxers zijn allang weer terug bij Fifa.
Bij mij staan ook alleen maar spelers waar ik de dag ervoor tegen heb gespeeld, ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een hoerenspel is het ook... Speelde mijn 5e wedstrijd indivisie 2. Eerste vier had ik gewonnen en in de 5e liep hij vast net nadat ik de 2-1 had gemaakt. Xbox menu deed het nog wel maar fifa zat vast. Ben toen gaan sporten en toen ik terug kwam was mijn xbox automatisch uitgegaan en had ik een loss erbij.
De speler waar ik tegen speelde stond ook niet in mijn recente spelers lijst (of hoe je dat ook noemt). Er staan alleen maar spelers waar ik gisteren tegen heb gespeeld. Was mijn tegenstander dan met het systeem aan het tamperen of wat?
Deze mensen heb je in elke stad/volksbuurt. Vergeet de rode korte pittige kapsels nietquote:
Alleen maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Spelen mensen op PS3 nog GTA? Xboxers zijn allang weer terug
Dan ligt het toch aan jezelf ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Halleluja !!! Ik kan weer Microsoft punten gebruiken, kreeg vannacht een mailtje van Xbox uit Amerika dat ze me probleem hebben opgelost. Volgens mij ben ik de eerste waarbij het probleem is verholpen. Schijnt dus te maken hebben met mijn mail adres ofzo. heb het aangepast en het werkt. Dit heeft gewoon een maand geduurd
Pas na 9 uur sporten! Dat is pas stoer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil ook stoer zijn.
Ik blijf op tot na 3u en dan ga ik ds2 bashen.
Schijnbaar heeft er dus ook een blokkade op gezeten op me microsoft punten. Het kan dus wel dat daar een blokkade opzit, ze zeggen wel van niet maar het kan dus wel degelijk. Geen idee hoe die er op is gekomen want zo gek veel heb ik ook niet gebruiktquote:
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandsequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
Sharknado op netflix
[..]
loopd
[..]
wel weer genaaid iiglijkt me niet dat ie dat bewust kon doen
Wow thanksquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Pas na 9 uur sporten! Dat is pas stoer.
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar heeft er dus ook een blokkade op gezeten op me microsoft punten. Het kan dus wel dat daar een blokkade opzit, ze zeggen wel van niet maar het kan dus wel degelijk. Geen idee hoe die er op is gekomen want zo gek veel heb ik ook niet gebruikt
Ik weet niet of clubs wat is in Fifa 14 maar GTAquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan we nog een keer clubben op de PS3 of zijn we nu fulltime GTA'ers?
Alle seizoenen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandse
Ik vond seizoen 5 beetje teleurstellend na 4. Maar gelukkig was het niet zon ramp als het einde van Dexter, jezus wat was dat prutquote:
Dexter heeft de slechtste einde ooit gehad denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 5 beetje teleurstellend na 4. Maar gelukkig was het niet zon ramp als het einde van Dexter, jezus wat was dat prut
In je eentje is er helemaal geen fuck aan nee. Maar ben nu level 70 of 80 ofzo en eigenlijk is er echt geen fuck aan. Beetje aankloten en dezelfde missies doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, GTA is dan ook alleen leuk als je met toffe mensen samen speelt.
dat is een bug..lees overal alleen maar gezeik daardoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
FM == FIFAElke keer meer schoten maar minder goals.
Watquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat is een bug..lees oversl alleen maar gezeik daardoor
Het is onmogelijk om van Dortmund te winnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
WatMooi konko dan. Sta nu wel 3-0 voor tegen Austria Wien
(jinx
)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandse
Lol... hoe kom je achter zoiets?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om van Dortmund te winnen
Iedere keer hard verliezenquote:
jup. Rivaliteit enzo. Pers stelt daar dan vragen over.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
Als manager van Molde krijg ik elke keer vragen over spelers van Rosenborg, ook als we daar niet tegen spelen. Is dat normaal?
Ik wimpel het steeds afquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Rivaliteit enzo. Pers stelt daar dan vragen over.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:11 schreef wonton het volgende:
Hoi,
gister gesprek gehad bij bedrijf. Ik vroeg of ze me vandaag zouden terugbellen maar hebben ze nog niet gedaan. Zou ik nu zelf bellen?
Hoe vraag ik het netjes?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
JA HOI MET RIJST IK BELDE EVEN OM TE KIJKEN OF JULLIE TELEFOON HET WEL DEED AANGEZIEN JULLIE ME NOG STEEDS NIET GEBELD HEBBEN GVDquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
JA HOI MET RIJST IK BELDE EVEN OM TE KIJKEN OF JULLIE TELEFOON HET WEL DEED AANGEZIEN JULLIE ME NOG STEEDS NIET GEBELD HEBBEN GVD
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
geef hem dan aan mij GVDquote:
nee jonge dat apparaat is alleen maar goed om de kk in de schietenquote:
kkslechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Zilvere Koreanen in dit spel.![]()
Ongelooflijk
elke dag bijnaquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe vaak veranderen jullie van team? Elke keer als het kut gaat ben ik in staat om mijn hele team weer om te gooien
zelfde teams sinds de release nogquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe vaak veranderen jullie van team? Elke keer als het kut gaat ben ik in staat om mijn hele team weer om te gooien
Aan het begin wat formaties uitgeprobeerd en nu al een paar weken lang dit team. Weiger dagelijks 5% weg te gooien aan taxquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb er nu 13.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef MeneerLogica het volgende:
je moet ook zorgen dat je winst maakt op je spelersquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Aan het begin wat formaties uitgeprobeerd en nu al een paar weken lang dit team. Weiger dagelijks 5% weg te gooien aan tax
Speel trouwens ook niet heel fanatiek dit jaar, heb imo niet genoeg coins om te handelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook zorgen dat je winst maakt op je spelers
Ik begon heel fanatatiek maar ben het plezier aan het spelletje kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Speel trouwens ook niet heel fanatiek dit jaar, heb imo niet genoeg coins om te handelen
herkenbaar, mensen online maken het spelletje kut.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik begon heel fanatatiek maar ben het plezier aan het spelletje kwijtgeraakt.
hoi trapz, weet je wat ik nou zo sneu vind aan eenden? Wanneer een mannetjes-eend seks heeft met een vrouwtjes-eend dan heeft hij nog steeds seks in zijn eendjequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi trapz, weet je wat ik nou zo sneu vind aan eenden? Wanneer een mannetjes-eend seks heeft met een vrouwtjes-eend dan heeft hij nog steeds seks in zijn eendje
Komt ook uit leuke links topic zeker?quote:
jeweetzellufquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt ook uit leuke links topic zeker?Ik zit die Lekker Spelen serie te kijken van de makers van Kud.
Ik lig dubbel, heerlijk droge humor.
Als je Villa te aanvallend vindt staat ie wel beter, maar ik vond m niet bijzonder chill, toch te langzaamquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Twijfel of IF koke beter LM staat dan villa, villa is zo aanvallend
Ben ik ook bang voor idd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je Villa te aanvallend vindt staat ie wel beter, maar ik vond m niet bijzonder chill, toch te langzaam
-1 voor de 2 balcontacten op 00:28, als hij die in 1x had gespeeld had hij gewoon gescoordquote:
he djeetje zit je nog steeds je billetjes te verkopen jongenquote:
quote:
Shit is aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb nog geen problemen gehad met shots on target ofzo hoor.
2?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
Er komt een samenwerking van deze legendes aan. Kan niet wachten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |