Maar als hij zittend moet plassen moet hij snel met de trein terug. En dus hoe meer treinen er komen hoe eerder hij thuis kan plassen.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk, 10?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar als hij zittend moet plassen moet hij snel met de trein terug. En dus hoe meer treinen er komen hoe eerder hij thuis kan plassen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, 10?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, 10?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maar als hij zittend moet plassen moet hij snel met de trein terug. En dus hoe meer treinen er komen hoe eerder hij thuis kan plassen.
Jij hebt altijd dezelfde kinderachtige grappen. Matthijs is nog minder irritant.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Jij bent hier degene die overkomt als 16.
Gelukkig heb ik geen internetklokquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd dezelfde kinderachtige grappen. Matthijs is nog minder irritant.
helaasquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen internetklok
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor alles is een oplossing.
Het is Mathijs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd dezelfde kinderachtige grappen. Matthijs is nog minder irritant.
Misschien kun je even overleggen met mijn ouders hierover.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen internetklok
Makkelijk scoren zakdoekjequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Jij bent hier degene die overkomt als 16.
Zullen wij samen die gekke limbo gewoon in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kun je even overleggen met mijn ouders hierover.
ok sorry Kami (van DBZ)quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is Mathijs.
En jij spreekt mij aan met Kamikazie dan wel Kami.
Tevens, de laatste tijd gaat het wel goed tussen ons DS2.
Ik voel liefde
Tundraquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet gewoon dit halen:
[ afbeelding ]
Andere maken geen kans bij aanrijdingen
Kun je beter eerst een paar maanden gaan sporten met thadquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen wij samen die gekke limbo gewoon in elkaar slaan?
Je gaat meteen weer dit soort posts plaatsen als iemand het voor me opneemt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een paar tissues, voor als je klaar bent met ds2 zijn kont te likken.
Ha. Ha. Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een paar tissues, voor als je klaar bent met ds2 zijn kont te likken.
Die gast heeft nog net geen serero uiquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je gaat meteen weer dit soort posts plaatsen als iemand het voor me opneemt.
Ja met z'n allen DS2 bashen is namelijk wel superstoerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je gaat meteen weer dit soort posts plaatsen als iemand het voor me opneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |